Wat trekken jullie in de zomer aan naar je paarden ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:01

Weet iemand een wat dunnere rijbroek?
Het liefst te kopen bij de divoza, want daar ga ik over 1/2 we(e)k(en) toch heen. :D En ook niet té hoge prijsklasse.

Heb nu alleen maar donkere winterbroeken, en dat is veeel te warm nu gewoon. :+

plaksak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:33

luchtige rijbroek, ballerina''s (mag niet maargoed :o ), topje of iets anders luchtigs.
Als het echt heel warm (lees: + 30 graden) is ga ik niet rijden

nicolailover

Re: Wat trekken jullie in de zomer aan naar je paarden ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:46

meestal een dunne rijbroek met chaps en spaghetti topje
vorgjaar had ik het zo warm dat ik een korte broek aanhad en dan chaps (zit wel raar) dit was lekker fris
maar meesta als het zo warm is rijd ik s' ochtens vroeg . niet savonds dan zitten hier erg veel dazen en andere vliegende beestjes

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:52

Hier het zo'n 7 maanden per jaar warmer 'zomer', ik draag gewoon een dunne rijbroek (ik zweer bij Pikeur) met een poloshirtje. Van juni tot september is het echt heet en draag ik een mouwloos topje en rijd ik vóór 10h 's ochtends of na 19h 's avonds anders is het niet te doen voor de paarden. Ik heb trouwens wel altijd rijlaarzen aan, hoe heet het ook is :)

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 23:34

Hemdje, geen cap, korte broek, geen schoenen, geen zadel.
Geweldig is dat 8-).

Anoniem

Re: Wat trekken jullie in de zomer aan naar je paarden ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 22:42

in de zomer rijd ik meestal savonds omdat het dan frisser is en wij ook donkere paarden hebben, dus dan wel gewone rijkleding

ankyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:50

Ik rijd dan meestal 's morgens vroeg of 's avonds wat later, dan is het al niet meer zo warm. ;) En dan gewoon in een dunne rijbroek met laarzen, en een hemdje of t-shirt.
En overdag welles gewoon in me korte broek en hembje of t-shirt wat rondhobbelen zonder zadel *D