bieber: past bonte pony ervoor: past othelloster daarvoor: past net nog vind ik, maar waarschijnlijk wordt hij wel nog groter en steviger, dus past!
Laatst bijgewerkt door MaritB op 12-11-14 00:26, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Offtopic uit bericht verwijderd,het is niet de bedoeling om moderatoropmerkingen te negeren.
Qwertyui25
Geplaatst: 11-11-14 09:00
Bedankt voor de meningen!
Laatst bijgewerkt door MaritB op 12-11-14 00:26, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Offtopic uit bericht verwijderd,het is niet de bedoeling om moderatoropmerkingen te negeren.
Justin moet werken aan z'n balans! Hij is wel aan de lange kant voor dressuuurwedtrijden, kan hij moeilijk beenhulpen geven. Op zijn houding word hij dan ook afgekeurd..
Anoniem
Geplaatst: 12-11-14 17:27
Moderatoropmerking:
Hoe grappig wij het zelf ook vinden, is het toch weer de bedoeling om ontopic te gaan en serieus te blijven in het topic. Alvast bedankt.
kalliexxxx
Geplaatst: 12-11-14 17:39
wat kan een grote shet hebben. er komt een shetlandertje grote maat bij ons staan. nu wil ik er andere kids op laten rijden aangezien ik zelf 1,55 en 40kilo weeg. maar wat kan zo ding nou hebben. en graag niet beginnen over die zoveel % van wat hij weegt. dat vind ik echt onzin
Ik heb voor mijn shet als max 40 kilo ong en 1.40 lang. Hopelijk heb je hier wat aan?
Voor een echte shet zou ik 50 kilo max doen , maar mijn pony is half nmprs dus smaller en die kan wat minder hebben ondanks ze behoorlijk gespierd aan t worden is
oke thanks ja hier kan ik wel wat mee dan zit ik er zelf maar 15 cm alleen op gewicht blijven word wat moeilijk haha. ik kan nooit zoveel met die schema's die aangeven dit zegt mij meer als richtlijn. het word een 100% shet zoals het er nu naar uit ziet
rosslover
Geplaatst: 12-11-14 19:54
Past dit nog? Ik rij nu helaas niet meer op haar
Helaas heb ik geen betere foto's
Laatst bijgewerkt door rosslover op 12-11-14 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Het lijkt wel te passen, maar aangezien jij in verlichte zit zit, kunnen we de verhoudingen niet echt zien en is het vanaf deze foto niet te beoordlen.
Karla
Geplaatst: 12-11-14 20:25
Citaat:
- Geen spring foto's of foto's van de voorkant.
Hier kunnen wij namelijk niks mee, dit is niet te beoordelen