Ja zitten zeker paar leuke bij al je links werken behalve nr 10 die kan ik niet zien. Ik moet egt weer een paar repaint modellen ergens vinden heb wel inspiratie maar geen modellen meer om te repainten.
Ik heb echt héél erg veel paardjes staan op het moment Denk wel een stuk of 10!
Roosje01
Geplaatst: 02-07-11 11:04
haha ruilen heb niks meer staan allen nog 1 model die half af is. Ik heb nog wel haflinger hengst, hannoverhengst en lippi hengst met wat beschadigingen. Maar heb die zelf nog niet in mijn collectie dus wil daar nog nieuwe voor kopen als ik een keertje naar de grote stad ga, want hier hebben ze die niet.
Dit keer ging het wel snel. Bijna vijf kwartier (dus ± 70 minuten). Het is een priegelwerkje, maar ik wil ook dat het perfect is, anders ben ik er niet blij mee.
De arabierenhoofdjes zijn fijn, maar het past op zich wel. Heb zelfs nog een iets smaller kettinkje. Alleen zijn de verhoudingen niet 100%, maar op dit formaat is dat ook erg lastig.
Ik vind degene die hierboven ook staat met dat halster heeel mooi. doe je het altijd alleen met pastel?
is pastel duur??
xBueno
Geplaatst: 02-07-11 13:59
.
Laatst bijgewerkt door xBueno op 10-06-22 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt
YMJArabians
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-11 13:59
Die hierboven (Kanun Ittani) is volledig met acryl gedaan, dat is een van mijn eerste repaints, en toen werkte ik nog niet met pastel Dit is zijn topic: [UK] [ART] Schleich Repaint 'Kanun Ittani'