Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Summerly_ schreef:Die kleine kinders worden ook steeds brutaler.Juud87 schreef:Oké.tuurlijkt blijven penny's
Of of of:
"Ik ben 10 jaar. Ik rijd paard/pony. Ik rijd paard in de manege van Opstal 't Hoefijzer. Spijtig genoeg krijg ik van mijn ouders geen paard of pony. Ik zal nu mijn 4 lievelingspaarden van de manege opnoemen.
1 Morgan (omdat hij heeeeeeeeel lief is)
2 Snoopy (omdat hij lief is maar soms ook niet)
3Pinokkio (omdat hij heel lief is)
4 Lotus (omdat hij ook hel lief is)."
Citaat:hoi ik zoek een lieve verzorgpony
nu eerst iets over mezelf.
naam:madelon.
leeftijd:12.
lengte:ongeveer 1.55 m.
hoelang ik rij:6 jaar.
wat kan ik allemaal:
rijden natuurlijk
opzadelen
met de kar rijden
wassen
borstelen
springen
dressuur een beetje maar ik vind het wel leuk om te leren
op jongen pony's rijden
en nog een paar dingen ik zou het leuk vinden als er snel iemand op reageert.
ik heb helaas maar een foto met dat ik op het paard zit maar die pony was nog maar 1 jaar.
groetjes madelon
Juud87 schreef:zijn jullie zo klein, of is t paard zo groot?
amyke schreef:Leuk dat je daar rijd joh!Die laatste pony's ken ik!! Ik rijd op die manege. Maar ze zijn heeeeeeeeeeel lief (als we de ruiters blinddoeken, en de lesgever zegt bij A afwende dan doen die knollen het uit hun eigen. Dus echt leren doe je er niets hoor. En Snoopy word trouwens niet bij jonge kindjes gebruikt en soms helemaal niet omdat het een duur paard is. Hoezo penny?
greetz
Amy
Verosjaak schreef:omg wat ben ik errug.. nu maar afwachten
Hoi hoi..
ik ben zelf een verzorgster van een belg maar door mijn nieuwe baan kan ik niet zo heel vaak meer. Ze is 10 jaar oud en heel eigenwijs. Het rotte is dat ik iemand nodig heb die echt verstand heeft van paarden en niet zomaar op een paard van 1 jaar oud gaan zitten.. Wat dus echt super slecht is of wist je dat nog niet na 6 jaar. Nu heb ik de foto eens goed onderzocht en idd wat zag ik, Kuiltjes boven zijn/haar ogen.. Dit geeft aan dat het paard defently (zeker) ouder is dan 1 jaar. Ook al een manege eigenaar geen paard van 1 jaar in zijn lessen zetten..
Tip: wil je aan een verzorgpaard komen zet er dan echte info op zodat mensen zien dat je er verstand van hebt. Zo kom je er natuurlijk niet aan. Wees eerlijk en zeg dat je nog weinig ervaring heb maar wel leergierig bent.. (niet betweterig dus)
P.S. Met een kar rijden kunnen we allemaal (denk aan boodschappenkarretje).. Nu nog een pard ervoor zetten en dan heb je mennen. En dat is niet voor iedereen weggelegd als je begrijpt wat ik bedoel..
Ik hoop op een spoedige reactie met uitleg over dit misverstand...
Met vriendelijke goet,
Veronique
lovelance schreef:Toen ik nog op een manege stond had ik ook vaak pennymeisjes om me heen. Ik liet ze altijd helpen met poetsen en ze mochten Lance ook wel es uitstappen. Helemaal geweldig natuurlijk. Soms zaten er tussen die dan vroegen of ze er ook es in de les op mochten, heb ze dat maar afgeraden...
1 keer was er weer zo'n meisje dat de hele dag meeliep, heb de mooiste verhalen van dr gehoord. De volgende dag loop ik naar Lance zijn stal, staan er 3 meiden bij.. "Dit is het verzorgpaard van ... (geen idee meer hoe ze heette)" Vond het wel grappig, totdat ik dat meisje een keer bij Lance in zn stal zag staan, toen heb ik maar even verteld dat ik dat liever niet heb.
Er waren ook 3 meiden daar op stal die echt gek op Lance waren. Toen ik daar na 2 jaar wegging, stonden ze alledrie overstuur achter een muurtje. Lance kreeg een halster van ze en ze konden maar geen afscheid nemen. Nu 2 jaar later gaan ze nog wel eens mee naar de stal waar ik nu sta. En ze zijn nog steeds gek op hem!
Michellkuh schreef:Vind hem nog aardig netjes