wie is je lievelings shet uit Ponyparkcity

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xRomanxMir

Re: wie is jou lieverlings shet uit Ponyparkcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:38

En btw vjestagirl dit topic ging over lievelingspony's uit ppc..
Nou 'IEMAND' hier gaat het over mishandeling hebben.
Ik zal wel even kijken wie dat doet Lachen

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:39

horsee2 schreef:
ik hoor allemaal verhalen over dat die paarden het daar zo slecht hebben enzo..

Nou ik hoor allemaal verhalen dat ze het daar gewoon leuk vinden die pony's ! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:54

Ik ben er afgelopen zomer nog geweest Roman, en ze zagen er niet zo gelukkig uit hoor.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:55

xRomanxMir schreef:
horsee2 schreef:

Nou ik hoor allemaal verhalen dat ze het daar gewoon leuk vinden die pony's ! Knipoog

HOE weet je dat een pony het leuk vindt dan?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:58

xRomanxMir schreef:
horsee2 schreef:

Die verhalen heb ik nog nooit gehoord...

En daarbij, ik doe niet bijdehand. Ik zeg wat ik ervan vind. Er wordt daar 10 uur per dag met die pony's gesleept en getut en gedaan. Dat is gewoon geen paardwaardig bestaan. Dat vind ik het ook niet op manege's waar steeds met die beesten geklooit wordt en ook niet van privé paarden waar zo mee omgegaan wordt. Met 300 paarden en te weinig toezicht kun je de gezondheid van die dieren niet garanderen, en dat vind ik heel erg slecht.

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:05

Anthea schreef:
Ik ben er afgelopen zomer nog geweest Roman, en ze zagen er niet zo gelukkig uit hoor.

Ik weet niet maar ze zijn heel gelukkig, misschien niet zo geweldig! Knipoog

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:07

@Vjestagirl:

Neej daar heb je gelijk in, dat als van die Piep mensie's meer dan 6 uur derop gaan rijden dat dat heel erg slecht is, en dat die pony's daar echt doodziek van worden.
300 paarden zijn idd te veel.

FelxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:07

Vestjagirl, heb je de titel van dit topic niet gelezen? Er staat: 'Wie is jou lieverlings shet uit Ponyparkcity'. (Voor de oprichter van dit topic, het is geen 'lieverlings' maar 'lievelings'). Dus houd je commentaar voor je. xRomanxMir zegt wat ze ervan vind, door al deze reacties hier in dit topic. Allemaal zeer nagatieve reacties. Zij vraagt niet, en dit topic ook niet, op bijdehand gedrag. En over dat kinderen al uit de pan gaan omdat school niet normaal is: Ja, oké. Begrijpelijk, maar het gaat wel gewoon door dus wat is je probleem? De pony's in PPC worden in de gaten gehouden. Ik hoor het van iedereen en heb het zelf gezien, in de Meivakantie ga ik weer, kan zo wat informatie voor je meenemen. Om elke hoek stond een begeleider. Ze liepen overal rond. Die pony's kunnen niet langer als een uurtje worden bereden per dag. En ik weet niet of je het weet maar, je kan wel zeggen (dat zeggen veel meer mensen hier in dit topic): 'Er gaan veelste grote mensen op die kleine pony's'. Dat kan wel zo zijn, en ik zeg niet dat het goed is, in tegendeel zelfs. Maar ga er dan een ander topic mee opvullen want dit gebeurd overal in de wereld. Shetlanders zijn van nature al hele sterke beestjes, ondanks hun grootte. En ik zeg niet (voor het geval ik weer word aangevallen met reacties van: 'Ja maar je zegt..') dat het mag, ik zeg ook niet dat het goed is. Maar ga dan niet mensen hier beschuldigen. Stap naar de mensen toe die het doen. Als je dan nog durft tenminste. Je kan hier wel een grote mond hebben tegen alles en iedereen (en ik spreek hier niet alleen tegen vjestagirl maar tegen meerdere, maar die weten het zelf wel) maar durf dan ook zo stoer te zijn om op de plaats delict, als je het ziet, je mond open te trekken. Want zo achter je computertje wat tikken heeft geen zin. En ik zeg niet dat jouw mening verkeerd is, dat bedoel ik ook niet te zeggen. Dit is een land met vrijheid van meningsuiting. En jouw mening telt dus ook. Maar ga dan andere mensen niet aanvallen met conclusies en vragen en beschuldigingen en bijdehand gedrag over hun mening. IK vind namelijk dat de pony's van PPC in een stal staan waar je mond van open valt, zomers lekker op de wei met zijn allen. En zoals veel mensen beweren: Ze hebben een grote wei, met 300 shetlanders is dat erg moeilijk te doen, maar PPC is het gelukt en die shetlanders hebben het dus naar hun zin (vergeleke met andere stallen, manege's etc) daar. De DA komt regelmatig langs net als de hoefsmid etc. Alle pony's worden verzorgd met de juiste verzorging. Hoe ze verzorgd worden bij de vakantiegangers is ook niet verkeerd. Begeleiding genoeg die erop let. Natuurlijk gaat er wel is iets fout, wat ze niet hadden gewild, maar dat gebeurd overal. De mensen die dingen doen die absoluut niet kunnen, zijn al verbannen uit PPC. Dus begeleiding is er echt wel. Eten krijgen ze genoeg. Dat is wat ik te zeggen heb. Ik vind dus dat ze het er redelijk goed hebben. Niet alles kan voorkomen worden, op PPC niet en op de hele wereld niet. Laat dat duidelijk zijn. En dat er 10 uur per dag met de pony's word gesleept en getut, ben jij er ooit geweest? De pony's genieten van de leuke aandacht. Ze staan langer als de helft van de dag in hun grote stal met vriendjes, want (ik weet niet zeker of ik het nog goed heb, maar ik geloof van wel!) je mag ze om 8 uur sochtens halen & half 6/6 uur savonds moeten ze weer naar stal. Dus, ik snap niet wat het probleem is? Op manege's, waar jij vast en zeker wel hebt gereden (?), zijn ze veel langer met de paarden bezig, en die staan niet met zijn alle gezellig in een grote ruimte waar ze lekker kunnen spelen. Die staan in een stal. Dus ik snap je probleem en je constante beweringen niet.

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:08

@horsee2:

Dat kan je niet zo weten nee, idd hebben veel mensen van ppc al klachten ingediend over de gezondheid enz.
Ik vind het naar als mensen er extra lang op gaan rijden voor hun lol.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:12

wij zijn deze zomer ook geweest voor een weekendje,we hadden 2 ponys (steeds verschillende) die eigelijk weinig hoefde te doen,ik had mijn bedenkingen over dit park, maar is me meegevallen. de ponys lopen GEEN 10 uur per dag, je mag ze van 10 tot half 6 gebruiken.
De ponys hadden allemaal een gevulde buik (sommige erg dik,vooral die grote bolle koffie vos,niemand wilde die,omdat die niet wil lopen)onze kids waren gek op hem!
De hoefjes zagen er verzorgd uit,vlechten ,versiersels enz, werden na afloopt gewoon door personeel verwijderd en de ponys werden stuk voor stuk gecontroleerd voor ze de kudde weer ingingen.
Elke dag word de grote loopstal schoon gemaakt met grote schovel en als de ponys er weer in gingen, lag er onbeperkt gemaaid gras.(lag er s"morgens ook nog dus ze krijgen genoeg!)
ponys gaan na het seizoen de hele winter een grote wei op,(niet meer bij particulier vanwege MKZ konden ze niet meer terug naar het park)
In mijn ogen hebben ze het niet zo slecht enne....de vaders hebben het slechter.....die moeten de hele dag (zoals jullie beweren...) met de pony aan een handvat meelopen....(kan beter zeggen:ponyparkcity is mishandeling van de papa"s!)

