hoeveel zou hij ongeveer kunnen dragen?
Hij :146 + buikje, spierengroei
ik: 165
fotos in me profiel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xManon_ schreef:Past prima Shannon!
En Panache, vind je voor het mooie idd net te groot, maar het kan wel nog gewoon hoor.![]()
Je lijkt veel langer trouwens, weet je zeker dat je 1.65 bent?
panache schreef:hoe zwaar mag iemand op een pony van 1.46 wegen, Nrpsje is 't
tamaartjeee schreef:ik heb een verzorg welshxshet hij is ongeveer 1.14m
ik ben zelf 1.66 en ongeveer 50 kilo..
als ik op hem rij heb ik niet het idee dat hij zich verzet tegen mijn gewicht en lengte.
hij rijd gewoon ontspannen af en toe wat shetgrapje zoals naar links gaan ipv rechts enzo..
ik rij hem ook wel eens zonder zadel en daar is hij ook heel braaf mee..
kan het toch niet of wel?
hij word volgende zomer voor de kar beleerd wat me zeker wel leuk lijkt om te doen
Naomi_Jortje schreef:
Denise blijft beweren dat ze te groot is voor Charlie, maar ze is ongeveer 5 cm groter als mij, en ik zelf vind dat ze d'r nog op past, en zo vaak rijdt ze d'r ook niet op
En ja, ze is idd te groot voor m'n zadel
Naomi_Jortje schreef:Opzich is 't zadel niet zo klein, maar Dnies had d'r 'n klein dekje onder liggen
Naomi_Jortje schreef:Bij mij kun je d'r wel 'n hand achterleggen
Ze rijdt d'r misschien 1x in de 2 maanden 'n uurtje op, zou dat nog wel kunnen vind je?
Lord_Ik schreef:suuzepuus schreef:lord_ik heb jij nou wat gedaan met de reacties van hier?
Jah; klein bijrijdertje gaan zoeken.
tamaartjeee schreef:ik heb een verzorg welshxshet hij is ongeveer 1.14m
ik ben zelf 1.66 en ongeveer 50 kilo..
als ik op hem rij heb ik niet het idee dat hij zich verzet tegen mijn gewicht en lengte.
hij rijd gewoon ontspannen af en toe wat shetgrapje zoals naar links gaan ipv rechts enzo..
ik rij hem ook wel eens zonder zadel en daar is hij ook heel braaf mee..
kan het toch niet of wel?
hij word volgende zomer voor de kar beleerd wat me zeker wel leuk lijkt om te doen