Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jolandaa_ schreef:
Helemaal Pennymeisje

.. ik wil haar reactie echt weten hoor

) Juud87 schreef:heej, heej, ik ben ook begonnen op me 6e..
dus 6 jaar rijden kan best als je 12 bent. alleen die jonge ponys rijden.. sja, dat geloof ik niet helemaal (en dat 1jarige paard natuurlijk)
Mik_ schreef:Ik snap jou bericht niet?
snap je? Miss_R_Horse schreef:Achja, als ik die stapritjes, bestaande uit 3 stappen en aan alle kanten vastgehouden, op de paarden van een kennis mee zou rekenen zou ik ookal 10 jaar rijden. xDJolandaa_ schreef:
Wahaaha....
12 jaar rijd al 6 jaar en zegt zoiets stoms![]()
Helemaal Pennymeisje
Orola schreef:Het paardje dat ik nu rij is ook 6 (goh, ze worden steeds jonger.. what's next, een jaarling?Mijn eigen pony is 6 jaar, maar ik kan kan er ook gewoon op rijden hoor.
) en daar heb ik vorig jaar ook nog een paar weekjes op rondgehobbeld door omstandigheden. Echt zóó bijzonder (nee).

Opeens pakt dei jongen gewoon de teugels en zegt dat ik aan de kant moet gaan! Hij wil een foto met mijn paard.
Toen had ik wel zoiets van: foto ok, maar ik blijf bij mijn paard. het jongetje beledigd en loopt weg. Komt het zusje ( tenminste dat dnek ik) aangelopen en vraagt gewoon hoe hij heet enzo. Ik geef wat antwoorden en zij zo van: Kan ik erop rijden
Dat ging me eigenlijk iets te ver, want mijn paardje wil er no weleens vandoor gaan
Ik leg het gewoon even uit, waarnaar zij zegt, Als ik er neit op mag rijden koop ik hem wel!! Rent ze naar haar vader toe die ik opeens heel erg geshokeerd zie kijken en dan met een boos beledigd meisje en een jongetje die het allemaal niet meer interresant vind weglopen
Ben maar snel weggereden

jeh right..