qua maten past dat wel, maar volgens mij past het zadel jou niet goed (te kleine zitting), en ik heb de indruk dat het te ver naar voren ligt op de pony. de pony ziet er ook nog jong uit of is dat de bouw?
JACKY_LOVER
Geplaatst: 17-01-09 15:51
Ja het zadel lag goed hoor , maar het is bewerkt enz en de mouche was verschoven , De zadel is een 16 inch , te klein voor mij De pony is bijna 4 ( 1/05 verjaard hij ), wel zijn bouw dat zo is en natuurlijk ook nog erg jong waardoor hij nog gespannen loopt , straks zal ik een andere plaatsen , ok? Jacky lijkt op deze foto inderdaad heel jong ! Nog iemand ??
JACKY_LOVER
Geplaatst: 17-01-09 15:53
Ik ben zelf ongeveer 1.56 m en Jacky is ongeveer 1.42 m Schofthoogte of iets groter ( gemeten met de vouwmeter ) Ik ben wel op zoek naar een ander paardje !!! hoe daar aub rekening mee
*wil je asjeblief normaal letterding pakken is zo iritant om te lezen Ik vind het nog wel passen hoor! Alleen is de pony wel erg smal, dus als je groeit past het al snel niet meer.
@Brit_Sissi, dankjewel @Sherona25, sorry, ik bedoelde het niet fel tegen je. @Jacky_lover, ik vind inderdaad dat jij wel op de pony past, alleen je zadel is wel te klein voor je zoals andere zeggen. Maar je past prima op je paard volgens mij!
fleur_jewel
Geplaatst: 17-01-09 18:27
past nog wel.
JACKY_LOVER
Geplaatst: 17-01-09 18:51
Sethlover : Ja , Jacky is een erg smalle pony , Alleen groei ik niet meer
Leentje_ : Ja ik weet het , ik weeg te veel ! maar ik ben er aan aan het werken zodat ik beter pas op Jacky .
Madeira : dank je wel , ik ga voor een nieuw zadel kijken
Ik weet niet of jij op zich teveel weegt maar ik denk dat een inchmaat groter te lang gaat zijn voor je pony je kan wel eens een zadelmaker laten kijken
JACKY_LOVER
Geplaatst: 17-01-09 18:58
Eventjes vermelden : Jacky is een klein halfjaartje terug ziek geweest waardoor hij spierafbreking heeft gehad en ook flink is afgevallen , We dachten eerst zelfs aan bloedworm e.d , toen gauw bloed laten trekken ( waar mijn ouders helemaal niet akoord mee gingen & toen hebben moeten toegeven na het bloedonderzoek ) Hij is nu goed aan het bijkomen en de spiermassa komt stilletjes aan terug .