Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:ik ook eens,
ik ben 13 jaar oud, 1.55 groot en weeg 33kg. Ik zou graag een paardje hebben waar ik nog lang op kan rijden,
mag wat eigenwijs en wat pit hebben maar niet te veel. Ik zou in de toekomst eens een cros willen gaan rijden en en hij moet wel een beetje kunnen springen maar voor de rest ik doe eigenlijk alles graag, liefst een die ik goed naar mijn tempo kan laten gaan en hij moet heel veelzeidig zijn!
Oja ik heb niets met tinkers, haflingers, arabieren en fjorden
flappiex1 schreef:Ik ben 1.49. (33kg)
Een super groot paard vind ik meestal niet zo leuk!![]()
Een ondeugende, eigenwijze pony hou ik wel van!![]()
Maar hij moet wel lief zijn!![]()
Als ik te lang zou zijn.. maakt me dat niet uit! Het gaat niet om het rijden! (bij mij!)
RoosMarije schreef:Nynke2000 schreef:Ik wil een pony, geen paard, die groot is en waar ik dus niet zo makkelijk over uit kan groeien. Een e-pony lijkt me daarvoor wel geschikt.
Het moet een pony zijn waarmee je hoog in de wedstrijden kan komen met springen en dressuur.
De pony moet ook snel zijn en dus niet dat ik hem de hele tijd moet aandrijven.
Hij moet lief zijn en betrouwbaar, dat ie snel schrikt vindt ik niet zo heel erg.
Je moet er ook lange buitenritten mee kunnen maken en hij moet niet gemeen zijn tegen andere paarden tenzij het om de rangorde gaat
Ook hou ik van zonder zadel rijden
Zeker Welsh! Mijn nwr welsh pony's zijn super snel (al merken ze dat ze een beetje ruimte hebben staan ze zo aan de andere kant van de bak), maar zijn super lief en heel betrouwbaar. De ene
pony heeft Z dressuur gelopen en M springen, de andere is nog jong en groen maar heeft zeker dezelfde of meer potentie!
Welshjes zijn eigenaardige en super leuke pony's! (ik ben wel een welsh fan)
Beide zijn super sociaal tegen andere!
(Het is wel grappig, want ze zijn alle twee van het zelfde aparte lijntje)