@ marieke, vind jullie wel ene schattige combi. grappig dat het een hackney onder het zadel is
@ de manegeruiter (mijn hoofd is even een vergiet) zadel moet wel iets naar achteren, maar aangezien het voor een uurtje is en je onder begeleiding staat vind ik het nog wel kunnen. die palamino ook, maar dan op de bovenstaande voorwaarden.
alicia98
Geplaatst: 21-04-11 06:57
denk dat je wel wat te groot bent! je benen komen een stuk onder hem uit
Marieke1495
Geplaatst: 21-04-11 07:04
Omdat ik toch nog wel veel mensen hoor dat het past, zal ik even vertellen. zelf vind ik mijn bovenlijf, wel écht te lang hoor! Ik rijd deze pony 2/3x in de week, nu nog tot ze echt weer lekker braaf is, wat nu niet het geval is. en dan gaat er een leuk meisje op van, nou hoelang zou ze zijn? 1.50? super leuke combinatie! 'kan geen foto vindenn.. ' ook geef ik elke zaterdag ochtend een 1,5 uur les met haar, aan kinderen van 7/8/9 jaar! die rijden er onder begeleiding zo mee weg haha het is trouwens mijn eigen . Maar voor het écht rijden heb ik natuurlijk mijn haffer
Ik vraag me af wat jullie hier van vinden.. Ik begin te twijfelen omdat ik de laatste 3 wedstrijden van de jury het commentaar kreeg 'Misschien net iets te groot voor pony'.. Ik rijd deze pony 1x per week bij, en ook gewoon in de manege lessen.. Ik ben 1.73 & deze pony is ongeveer 1.46 Ik rijd nog een andere pony bij, maar daar heb ik op het moment geen foto van
Laatste, ik weet niet of je altijd zo zit of dat het kwam door het groeten, maar je steekt je benen nogal af op deze foto en daardoor kan je hem nogal in de weg zitten.
Als je dat altijd hebt dan denk ik dat je je paard in de weg zit en het niet meer kan. Als je normaal je benen meer naar achter hebt, dan vind ik het nog goed passen
past hoor! maar misschien voor 't plaatje wat groot
Resfeber
Geplaatst: 21-04-11 16:06
Pagina 47; @shirley123: Past niet, de pony heeft een erg ingezakte rug en je trekt'm vreselijk achter de loodlijn. Probeer daar (als je er nog een keer op rijd) echt goed op te letten!!
Pagina 48; @Marieke1495: Past @Fujita_Amor: Past net!
Pagina 50; @Marieke1495: Past makkelijk @DreamStable: Past