Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prince_

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:17

oow sorry hij staat er 2x op Gaaaap Gaaaap

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:32

Toen ik nog op een manege stond had ik ook vaak pennymeisjes om me heen. Ik liet ze altijd helpen met poetsen en ze mochten Lance ook wel es uitstappen. Helemaal geweldig natuurlijk. Soms zaten er tussen die dan vroegen of ze er ook es in de les op mochten, heb ze dat maar afgeraden...

1 keer was er weer zo'n meisje dat de hele dag meeliep, heb de mooiste verhalen van dr gehoord. De volgende dag loop ik naar Lance zijn stal, staan er 3 meiden bij.. "Dit is het verzorgpaard van ... (geen idee meer hoe ze heette)" Vond het wel grappig, totdat ik dat meisje een keer bij Lance in zn stal zag staan, toen heb ik maar even verteld dat ik dat liever niet heb.

Er waren ook 3 meiden daar op stal die echt gek op Lance waren. Toen ik daar na 2 jaar wegging, stonden ze alledrie overstuur achter een muurtje. Lance kreeg een halster van ze en ze konden maar geen afscheid nemen. Nu 2 jaar later gaan ze nog wel eens mee naar de stal waar ik nu sta. En ze zijn nog steeds gek op hem Tong uitsteken !

Afbeelding

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:40

zijn jullie zo klein, of is t paard zo groot?

Caprice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:41

als je die van Anky leest dan denk je echt: OMG!! Gestoord

LS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:45

haha
Mijn verzorgpaardje staat op een privestalling maar zijn wei is wat verder weg.
dus ik met mijn mijn vriendin mijn vz-paardje en nog eentje van de wei gaan halen, komen daar een kindje met haar ouders voorbij op de fiets.
zegt dat meisje kijk het paard van sinterklaas!! kom slecht weer vandaag terug naar de wei hoor Tong uitsteken
ik stond daar echt met babich van huh Tong uitsteken Haha! vond het wel grappig
zijn ze toch maar weer doorgefietst Haha!

greetz

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 17:30

_Summerly_ schreef:
Die kleine kinders worden ook steeds brutaler. Tong uitsteken

Juud87 schreef:
tuurlijk Lachen t blijven penny's Tong uitsteken
Oké. Lachen

Of of of:
"Ik ben 10 jaar. Ik rijd paard/pony. Ik rijd paard in de manege van Opstal 't Hoefijzer. Spijtig genoeg krijg ik van mijn ouders geen paard of pony. Ik zal nu mijn 4 lievelingspaarden van de manege opnoemen.

1 Morgan (omdat hij heeeeeeeeel lief is)
2 Snoopy (omdat hij lief is maar soms ook niet)
3Pinokkio (omdat hij heel lief is)
4 Lotus (omdat hij ook hel lief is)."

Die laatste pony's ken ik!! Ik rijd op die manege. Maar ze zijn heeeeeeeeeeel lief (als we de ruiters blinddoeken, en de lesgever zegt bij A afwende dan doen die knollen het uit hun eigen. Dus echt leren doe je er niets hoor. En Snoopy word trouwens niet bij jonge kindjes gebruikt en soms helemaal niet omdat het een duur paard is Tong uitsteken . Hoezo penny?
greetz
Amy

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 17:38

Hihi het is grappig om penny-verhalen te lezen. *LOL* Een meisje in mijn klas zei eens een keer dat ze ooit eens op een wilde arabische hengst heeft gereden. Vork

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 19:29

Dit stond er net op marktplaats.

Citaat:
hoi ik zoek een lieve verzorgpony
nu eerst iets over mezelf.
naam:madelon.
leeftijd:12.
lengte:ongeveer 1.55 m.
hoelang ik rij:6 jaar.
wat kan ik allemaal:

rijden natuurlijk

opzadelen

met de kar rijden

wassen

borstelen

springen

dressuur een beetje maar ik vind het wel leuk om te leren

op jongen pony's rijden

en nog een paar dingen ik zou het leuk vinden als er snel iemand op reageert.
ik heb helaas maar een foto met dat ik op het paard zit maar die pony was nog maar 1 jaar.

groetjes madelon

Da kan toch niet??

