Nou 'IEMAND' hier gaat het over mishandeling hebben.
Ik zal wel even kijken wie dat doet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsee2 schreef:ik hoor allemaal verhalen over dat die paarden het daar zo slecht hebben enzo..
xRomanxMir schreef:horsee2 schreef:ik hoor allemaal verhalen over dat die paarden het daar zo slecht hebben enzo..
Nou ik hoor allemaal verhalen dat ze het daar gewoon leuk vinden die pony's !
xRomanxMir schreef:horsee2 schreef:ik hoor allemaal verhalen over dat die paarden het daar zo slecht hebben enzo..
Nou ik hoor allemaal verhalen dat ze het daar gewoon leuk vinden die pony's !
Anthea schreef:Ik ben er afgelopen zomer nog geweest Roman, en ze zagen er niet zo gelukkig uit hoor.
FelxMir schreef:Vestjagirl, heb je de titel van dit topic niet gelezen? Er staat: 'Wie is jou lieverlings shet uit Ponyparkcity'. (Voor de oprichter van dit topic, het is geen 'lieverlings' maar 'lievelings'). Dus houd je commentaar voor je. xRomanxMir zegt wat ze ervan vind, door al deze reacties hier in dit topic. Allemaal zeer nagatieve reacties. Zij vraagt niet, en dit topic ook niet, op bijdehand gedrag. En over dat kinderen al uit de pan gaan omdat school niet normaal is: Ja, oké. Begrijpelijk, maar het gaat wel gewoon door dus wat is je probleem? De pony's in PPC worden in de gaten gehouden. Ik hoor het van iedereen en heb het zelf gezien, in de Meivakantie ga ik weer, kan zo wat informatie voor je meenemen. Om elke hoek stond een begeleider. Ze liepen overal rond. Die pony's kunnen niet langer als een uurtje worden bereden per dag. En ik weet niet of je het weet maar, je kan wel zeggen (dat zeggen veel meer mensen hier in dit topic): 'Er gaan veelste grote mensen op die kleine pony's'. Dat kan wel zo zijn, en ik zeg niet dat het goed is, in tegendeel zelfs. Maar ga er dan een ander topic mee opvullen want dit gebeurd overal in de wereld. Shetlanders zijn van nature al hele sterke beestjes, ondanks hun grootte. En ik zeg niet (voor het geval ik weer word aangevallen met reacties van: 'Ja maar je zegt..') dat het mag, ik zeg ook niet dat het goed is. Maar ga dan niet mensen hier beschuldigen. Stap naar de mensen toe die het doen. Als je dan nog durft tenminste. Je kan hier wel een grote mond hebben tegen alles en iedereen (en ik spreek hier niet alleen tegen vjestagirl maar tegen meerdere, maar die weten het zelf wel) maar durf dan ook zo stoer te zijn om op de plaats delict, als je het ziet, je mond open te trekken. Want zo achter je computertje wat tikken heeft geen zin. En ik zeg niet dat jouw mening verkeerd is, dat bedoel ik ook niet te zeggen. Dit is een land met vrijheid van meningsuiting. En jouw mening telt dus ook. Maar ga dan andere mensen niet aanvallen met conclusies en vragen en beschuldigingen en bijdehand gedrag over hun mening. IK vind namelijk dat de pony's van PPC in een stal staan waar je mond van open valt, zomers lekker op de wei met zijn allen. En zoals veel mensen beweren: Ze hebben een grote wei, met 300 shetlanders is dat erg moeilijk te doen, maar PPC is het gelukt en die shetlanders hebben het dus naar hun zin (vergeleke met andere stallen, manege's etc) daar. De DA komt regelmatig langs net als de hoefsmid etc. Alle pony's worden verzorgd met de juiste verzorging. Hoe ze verzorgd worden bij de vakantiegangers is ook niet verkeerd. Begeleiding genoeg die erop let. Natuurlijk gaat er wel is iets fout, wat ze niet hadden gewild, maar dat gebeurd overal. De mensen die dingen doen die absoluut niet kunnen, zijn al verbannen uit PPC. Dus begeleiding is er echt wel. Eten krijgen ze genoeg. Dat is wat ik te zeggen heb. Ik vind dus dat ze het er redelijk goed hebben. Niet alles kan voorkomen worden, op PPC niet en op de hele wereld niet. Laat dat duidelijk zijn. En dat er 10 uur per dag met de pony's word gesleept en getut, ben jij er ooit geweest? De pony's genieten van de leuke aandacht. Ze staan langer als de helft van de dag in hun grote stal met vriendjes, want (ik weet niet zeker of ik het nog goed heb, maar ik geloof van wel!) je mag ze om 8 uur sochtens halen & half 6/6 uur savonds moeten ze weer naar stal. Dus, ik snap niet wat het probleem is? Op manege's, waar jij vast en zeker wel hebt gereden (?), zijn ze veel langer met de paarden bezig, en die staan niet met zijn alle gezellig in een grote ruimte waar ze lekker kunnen spelen. Die staan in een stal. Dus ik snap je probleem en je constante beweringen niet.
