en heb weer me schleich van dekentjes voorzien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SanneLeoni schreef:Die exclusive ijslander set is toch pas weer leverbaar vanaf februari? Althans dat heb ik van een handelaar vernomen?
terrabeertje schreef:hoihoi!!,
ben een hele tijd afwezig geweest en me schleich heeft ook heel lang in de kast gestaan omdat mensen het kinderachtig vonden enz.. dus dat ging ik ook denken toen ging ik naar het middelbaar en stond het te verstoffen.. toen kreeg ik een vriendin en die had 1 schleich paard, toen vertelde ik dat ik er ong 10 had vroeg ze of zeze de volgende keer mocht zien toen zijn we er allemaal dingen voor gaan knutselen en zag ik weer hoe leuk het was!! nu ben ik weer volop bezig
ik heb dit weekend de haflinger met vlechtjes en roosjes in de staart gekregenaankomend weekend krijg ik waarschijnlijk de fries dus ik ben erg blij
wie is er 12 jaar en speelt nog echt met de schleich? (ik doe dit niet maar vroeg het me gewoo af )
wanuu schreef:Broertje van me man (14 jaar) gaat huilen als ik zeg dat hij er niet mee mag spelen, is dat genoeg antwoord op je vraag ... ? ahahaha![]()
Soms krijgt hij oude modellen die gigantisch zijn beschadigd die ik ga repainten om te spelen maar verders niks ;p
Karla_1999 schreef:Dit filmpje kun je wel gebruiken voor het maken van touwhalster, natuurlijk moet je de maten even veranderen naar de manen van je schleich paard:
http://www.youtube.com/watch?v=7EVcx0K4Nb8
En wat een gezeik weer over onliners. Mijn menig: Onliners als "oke" of "wauw" is irritant, maar een zogenaamde onliner als wat love_horse1 gaf vind ik dus niet irritant. Het aller irritantste vind ik wel het gezeik over dat we moeten ophouden met onliners. Denk ik: "Jeey, nieuw bericht in het Schleich topic!". Is de helft ervan weer gezeik over onliners
_Gummybear schreef:Karla_1999 schreef:Dit filmpje kun je wel gebruiken voor het maken van touwhalster, natuurlijk moet je de maten even veranderen naar de manen van je schleich paard:
En wat een gezeik weer over onliners. Mijn menig: Onliners als "oke" of "wauw" is irritant, maar een zogenaamde onliner als wat love_horse1 gaf vind ik dus niet irritant. Het aller irritantste vind ik wel het gezeik over dat we moeten ophouden met onliners. Denk ik: "Jeey, nieuw bericht in het Schleich topic!". Is de helft ervan weer gezeik over onliners
Inderdaad, helemaal mee eens !
Ik heb weer twee bestellingen, grote, dusik heb het erg druk op het moment!
Laatst heb ik ook een repaint gemaakt die ik binnenkort ga lakken. En een repaint waar ik nu nog mee bezig ben. Er komt wel een foto als het klaar is !
Ik heb nog een ideetje. Wat ik niet ga vertellen nu haha. Maar dan moet ik een adres vinden.. wordt moeilijk, of juist makkelijk, zij-hij is beroemd.. Dus ik zal het wel zien haha !
Espritfan schreef:_Gumm
[quote="Karla_1999 schreef:Dit filmpje kun je wel gebruiken voor het maken van touwhalster, natuurlijk moet je de maten even veranderen naar de manen van je schleich paard:
Inderdaad, helemaal mee eens !
Ik heb weer twee bestellingen, grote, dusik heb het erg druk op het moment!
Laatst heb ik ook een repaint gemaakt die ik binnenkort ga lakken. En een repaint waar ik nu nog mee bezig ben. Er komt wel een foto als het klaar is !
Ik heb nog een ideetje. Wat ik niet ga vertellen nu haha. Maar dan moet ik een adres vinden.. wordt moeilijk, of juist makkelijk, zij-hij is beroemd.. Dus ik zal het wel zien haha !
terrabeertje schreef:was dat van mij dan ook een onliner?
ik heb gisteren zo'n 7uur zitten knutselen (ik ben ziek)
dus nu heb ik al mijn 12 paarden voorzien van dekens en halsters... vandaag wil ik eigenlijk voor ze allemaal dekje, zadel en hoofdstel maken maar ik heb zo'n rugpijn van gisteren het knutselen (ze lang op een houding zitten) dus ik denk niet datdat hem vandaag word
ik heb heel mijn manege weer omgegooidik heb het kastje waar mijn tv opstaat vanbinnen opgeruimd daar allemaal stallen in gemaakt met playmobil hekje ik heb er een paddock weide en bak bij... ohja ik jhad gisteren ook nog een hele opslag incl spulen gemaakt ik heb 6 staanders(3 hindernissen dus) 4 pionnen, een regenboog ding voor schriktrainingen ofzoo, een balkenhouder voor in de opslag en de balken zelf
ik gebruik de playmobil wasplaats nu als wasplaats en poetsplaats van schleich..
iemand nog leuke ideeen voor in mijn manege? ik heb nu: precies genoeg stallen(dit moet vlug veranderen dit weekend of aankomende week krijg ik waarschijnlijk de friese hengst? merrie?)ik heb 1 paddockje waar 2 grote paarden in kunnen en veulens ong 4 en middelmaat 3.. ik heb de rijbak en als die niet gebruikt word gebruik ik die als paddock... nu heb ik ook een weide waar ong 5 grote paarden in gaat en 8 kleine 6/7 middelmaat... dat betekend dus dat ik meet paddocks nodig heb maar waar??? mijn moeder vind al dat ik mijn kamer heb volgebouwt en binnenkort krijg ik een kamer verbouwingen heb ik al helemaal uitgstippeld waar wat gaat staan
en dan heb ik een lage kast dus daar kunnen dan de stallen komen en paddock (is ruimte genoeg) en dan heb ik een hele hoek over en daar komen dan ook weides en paddocks en ik denk dat ik op de kast wel een rijbak maak das makkelijker dan op de grond haha... ik heb ook sinds kort een hel hoog bed dus nu passen er speelgoed bakken onder en heb ik dus meer ruimte voor mijn schleich
maar wat betekend stable eigenlijk want ik dacht misschien aan: pabble stable ranch, maar als die zin dan iet klopt doe ik iets anders... oke dit verhaal is wel lang genoeg nietwaar?? hahaha hoop voor de mensen die dat erg vinden(de onliner zeurpieten(ja ik ben al in de sinterklaas stemming) dit geen onliner is
![]()