Hier de advertentie :
[url]http://koopjes.marktplaats.nl/dieren_en_toebehoren/pony_s/44637681.html
[/url]

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 19:30

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 19:33

nee lijkt me een beetje zielig voor het beestje, en als je met de kar kan rijden noem je het zelf meestal wel mennen, dus dat zal ook wel niet helemaal waar zijn, gewoon een penny dus Vork

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 19:44

ja dacht ik ook al Clown ze rijd vanaf de 6e en is 12. Nou dan zou je dat intussen al moeten weten.

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 20:21

Juud87 schreef:
zijn jullie zo klein, of is t paard zo groot?

Die meisjes zijn niet zo heel groot.. en het paard wel Haha! lance is 1.74 m.

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 20:40

Hahaha sommige verhalen zijn echt zo grappig *LOL*
Ik was een keertje aan het rijden op Leonardo.
En een paar meter verder op is een camping.
Komt er een vader met 2 dochtertjes aangelopen, want die zagen mij dus rijden Lachen
En toen zei een van die meisjes zo van; Kijk pap, wat een klein paardje! Uhum het is nog gewoon een E-pony hoor.
Omg het was dus zo'n grietje van een jaar of 7/8
En ik heb ook op zo'n paardje gezeten papa, want mijn juffrouw kon hem niet houden. En hij bokt en stijgerde. En ik kon hem net houden en daarom mag ik er nou altijd op.

OMG HOEZO PENNY ? Tong uitsteken *LOL*
Ik lach helemaal in een deuk. AAAH *LOL*

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 21:39

caprice14, jij woont bij Enschede he?
Nel is toch een vosje? En Billy een Fjord?
Waar ik voor rijd heeft Billy wel es bekapt Ja

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 21:39

Owja, en Nel is ook een Shet he?

Caprice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 23:58

Yup, Nel is een shet maar Billy is ook een shet hoor. en dan heb je nog Polly.. een welshje.
ze staan aan de Hengelose straat in Oldenzaal

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 09:40

Zal ik die Marktplaats-Penny een mailtje sturen oid dat ze m'n jaarling (nee, ik heb geen paard, maar daar gaat het niet om) in mag rijden? Extreme duivel Kijken wat ze zegt. xD

amyke schreef:
Die laatste pony's ken ik!! Ik rijd op die manege. Maar ze zijn heeeeeeeeeeel lief (als we de ruiters blinddoeken, en de lesgever zegt bij A afwende dan doen die knollen het uit hun eigen. Dus echt leren doe je er niets hoor. En Snoopy word trouwens niet bij jonge kindjes gebruikt en soms helemaal niet omdat het een duur paard is Tong uitsteken . Hoezo penny?
greetz
Amy
Leuk dat je daar rijd joh! Ja Ik ben een paar jaar geleden een paar pony's in de Penny tegengekomen die op de manege stonden. Tong uitsteken Echt leuk is dat. Lachen

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:30

hahaha ik ga erop reageren Knipoog dit word lachen.. Nagelbijten / Gniffelen ik zal jullie mijn mail laten lezen en kijken wat voor antwoord ik krijg Haha!

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:36

Ze heeft daar ook 2 domme foto's van zichzelf.. k zou juist foto's pakken waarop ik op mijn best rij op een paard Tong uitsteken

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:39

omg wat ben ik errug.. nu maar afwachten Knipoog

Hoi hoi..

ik ben zelf een verzorgster van een belg maar door mijn nieuwe baan kan ik niet zo heel vaak meer. Ze is 10 jaar oud en heel eigenwijs. Het rotte is dat ik iemand nodig heb die echt verstand heeft van paarden en niet zomaar op een paard van 1 jaar oud gaan zitten.. Wat dus echt super slecht is of wist je dat nog niet na 6 jaar. Nu heb ik de foto eens goed onderzocht en idd wat zag ik, Kuiltjes boven zijn/haar ogen.. Dit geeft aan dat het paard defently (zeker) ouder is dan 1 jaar. Ook al een manege eigenaar geen paard van 1 jaar in zijn lessen zetten..

