ik rook niets in de supermarkt maar vroeg me wel af waarom de paardenvlees in hemelsnaam achter de chips verstopt was
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Vind het wel begrijpelijk van de TS dat je het sneu vind hoor, maar inderdaad, er worden ook zo veel andere dieren geslacht en dat eet je (denk ik?) ook. Appieee schreef:Wat jij doet werkt alleen maar averechts.
Ik werk zelf in een supermarkt, maar elke idioot kan dit bedenken:
Want wat gebeurt er in een supermarkt als een vak leeg is?!
JUISTTTTTT, dan wordt hij weer gevuld en wordt er weer opnieuw besteld. Misschien zelfs wel EXTRA, omdat het vak ineens leeg is en het bij zulke producten bijna nooit gebeurd dat dit ineens zo is.
Oftewel, door mensen zoals jij wordt het aantal pakjes paardenvlees dat in een supermarkt geleverd wordt juist verdubbeld, of zelfs nog meer.
Bovendien kunnen de mensen uit de supermarkt er niets aan doen dat ze dit moeten verkopen, dit wordt meestal van bovenaf aangegeven, dus laat die mensen in de supermarkt lekker met rust. Zij kunnen er ook niks aan doen, bovendien heeft het geen zin wat je doet want er zijn nou eenmaal mensen die paardenvlees WEL lekker vinden en zolang dat zo is zal het dus ook verkocht worden in ELKE supermarkt.

HorseChica schreef:heb bij de jumbo in hoogeveen nog geen paardenvlees zien liggen hoor...![]()
maar inderdaad , verder verkopen ze (bijna) overal paardenvlees....
haha maar dat van de pakjes vlees achter de chips leggen is dat niet overdreven ??![]()
Ik zal ook nooit te nimmer paardenvlees eten ( en nee ook geen frikandel of knakworst o.a. waar paardenvlees in zit ) , maar het paardje is al dood dus je red er niks mee hoor...
als 10 mensen in 1 supermarkt elke dag een pakje vlees komt halen en dan in 1x niet mer dan vernemen se dat en dan koopt die winkel 10 minder pakjes dus moet er minder geslacht worden ( dit si dan in he groot):P
...