Ik heb jullie ook van een andere kant meegemaakt.
Maar dit is toch echt wel het toppunt!
SUPER bedankt allemaal! Ik ben jullie eeuwig dankbaar, en als ik ooit wat voor jullie terug kan doen hoor ik het!
Bedankt!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
onley schreef:mijn deken is waterdicht en past prima op een paard van die stokmaat ik heb tevens nog een maat 195 van HH die kan ik er dan ook nog wel bij doen daar hoef ik niks voor te hebben
mochten de verzendkosten iets meer zijn neem ik die ook nog voor me rekening.
astridjhu schreef:Ik denk dat ze aan een waterdichte meer zal hebben? Gezien het paard op de wei staat? Op stal stond het dier dacht ik zonder deken.
Griollo, heb je ook iets aan de staldekens?
Coby schreef:Een te krappe deken (vooral bij de schoft) zorgt voor alleen maar meer DA-kosten.
Sta je op een pensionstal? Misschien liggen daar nog ongebruikte dekens die je zou mogen gebruiken.
Het is nu nog te koud om haar overdag in het land zonder deken te laten staan (ligt er een beetje aan hoeveel winterhaar ze heeft en hoe dik de deken is). Ik zou haar binnen (mits ze een binnenstal heeft) nu vooral zonder deken laten staan.
Tsja en voor volgend jaar misschien kiezen voor geen deken? Want wat gebeurt er wanneer je nieuwe deken onverhoopt stuk gaat?
CM_ schreef:[
Een te grote deken is juist vragen om problemen!
Een te kleine deken zorgt hooguit voor koude billen.
Bij een te kleine deken moet je natuurlijk de voorste gespen niet op zijn lost doen, maar gewoon zodanig, dat de deken net voor de schoft komt te liggen.
Dan maar wat koude billen, een te grote deken hangt ook achter de schoft, net als een te kleine deken die voor te los word gedaan.
Dus in deze ben ik het niet met je eens.
TS, je paard heeft nu geen deken op zeg je?
Dan zou ik ook geen deken meer kopen, maar zelf gaan sparen voor een deken voor volgend jaar, de ergste kou hebben we immers al gehad, nu nog een deken opdoen is niet nodig.
\