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:12

FelxMir schreef:
Vestjagirl, heb je de titel van dit topic niet gelezen? Er staat: 'Wie is jou lieverlings shet uit Ponyparkcity'. (Voor de oprichter van dit topic, het is geen 'lieverlings' maar 'lievelings'). Dus houd je commentaar voor je. xRomanxMir zegt wat ze ervan vind, door al deze reacties hier in dit topic. Allemaal zeer nagatieve reacties. Zij vraagt niet, en dit topic ook niet, op bijdehand gedrag. En over dat kinderen al uit de pan gaan omdat school niet normaal is: Ja, oké. Begrijpelijk, maar het gaat wel gewoon door dus wat is je probleem? De pony's in PPC worden in de gaten gehouden. Ik hoor het van iedereen en heb het zelf gezien, in de Meivakantie ga ik weer, kan zo wat informatie voor je meenemen. Om elke hoek stond een begeleider. Ze liepen overal rond. Die pony's kunnen niet langer als een uurtje worden bereden per dag. En ik weet niet of je het weet maar, je kan wel zeggen (dat zeggen veel meer mensen hier in dit topic): 'Er gaan veelste grote mensen op die kleine pony's'. Dat kan wel zo zijn, en ik zeg niet dat het goed is, in tegendeel zelfs. Maar ga er dan een ander topic mee opvullen want dit gebeurd overal in de wereld. Shetlanders zijn van nature al hele sterke beestjes, ondanks hun grootte. En ik zeg niet (voor het geval ik weer word aangevallen met reacties van: 'Ja maar je zegt..') dat het mag, ik zeg ook niet dat het goed is. Maar ga dan niet mensen hier beschuldigen. Stap naar de mensen toe die het doen. Als je dan nog durft tenminste. Je kan hier wel een grote mond hebben tegen alles en iedereen (en ik spreek hier niet alleen tegen vjestagirl maar tegen meerdere, maar die weten het zelf wel) maar durf dan ook zo stoer te zijn om op de plaats delict, als je het ziet, je mond open te trekken. Want zo achter je computertje wat tikken heeft geen zin. En ik zeg niet dat jouw mening verkeerd is, dat bedoel ik ook niet te zeggen. Dit is een land met vrijheid van meningsuiting. En jouw mening telt dus ook. Maar ga dan andere mensen niet aanvallen met conclusies en vragen en beschuldigingen en bijdehand gedrag over hun mening. IK vind namelijk dat de pony's van PPC in een stal staan waar je mond van open valt, zomers lekker op de wei met zijn allen. En zoals veel mensen beweren: Ze hebben een grote wei, met 300 shetlanders is dat erg moeilijk te doen, maar PPC is het gelukt en die shetlanders hebben het dus naar hun zin (vergeleke met andere stallen, manege's etc) daar. De DA komt regelmatig langs net als de hoefsmid etc. Alle pony's worden verzorgd met de juiste verzorging. Hoe ze verzorgd worden bij de vakantiegangers is ook niet verkeerd. Begeleiding genoeg die erop let. Natuurlijk gaat er wel is iets fout, wat ze niet hadden gewild, maar dat gebeurd overal. De mensen die dingen doen die absoluut niet kunnen, zijn al verbannen uit PPC. Dus begeleiding is er echt wel. Eten krijgen ze genoeg. Dat is wat ik te zeggen heb. Ik vind dus dat ze het er redelijk goed hebben. Niet alles kan voorkomen worden, op PPC niet en op de hele wereld niet. Laat dat duidelijk zijn. En dat er 10 uur per dag met de pony's word gesleept en getut, ben jij er ooit geweest? De pony's genieten van de leuke aandacht. Ze staan langer als de helft van de dag in hun grote stal met vriendjes, want (ik weet niet zeker of ik het nog goed heb, maar ik geloof van wel!) je mag ze om 8 uur sochtens halen & half 6/6 uur savonds moeten ze weer naar stal. Dus, ik snap niet wat het probleem is? Op manege's, waar jij vast en zeker wel hebt gereden (?), zijn ze veel langer met de paarden bezig, en die staan niet met zijn alle gezellig in een grote ruimte waar ze lekker kunnen spelen. Die staan in een stal. Dus ik snap je probleem en je constante beweringen niet.

