Ik vind dat de pony er erg sterk uitziet en het ruitertje is slank. En de lengte vind ik ook niet heel erg storend, natuurlijk wel iets te lang, maar de beugels maken de balans natuurlijk ook wel wat beter ( als je snapt wat ik bedoel ). Dus ik vind dat het voor 20 minuten per week ( of 2? ) vind ik dat het zeker nog wel gaat. En sorry, maar het lijkt me niet echt dat dat jochie ZZ dressuur gaat rijden, dus een beetje klooien op een shet gaat heus wel hoor
Te groot is te groot, ook voor 20 min in de week. Als jij bijv. geen zware dingen mag tillen, en je doet het toch, wordt je daar zelf toch ook niet beter van (ook al is het eens in de zoveel tijd)?
Maar voor zo weinig tijd brengt kan het de pony toch geen schade aanrichten? Ik vind het niet storend uit zien hoor!
lotlot2
Geplaatst: 21-09-14 18:46
Als jij 20 minuten met een loei zware tas gaat lopen kan je rugklachten krijgen. Dat is met een pony ook zo als ze een te zwaar of te lang iemand op hun rug hebben.
YamaSaki
Geplaatst: 21-09-14 18:49
Ik vind de verhouding van dat jongetje op die shet niet veel anders dan anderen op een grotere pony die hier volgens mensen "nog wel passen, maar wat lang voor het mooie zijn".
Volgens mij weegt het jochie niet zo veel en zolang hij de pony niet zn benen niet stoort, kan het nog wel even. Dit omdat zijn bovenlichaam echt niet langer is in verhouding dan zn benen en het hefboomeffect hier denk ik wel meevalt. Maar zodra het jongetje wat groter is dan dit, zou ik het niet meer doen
Ik vind dat jongetje op de shet nog wel mee vallen hoor. Zijn benen zijn wat lang, maar zijn bovenlichaam vind ik nog passen. Dus volgens mij kan het nog wel voor even.
Poek
Geplaatst: 21-09-14 20:34
Omdat ik toch best nieuwsgierig ben wat jullie vinden: Ik zit sowieso de pony niet in de weg tijdens het rijden. De eerste foto kan wat vertekenen door het mulle zand, waardoor de pony kleiner lijkt. 2e foto is een charmant sta-moment
Edit: Mocht het belangrijk zijn, ik rij haar nu 1 keer in de week