Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chicomnalles schreef:[img]http://i53.tinypic.com/9kc6fr.jpg[/ img]
Neok & ik.
Neoks stokmaat is rond de 1.30 m. Ik ben zelf 1.45, en weeg 39 kg
Wolferus schreef:Een ezel is speciaal gefokt als lastdier, in tegenstelling tot een paard..
In arme landen trekken ze enorme lasten en dragen ze volwassen mensen. (niet dat ik zeg dat dit goed is, maar gewoon om aan te geven dat ezels wel degelijk sterker zijn)
Wolferus schreef:Ik had het ook niet over intensief rijden he
Sowieso, als je intensief wilt rijden dan ga je paardrijden, met een ezel is dat niet zo verstandig
Fiffill schreef:WannabeFlame, misschien moet je je eerst even in ezels verdiepen voordat je zulke dingen roept. Ezels kun je prima op rijden mits je niet te lang en niet te zwaar bent. Zoals ik al zei wordt er meestal western mee gereden, vanwege de stand van de schouder zijn dressuuroefeningen namelijk lastiger voor ze.
EskeGirl schreef:Ik heb een verzorgShet, van de eigenaar moeten we daar ook af en toe iemand 'opzetten'.
Ik ben in iedergeval uitgesloten(te groot+ te zwaar voor die Shetlander). Ik verzorg met een meisje van rond de 1.40 en ongeveer 35 kilo, zou die op een Shetje van 95 cm passen(1x per week 10 minuutjes, alleen wat stappen en misschien een klein drafje). Ik zal de foto van het samen even neerzetten.
(de foto is een beetje onduidelijk, maar dit is de enige die ik heb als het meisje ook gestrekt staat)