Ja daar heb je een punt, niet op elke manege of vakantiepark is elk paardje goed verzorgd. Hier kunnen ze allemaal goed verzorgd worden maar de andere weer niet. Dus alles is weer verschillend Knipoog.

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:13

ik vond mickey de allerleukste!! helaas is die al even weg Boos! (ik kom er zelf ook niet meer..)

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:14

happytime schreef:
wij zijn deze zomer ook geweest voor een weekendje,we hadden 2 ponys (steeds verschillende) die eigelijk weinig hoefde te doen,ik had mijn bedenkingen over dit park, maar is me meegevallen. de ponys lopen GEEN 10 uur per dag, je mag ze van 10 tot half 6 gebruiken.
De ponys hadden allemaal een gevulde buik (sommige erg dik,vooral die grote bolle koffie vos,niemand wilde die,omdat die niet wil lopen)onze kids waren gek op hem!
De hoefjes zagen er verzorgd uit,vlechten ,versiersels enz, werden na afloopt gewoon door personeel verwijderd en de ponys werden stuk voor stuk gecontroleerd voor ze de kudde weer ingingen.
Elke dag word de grote loopstal schoon gemaakt met grote schovel en als de ponys er weer in gingen, lag er onbeperkt gemaaid gras.(lag er s"morgens ook nog dus ze krijgen genoeg!)
ponys gaan na het seizoen de hele winter een grote wei op,(niet meer bij particulier vanwege MKZ konden ze niet meer terug naar het park)
In mijn ogen hebben ze het niet zo slecht enne....de vaders hebben het slechter.....die moeten de hele dag (zoals jullie beweren...) met de pony aan een handvat meelopen....(kan beter zeggen:ponyparkcity is mishandeling van de papa"s!)

Dat wou ik horen Knipoog.

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:15

BianCatjee schreef:
ik vond mickey de allerleukste!! helaas is die al even weg Boos! (ik kom er zelf ook niet meer..)

Ik ben al best lang niet meer geweest maar ik vind tog Stip erg leuk daar Tong uitsteken Ken je die?
In de meivakantie ga ik weer Knipoog.

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:16

Nou Vjestagirl, niet alle mensen zijn het met je eens dat ze daar heeel erg mishandeld worden.
Zoals Happytime die zei wat ik wou horen Tong uitsteken, ppc is mishandeling voor de papa's!

blitsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:17

Blits Lachen (beter bekend als Iebel (momenteel Lebel), Split)

FelxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:22

happytime schreef:

Haha, inderdaad!
Dit is dus eigelijk wat ik wilde zeggen! Tong uitsteken

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:32

FelxMir schreef:
Vestjagirl, heb je de titel van dit topic niet gelezen? Er staat: 'Wie is jou lieverlings shet uit Ponyparkcity'. (Voor de oprichter van dit topic, het is geen 'lieverlings' maar 'lievelings'). Dus houd je commentaar voor je.

Nee. Ik hou mijn commentaar niet voor me, en ik vind dat je dat, zelfs als je dat wil vragen, wel iets beleefder kan doen. Ik reageer op wat eerder in het topic is gezegt. Dit is een openbaar forum. Als ik dingen in dit topic zeg die niet kunnen of mogen krijg ik dat van een mod te horen. Wat jij doet is backsteat modden en dat is niet de bedoeling.

FelxMir schreef:
xRomanxMir zegt wat ze ervan vind, door al deze reacties hier in dit topic. Allemaal zeer nagatieve reacties. Zij vraagt niet, en dit topic ook niet, op bijdehand gedrag.

