Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
liekec schreef:Ik vind hem nog steeds eeeerg traag draven. Nou scheelt het dat Milou hem waarschijnlijk goed op tempo rijdt en hij zijn energie dus goed kwijt kan, maar als je het zometeen alleen gaat doen/Milou een keer niet kan is het echt belangrijk dat je hem een normaal tempo laat lopen. Dan kan die ook niet zelf dingen gaan verzinnen zoals wegrennen/bokken etc omdat hij zijn aandacht meer bij jou heeft.
Had je de zadelmaker nog laten komen?
damian23 schreef:Afhankelijk van wat ze tegenkomt, krijg je wel bewegingsadvies van de Osteo.
De Thiedeman doet zeker heel weinig. maar dat is toch alleen maar goed? En als Kim zo haar vertrouwen terug kan krijgen.
Babootje schreef:Kimmie25501 schreef:En de dag daarna mag ik (oftewel Milou) er weer op.
Dan zou ik kiezen voor Milou erop. Hij kan zich wel eens heel lekker gaan voelen![]()
suikermeisje schreef:Verwacht eerlijk gezegd dat de behandeling dan wel meeviel als je de volgende dag er weer op mag Kim.
Mijn paard moest een halve week aan de longeerlijn en daarna heel langzaam opbouwen.
Maar fijn dat ze geweest is. Ben benieuwd of je iets gaat merken met rijden.