happytime schreef:wij zijn deze zomer ook geweest voor een weekendje,we hadden 2 ponys (steeds verschillende) die eigelijk weinig hoefde te doen,ik had mijn bedenkingen over dit park, maar is me meegevallen. de ponys lopen GEEN 10 uur per dag, je mag ze van 10 tot half 6 gebruiken.
De ponys hadden allemaal een gevulde buik (sommige erg dik,vooral die grote bolle koffie vos,niemand wilde die,omdat die niet wil lopen)onze kids waren gek op hem!
De hoefjes zagen er verzorgd uit,vlechten ,versiersels enz, werden na afloopt gewoon door personeel verwijderd en de ponys werden stuk voor stuk gecontroleerd voor ze de kudde weer ingingen.
Elke dag word de grote loopstal schoon gemaakt met grote schovel en als de ponys er weer in gingen, lag er onbeperkt gemaaid gras.(lag er s"morgens ook nog dus ze krijgen genoeg!)
ponys gaan na het seizoen de hele winter een grote wei op,(niet meer bij particulier vanwege MKZ konden ze niet meer terug naar het park)
In mijn ogen hebben ze het niet zo slecht enne....de vaders hebben het slechter.....die moeten de hele dag (zoals jullie beweren...) met de pony aan een handvat meelopen....(kan beter zeggen:ponyparkcity is mishandeling van de papa"s!)
BianCatjee schreef:ik vond mickey de allerleukste!! helaas is die al even weg(ik kom er zelf ook niet meer..)
happytime schreef:wij zijn deze zomer ook geweest voor een weekendje,we hadden 2 ponys (steeds verschillende) die eigelijk weinig hoefde te doen,ik had mijn bedenkingen over dit park, maar is me meegevallen. de ponys lopen GEEN 10 uur per dag, je mag ze van 10 tot half 6 gebruiken.
De ponys hadden allemaal een gevulde buik (sommige erg dik,vooral die grote bolle koffie vos,niemand wilde die,omdat die niet wil lopen)onze kids waren gek op hem!
De hoefjes zagen er verzorgd uit,vlechten ,versiersels enz, werden na afloopt gewoon door personeel verwijderd en de ponys werden stuk voor stuk gecontroleerd voor ze de kudde weer ingingen.
Elke dag word de grote loopstal schoon gemaakt met grote schovel en als de ponys er weer in gingen, lag er onbeperkt gemaaid gras.(lag er s"morgens ook nog dus ze krijgen genoeg!)
ponys gaan na het seizoen de hele winter een grote wei op,(niet meer bij particulier vanwege MKZ konden ze niet meer terug naar het park)
In mijn ogen hebben ze het niet zo slecht enne....de vaders hebben het slechter.....die moeten de hele dag (zoals jullie beweren...) met de pony aan een handvat meelopen....(kan beter zeggen:ponyparkcity is mishandeling van de papa"s!)
FelxMir schreef:Vestjagirl, heb je de titel van dit topic niet gelezen? Er staat: 'Wie is jou lieverlings shet uit Ponyparkcity'. (Voor de oprichter van dit topic, het is geen 'lieverlings' maar 'lievelings'). Dus houd je commentaar voor je.
FelxMir schreef:xRomanxMir zegt wat ze ervan vind, door al deze reacties hier in dit topic. Allemaal zeer nagatieve reacties. Zij vraagt niet, en dit topic ook niet, op bijdehand gedrag.
FelxMir schreef:En over dat kinderen al uit de pan gaan omdat school niet normaal is: Ja, oké. Begrijpelijk, maar het gaat wel gewoon door dus wat is je probleem?