Een stomme opmerking vraagt om een stom antwoord. Dat ze niet zo neervallen, nee dûh, maar het klonk wel alsof dat het criterium was.

FelxMir schreef:
En over dat kinderen al uit de pan gaan omdat school niet normaal is: Ja, oké. Begrijpelijk, maar het gaat wel gewoon door dus wat is je probleem?

Dus omdat het niet stopt ondanks protest is het goed?

FelxMir schreef:
De pony's in PPC worden in de gaten gehouden.

Nee dat worden ze niet.

FelxMir schreef:
Ik hoor het van iedereen en heb het zelf gezien, in de Meivakantie ga ik weer, kan zo wat informatie voor je meenemen.

Ik hoef geen informatie, ik ben er geweest en ik heb het gezien.

FelxMir schreef:
Om elke hoek stond een begeleider. Ze liepen overal rond.

Nee, dat doen ze niet. Er staan er een paar, en degene die er staan durven alleen maar in te grijpen als het kinderen alleen zijn. Zodra er een volwassene bij is staan ze ernaar te kijken als makke schapen.

FelxMir schreef:
Die pony's kunnen niet langer als een uurtje worden bereden per dag.

Jawel, ze worden veel meer dan een uur per dag bereden, en dat weet jij ook. En STEL dat het waar ZOU zijn, dan nog wordt er 9 uur per dag met zo'n beest gesleept en getut, veel te kort vastgebonden en veel te weinig kansen om te drinken.

FelxMir schreef:
En ik weet niet of je het weet maar, je kan wel zeggen (dat zeggen veel meer mensen hier in dit topic): 'Er gaan veelste grote mensen op die kleine pony's'. Dat kan wel zo zijn, en ik zeg niet dat het goed is, in tegendeel zelfs. Maar ga er dan een ander topic mee opvullen want dit gebeurd overal in de wereld.

Dus omdat er overal ter wereld mensen in de sloot springen moeten wij dat ook maar doen? Omdat ze in Egypte de paarden doodhongeren moeten wij dat ook maar doen?

FelxMir schreef:
Shetlanders zijn van nature al hele sterke beestjes, ondanks hun grootte.

Wat een KUL argument. Een shetlander hoort niet meer dan een kilo of 70 te dragen, en dat is als ze niet de kleine maat zijn en als ze helemaal goed in conditie zijn.

FelxMir schreef:
En ik zeg niet (voor het geval ik weer word aangevallen met reacties van: 'Ja maar je zegt..') dat het mag, ik zeg ook niet dat het goed is. Maar ga dan niet mensen hier beschuldigen. Stap naar de mensen toe die het doen. Als je dan nog durft tenminste. Je kan hier wel een grote mond hebben tegen alles en iedereen (en ik spreek hier niet alleen tegen vjestagirl maar tegen meerdere, maar die weten het zelf wel) maar durf dan ook zo stoer te zijn om op de plaats delict, als je het ziet, je mond open te trekken. Want zo achter je computertje wat tikken heeft geen zin.

Oh, wees maar niet bang. Ik stap rustig naar mensen toe, geen enkel probleem. Alleen kom ik niet meer in dit park, omdat ik het belachelijk vind hoe er hier met dieren wordt omgegaan.

FelxMir schreef:
En ik zeg niet dat jouw mening verkeerd is, dat bedoel ik ook niet te zeggen. Dit is een land met vrijheid van meningsuiting. En jouw mening telt dus ook.

Das fijn Lachen

FelxMir schreef:
Maar ga dan andere mensen niet aanvallen met conclusies en vragen en beschuldigingen en bijdehand gedrag over hun mening.

Ik val geen mensen aan. Ik stel een vraag, ik trek conclusies uit wat mensen zeggen. Je mag best vragen stellen over een mening, een deel van het hebben van een mening is namelijk dat je hem kunt onderbouwen zonder te hoeven zeggen dat een ander zijn commentaar voor zich moet houden.

FelxMir schreef:
IK vind namelijk dat de pony's van PPC in een stal staan waar je mond van open valt, zomers lekker op de wei met zijn allen.

