Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OneAndOnlyx schreef:Hoihoi!
Ik dacht, aangezien ik deze vraag ook heb en dit topic centraal is, reageer ik ook!
Niet de allerbeste foto. Dus, hierbij let aub alleen op de verhoudingen, niet op mijn houding.
[ Afbeelding ]
Mijn pony staat momenteel in de verkoop omdat ik vind dat de verhoudingen niet goed zijn. Maargoed, andere meningen zijn altijd welkom!
Bibbi is een Welsh x New Forest merrie, ze is 1.35.
Ik ben zelf 15 jaar en ben 1.64 ongeveer.
ik weet dat het dekje verkeerd zit![]()
Sardis schreef:OneAndOnlyx schreef:Hoihoi!
Ik dacht, aangezien ik deze vraag ook heb en dit topic centraal is, reageer ik ook!
Niet de allerbeste foto. Dus, hierbij let aub alleen op de verhoudingen, niet op mijn houding.
[ Afbeelding ]
Mijn pony staat momenteel in de verkoop omdat ik vind dat de verhoudingen niet goed zijn. Maargoed, andere meningen zijn altijd welkom!
Bibbi is een Welsh x New Forest merrie, ze is 1.35.
Ik ben zelf 15 jaar en ben 1.64 ongeveer.
ik weet dat het dekje verkeerd zit![]()
Ik vind het er eerlijk gezegd vrij storend uit zien. Pony krijgt een beetje een holle rug en je bovenlichaam is een beetje te lang. En al helemaal omdat het zo'n jonge pony is zou ik nog even wachten.
Citaat:Wat vind je precies storend aan de foto? Mijn houding of iets? Ik werk er momenteel onwijs aan. Bovendien rij ik niet zo vaak meer als vroeger, omdat ik mezelf ook veel te groot vind. Waarmee moet ik precies wachten?
Sardis schreef:Citaat:Wat vind je precies storend aan de foto? Mijn houding of iets? Ik werk er momenteel onwijs aan. Bovendien rij ik niet zo vaak meer als vroeger, omdat ik mezelf ook veel te groot vind. Waarmee moet ik precies wachten?
Het ligt niet aan je houding, maar zoals ik al zei, het beeld ziet er (nog?) niet fijn uit. Ik denk dat dit komt door je vrij lange bovenlichaam en omdat zijn rug een beetje doorzakt.
Ik bedoel met 'wachten' dat je misschien nog even moet 'wachten' met echt rijden. Hij ziet er gewoon nog zo jong en niet uitgegroeid uit (kan ook zo zijn dat de foto dit vertekent)
Citaat:Mevrouw staat hier al 4,5 jaar en ik heb nog geen klachten gehad(zij ook niet). Ik rij al zeker 4 jaar 'echt' met haar. Ze is dan ook 9, wel jong maar niet zo jong als jij denkt(ik heb het idee dat jij denkt ze nog niet volledig zadelmak is? klopt mijn gedachten?).