FelxMir schreef:De pony's in PPC worden in de gaten gehouden.
FelxMir schreef:Ik hoor het van iedereen en heb het zelf gezien, in de Meivakantie ga ik weer, kan zo wat informatie voor je meenemen.
FelxMir schreef:Om elke hoek stond een begeleider. Ze liepen overal rond.
FelxMir schreef:Die pony's kunnen niet langer als een uurtje worden bereden per dag.
FelxMir schreef:En ik weet niet of je het weet maar, je kan wel zeggen (dat zeggen veel meer mensen hier in dit topic): 'Er gaan veelste grote mensen op die kleine pony's'. Dat kan wel zo zijn, en ik zeg niet dat het goed is, in tegendeel zelfs. Maar ga er dan een ander topic mee opvullen want dit gebeurd overal in de wereld.
FelxMir schreef:Shetlanders zijn van nature al hele sterke beestjes, ondanks hun grootte.
FelxMir schreef:En ik zeg niet (voor het geval ik weer word aangevallen met reacties van: 'Ja maar je zegt..') dat het mag, ik zeg ook niet dat het goed is. Maar ga dan niet mensen hier beschuldigen. Stap naar de mensen toe die het doen. Als je dan nog durft tenminste. Je kan hier wel een grote mond hebben tegen alles en iedereen (en ik spreek hier niet alleen tegen vjestagirl maar tegen meerdere, maar die weten het zelf wel) maar durf dan ook zo stoer te zijn om op de plaats delict, als je het ziet, je mond open te trekken. Want zo achter je computertje wat tikken heeft geen zin.
FelxMir schreef:En ik zeg niet dat jouw mening verkeerd is, dat bedoel ik ook niet te zeggen. Dit is een land met vrijheid van meningsuiting. En jouw mening telt dus ook.
FelxMir schreef:Maar ga dan andere mensen niet aanvallen met conclusies en vragen en beschuldigingen en bijdehand gedrag over hun mening.
FelxMir schreef:IK vind namelijk dat de pony's van PPC in een stal staan waar je mond van open valt, zomers lekker op de wei met zijn allen.
FelxMir schreef:En zoals veel mensen beweren: Ze hebben een grote wei, met 300 shetlanders is dat erg moeilijk te doen, maar PPC is het gelukt en die shetlanders hebben het dus naar hun zin (vergeleke met andere stallen, manege's etc) daar. De DA komt regelmatig langs net als de hoefsmid etc. Alle pony's worden verzorgd met de juiste verzorging. [
FelxMir schreef:Hoe ze verzorgd worden bij de vakantiegangers is ook niet verkeerd. Begeleiding genoeg die erop let.
FelxMir schreef:Natuurlijk gaat er wel is iets fout, wat ze niet hadden gewild, maar dat gebeurd overal.
FelxMir schreef:De mensen die dingen doen die absoluut niet kunnen, zijn al verbannen uit PPC. Dus begeleiding is er echt wel. Eten krijgen ze genoeg.
FelxMir schreef:Dat is wat ik te zeggen heb. Ik vind dus dat ze het er redelijk goed hebben. Niet alles kan voorkomen worden, op PPC niet en op de hele wereld niet. Laat dat duidelijk zijn. En dat er 10 uur per dag met de pony's word gesleept en getut, ben jij er ooit geweest?
FelxMir schreef:De pony's genieten van de leuke aandacht.
FelxMir schreef:Ze staan langer als de helft van de dag in hun grote stal met vriendjes, want (ik weet niet zeker of ik het nog goed heb, maar ik geloof van wel!) je mag ze om 8 uur sochtens halen & half 6/6 uur savonds moeten ze weer naar stal. Dus, ik snap niet wat het probleem is?
FelxMir schreef:[/quote]Op manege's, waar jij vast en zeker wel hebt gereden (?), zijn ze veel langer met de paarden bezig, en die staan niet met zijn alle gezellig in een grote ruimte waar ze lekker kunnen spelen. Die staan in een stal. Dus ik snap je probleem en je constante beweringen niet.
xRomanxMir schreef:Je hoeft niet meteen ruzie te maken :S. Ik ben het met je eens dat ze niet al te goed worden verzorgd ja, maar zo slecht is het ook weer niet. Jij doet alsof het een H*L is voor ze.