Heerlijk, geweldig top. Als ze daar een uurtje of 20 per dag zouden kunnen staan zouden ze het perfect geregeld hebben!

FelxMir schreef:
En zoals veel mensen beweren: Ze hebben een grote wei, met 300 shetlanders is dat erg moeilijk te doen, maar PPC is het gelukt en die shetlanders hebben het dus naar hun zin (vergeleke met andere stallen, manege's etc) daar. De DA komt regelmatig langs net als de hoefsmid etc. Alle pony's worden verzorgd met de juiste verzorging. [

Ja, ze hebben een grote wei en dat is leuk voor ze en lekker dat ze erop kunnen. Maar je kunt altijd vergelijken met slechter. Het is niet erg dat ik mijn paard 10 uur per dag in de handen van onkundige mensen achterlaat, want ik had hem ook 12 uur per dag in de handen van onkundige mensen achter kunnen laten. Zo werkt het niet. Je hoort te vergelijken met plekken waar het beter is en je te bedenken hoe je kunt zorgen dat je dichter bij die plekken kunt komen.

FelxMir schreef:
Hoe ze verzorgd worden bij de vakantiegangers is ook niet verkeerd. Begeleiding genoeg die erop let.

En daar ben ik het dan weer niet mee eens. Er word met die pony's gezeult, ze worden als een of ander stuk speelgoed vastgebonden als mensen toevallig willen eten, kunnen 10 uur per dag niet doen wat ze willen, krijgen dingen te eten die slecht voor ze zijn (ik heb gezien hoe mensen toffees aan een pony voerden). De begeleiding let er niet op, kijkt bewust of onbewust de andere kant op, en is er alleen maar om te voorkomen dat de pony's iets doen waardoor de kmensen een minder leuke vakantie zouden hebben.

FelxMir schreef:
Natuurlijk gaat er wel is iets fout, wat ze niet hadden gewild, maar dat gebeurd overal.

Ik ken plekken zat daar dat niet gebeurd.

FelxMir schreef:
De mensen die dingen doen die absoluut niet kunnen, zijn al verbannen uit PPC. Dus begeleiding is er echt wel. Eten krijgen ze genoeg.

Misschien 1 op de 300 man wordt eruit gezet, stel dat er van die 299 mensen nog zeg 150 zijn die geen flauw benul hebben van paarden. Denk je nou echt dat de leiding alles ziet, alles hoort, zich overal mee durft te bemoeien? Dat ze genoeg eten krijgen wil niet zeggen dat ze het goed hebben.

FelxMir schreef:
Dat is wat ik te zeggen heb. Ik vind dus dat ze het er redelijk goed hebben. Niet alles kan voorkomen worden, op PPC niet en op de hele wereld niet. Laat dat duidelijk zijn. En dat er 10 uur per dag met de pony's word gesleept en getut, ben jij er ooit geweest?

Ja

FelxMir schreef:
De pony's genieten van de leuke aandacht.

De ponys laten het maar over zich heen komen. Ik zag zielige hoopjes waar mee rond gesleept werd, waar aan manen en staarten getrokken werd, die slechte dingen te eten kregen, waar 6 uur per dag mee rond gecrossed werd. Pony's die aan het einde van de dag alleen nog maar neerploffen en dood en dood op zijn.

FelxMir schreef:
Ze staan langer als de helft van de dag in hun grote stal met vriendjes, want (ik weet niet zeker of ik het nog goed heb, maar ik geloof van wel!) je mag ze om 8 uur sochtens halen & half 6/6 uur savonds moeten ze weer naar stal. Dus, ik snap niet wat het probleem is?

Het probleem is dat ze veel en veel en veel te lang geen paard kunnen zijn, leuk en lief moeten doen, een klap krijgen als ze het alleen al wagen een bovenlip op te tillen, er volwassenen op gaan zitten, er 6 uur per dag op gereden wordt, eraan geplukt en getrokken wordt, die dieren veel te weinig kans krijgen om te drinken en dat mensen er totaal onverantwoord mee omgaan.