Tip: wil je aan een verzorgpaard komen zet er dan echte info op zodat mensen zien dat je er verstand van hebt. Zo kom je er natuurlijk niet aan. Wees eerlijk en zeg dat je nog weinig ervaring heb maar wel leergierig bent.. (niet betweterig dus)

P.S. Met een kar rijden kunnen we allemaal (denk aan boodschappenkarretje).. Nu nog een pard ervoor zetten en dan heb je mennen. En dat is niet voor iedereen weggelegd als je begrijpt wat ik bedoel..

Ik hoop op een spoedige reactie met uitleg over dit misverstand...

Met vriendelijke goet,
Veronique

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:44

Vind hem nog aardig netjes Tong uitsteken

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:45

Verosjaak schreef:
omg wat ben ik errug.. nu maar afwachten Knipoog

Hoi hoi..

ik ben zelf een verzorgster van een belg maar door mijn nieuwe baan kan ik niet zo heel vaak meer. Ze is 10 jaar oud en heel eigenwijs. Het rotte is dat ik iemand nodig heb die echt verstand heeft van paarden en niet zomaar op een paard van 1 jaar oud gaan zitten.. Wat dus echt super slecht is of wist je dat nog niet na 6 jaar. Nu heb ik de foto eens goed onderzocht en idd wat zag ik, Kuiltjes boven zijn/haar ogen.. Dit geeft aan dat het paard defently (zeker) ouder is dan 1 jaar. Ook al een manege eigenaar geen paard van 1 jaar in zijn lessen zetten..

Tip: wil je aan een verzorgpaard komen zet er dan echte info op zodat mensen zien dat je er verstand van hebt. Zo kom je er natuurlijk niet aan. Wees eerlijk en zeg dat je nog weinig ervaring heb maar wel leergierig bent.. (niet betweterig dus)

P.S. Met een kar rijden kunnen we allemaal (denk aan boodschappenkarretje).. Nu nog een pard ervoor zetten en dan heb je mennen. En dat is niet voor iedereen weggelegd als je begrijpt wat ik bedoel..

Ik hoop op een spoedige reactie met uitleg over dit misverstand...

Met vriendelijke goet,
Veronique

haha hard maar de waarheid Clown

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:47

Haha het is grappig om zulke verhalen te lezen. Ik kom nu iemand op marktplaats.nl tegen die op écht alles biedt. Meestal maar heel weinig. Zoals ponymentuig voor €10,- . Clown

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:49

lovelance schreef:
Toen ik nog op een manege stond had ik ook vaak pennymeisjes om me heen. Ik liet ze altijd helpen met poetsen en ze mochten Lance ook wel es uitstappen. Helemaal geweldig natuurlijk. Soms zaten er tussen die dan vroegen of ze er ook es in de les op mochten, heb ze dat maar afgeraden...

1 keer was er weer zo'n meisje dat de hele dag meeliep, heb de mooiste verhalen van dr gehoord. De volgende dag loop ik naar Lance zijn stal, staan er 3 meiden bij.. "Dit is het verzorgpaard van ... (geen idee meer hoe ze heette)" Vond het wel grappig, totdat ik dat meisje een keer bij Lance in zn stal zag staan, toen heb ik maar even verteld dat ik dat liever niet heb.

Er waren ook 3 meiden daar op stal die echt gek op Lance waren. Toen ik daar na 2 jaar wegging, stonden ze alledrie overstuur achter een muurtje. Lance kreeg een halster van ze en ze konden maar geen afscheid nemen. Nu 2 jaar later gaan ze nog wel eens mee naar de stal waar ik nu sta. En ze zijn nog steeds gek op hem Tong uitsteken !

Afbeelding

wat een lieve meiden dat ze zoveel om je paard geven.. dat zijn nou échte top-pennys Haha!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:51

Michellkuh schreef:
Vind hem nog aardig netjes Tong uitsteken

was ook niet de bedoeling om haar te beledigen.. meer van ff met de neus op de feiten drukken en kijken wat voor excuus ze ervoor kan bedenken.. ze zal op het begin denken jeej iemand reageerd en daarna gaat haar enthousiasme heeeel langzaam naar beneden Haha!