FelxMir schreef:
Op manege's, waar jij vast en zeker wel hebt gereden (?), zijn ze veel langer met de paarden bezig, en die staan niet met zijn alle gezellig in een grote ruimte waar ze lekker kunnen spelen. Die staan in een stal. Dus ik snap je probleem en je constante beweringen niet.
[/quote]
Nee, die staan niet op stal. Die worden om 2 uur 's middags uit het land gehaald, lopen maximaal 2 uurtjes en staan voor de rest in een grote ruime stal. Om uiterlijk 8 uur (maar de meesten al rond een uur of 5) gaan ze weer terug het land in, waar ze blijven tot de volgende middag. Hoe kun jij in hemelsnaam weten hoe het gaat op de manege waar ik gereden heb.

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:37

Dit was toch een topic voor je lievelings pony uit ponyparkcity ?
Nu lijkt het meer een discussietopic.. Beetje off topic en niet leuk voor de TS die alleen benieuwd was naar je lievelingspony uit ponyparkcity.

Ik ben het ook niet met de manier van handelen op ponyparkcity eens, maar beetje zonde om dan een topic van een klein meisje te gaan verzieken..

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:38

Je hoeft niet meteen ruzie te maken :S. Ik ben het met je eens dat ze niet al te goed worden verzorgd ja, maar zo slecht is het ook weer niet. Jij doet alsof het een H*L is voor ze.

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:40

Vjestagirl, we willen je niet aanvallen ofzo. Die paardjes hebben het slecht ja.. Maar nou zeggen dat ze wel 9 uur ergens staan en kinderen zitten ermee te tutten als een lamme geit is nou ook al weer niet zo. Misschien overdrijf ik een beetje maar dat doe jij ook Knipoog.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:40

xRomanxMir schreef:
Je hoeft niet meteen ruzie te maken :S. Ik ben het met je eens dat ze niet al te goed worden verzorgd ja, maar zo slecht is het ook weer niet. Jij doet alsof het een H*L is voor ze.

Ik maak geen ruzie, ik weerleg jouw standpunten en ik geef duidelijk mijn mening aan.\

En ik doe niet alsof het een hel voor ze is, ik geef aan wat er daar mis is...

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:42

Ik heb ooit op Poemba gereden, en nog op een zwarte shet. Geloof dat ie iets van; joseph, jezus heette? XD
Of dat heb ik gedroomd. Huilen van het lachen Maar dat is alweer 9 jaar geleden.

FelxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:43

@ Vjestagirl: Hoe kun je zeggen dat ze NIET in de gaten worden gehouden? Wat happytime heeft gezegt, is wat ik ook duidelijk wil maken. En wat jij hebt gezien, is alleen maar het slechte. En het slechte is overal. Dat er aan manen en staarten word getrokken geloof ik niet. En dat is dan ook mijn eigen probleem. Aangezien ik er OOK ben geweest en er niks van gemerkt heb, ik zal alleen maar pony's die heerlijk verzorgd werden en dan naar stal werden gebracht met een hele hoop lekker fijn gras. Want je zegt net: Je moet niet vergelijken met het slechte maar met het goede. JIJ moet niet alleen je neus optrekken voor het slechte, daar word echt wel aan gewerkt en die mensen zijn waarschijnlijk allang verbannen van PPC. En als de ponys richting stal gaan worden ze allemaal stuk voor stuk nagekeken. Als de ponys bezweet zijn of nat, mogen de mensen ze zelf uit gaan stappen ernaast lopend. Als het niet normaal is, word er een waarschuwing gegeven of ban. Het is daar heel erg streng. Dus hoe kun je nou zeggen 'er is geen toezicht?'

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:45

Als mensen het topic hier niet willen verzieken voor dat meisje die dit topic heeft gestart praat dat op het topic:
PPC Mishandeling?