Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 22:15

ik zit met een probleem ik wil een voerbak in me stal maken maar hoe
en heb weer me schleich van dekentjes voorzien /3 /3 *\o/* *\o/* *\o/* <3 <3 <3 *D

remcov

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 17:31

de nieuwe fjorden van schleich super mooi /3

Demiheruer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 17:06

Ik ben bezig een Zadel + deken en hoofdstel te maken

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:25

Willen de nieuwe posters zo vrij zijn om de openingspost op pagina 1 even door te lezen?

En ff een fotootje van mijn nieuwe zadel , hoofdstel , dekje , bontje en peesjes

Afbeelding

Afbeelding

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:48

Die exclusive ijslander set is toch pas weer leverbaar vanaf februari? Althans dat heb ik van een handelaar vernomen?

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 14:48

SanneLeoni schreef:
Die exclusive ijslander set is toch pas weer leverbaar vanaf februari? Althans dat heb ik van een handelaar vernomen?

Geen idee maar er zijn mensen op en buiten Marktplaats die ze aanbieden als "Reserveren" dus die denken er een stuk of 20 zo te kunnen krijgen, terwijl ze voor mijn kennisen in Amerika onvindbaar waren, dus ik heb er een hard hoofd in.

Zelf heb ik ze via Amazon.com gekocht, daar staan ze soms voor $30 maar je meot maar geluk hebben dat ze naar Nederland sturen en anders moet je het via via doen :7

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:26

hoihoi!!,
ben een hele tijd afwezig geweest en me schleich heeft ook heel lang in de kast gestaan omdat mensen het kinderachtig vonden enz.. dus dat ging ik ook denken toen ging ik naar het middelbaar en stond het te verstoffen.. toen kreeg ik een vriendin en die had 1 schleich paard, toen vertelde ik dat ik er ong 10 had vroeg ze of zeze de volgende keer mocht zien toen zijn we er allemaal dingen voor gaan knutselen en zag ik weer hoe leuk het was!! nu ben ik weer volop bezig :)
ik heb dit weekend de haflinger met vlechtjes en roosjes in de staart gekregen :) aankomend weekend krijg ik waarschijnlijk de fries dus ik ben erg blij

wie is er 12 jaar en speelt nog echt met de schleich? (ik doe dit niet maar vroeg het me gewoo af )

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 17:48

terrabeertje schreef:
hoihoi!!,
ben een hele tijd afwezig geweest en me schleich heeft ook heel lang in de kast gestaan omdat mensen het kinderachtig vonden enz.. dus dat ging ik ook denken toen ging ik naar het middelbaar en stond het te verstoffen.. toen kreeg ik een vriendin en die had 1 schleich paard, toen vertelde ik dat ik er ong 10 had vroeg ze of zeze de volgende keer mocht zien toen zijn we er allemaal dingen voor gaan knutselen en zag ik weer hoe leuk het was!! nu ben ik weer volop bezig :)
ik heb dit weekend de haflinger met vlechtjes en roosjes in de staart gekregen :) aankomend weekend krijg ik waarschijnlijk de fries dus ik ben erg blij

wie is er 12 jaar en speelt nog echt met de schleich? (ik doe dit niet maar vroeg het me gewoo af )

Broertje van me man (14 jaar) gaat huilen als ik zeg dat hij er niet mee mag spelen, is dat genoeg antwoord op je vraag ... ? ahahaha :Y)
Soms krijgt hij oude modellen die gigantisch zijn beschadigd die ik ga repainten om te spelen maar verders niks ;p

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 18:04

wanuu schreef:
Broertje van me man (14 jaar) gaat huilen als ik zeg dat hij er niet mee mag spelen, is dat genoeg antwoord op je vraag ... ? ahahaha :Y)
Soms krijgt hij oude modellen die gigantisch zijn beschadigd die ik ga repainten om te spelen maar verders niks ;p

hahahahaha, geniaal.. mijn vader heeft heelveel lego en hij maakt dan een hele kerstman enz en een hele kerstslede en dan wou ik ermee spelen maar in bijna alle voorgevallen maakte ik t stuk dan lliet ik het valleb ofzo dus eerst mocht ik er niet mee spelen en dan barstte ik ook weleens in huilen uit hihihi (toen was ik wel 10 ofzoo)
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 13-11-13 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote gerepareerd

straalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:40

Ik ben 14 en ik heb een stuk of 15 paarden. Ik heb er denkik tot m'n 12 jaar wel meegespeelt maar nu staan ze op mijn kast. Ik heb 2 winterdekentjes gebreid (krijg er geen foto op grrr..) en heb een stal voor m'n haflingers gemaakt ^^

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:57

wie weet een leuke naam voor mijn manege? het is een kleinschalige pensiontstal met circa 12 paarden :) het heeft binnenstallen een grote wei en een grote buitenbak waar je kunt springen!
dit helpt misschien bij het bedenken haha, ik heet terra mijn pony heten kanjer en zoran..

horsesxoxox

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:21

heeeey,

Weet iemand Mischien hoe je een hooinet kan maken?
ik heb er zelf al een paar gemaakt dus eigenlijk is het niet echt voor mij
maar heb heel veel intresse in hoe andere het maken! :j

horsesxoxox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:25

@terrabeertje ehmm nou niet echt Mischien de gouden hoef , de hoeven sprong , de gouden sprong, greenvalley, valley of the horses Stables ofzo :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:27

Mijn stal heet : The golden hills stable :D

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:58

leuke voorbeeldjes!! wie weet iets leuks met ranch?

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 22:39

The sunshine ranch ?
Haha

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 22:53

Ik heb al mijn paarden gesorteerd, en nu heb ik een vraag.
Heb ik nu gewoon veel hengsten of klopt het dat er meer hengsten/ruinen zijn dan merries?

Ik heb trouwens echt mega veel dingen gemaakt. en en zelfs regen boog halsters besteld, vet goedkoop en 2 dagen later in huis.

Ben er zo blij mee!!

Maar ik ga weer verder
En nogmaals
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 14-11-13 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Off topic opmerking verwijderd.

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:26

heey,
sorry voor de onliner :(:)
ik heb misschien wel een leuke naam:
de pabble ranch (je spreekt het uit als: pebbel)
is die leuk of niet? :')
en hoe maken jullie eigenlijk die touwhalstertjes voor de schleich??
greetzz terra

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 17:32

Dit filmpje kun je wel gebruiken voor het maken van touwhalster, natuurlijk moet je de maten even veranderen naar de manen van je schleich paard:

http://www.youtube.com/watch?v=7EVcx0K4Nb8

En wat een gezeik weer over onliners. Mijn menig: Onliners als "oke" of "wauw" is irritant, maar een zogenaamde onliner als wat love_horse1 gaf vind ik dus niet irritant. Het aller irritantste vind ik wel het gezeik over dat we moeten ophouden met onliners. Denk ik: "Jeey, nieuw bericht in het Schleich topic!". Is de helft ervan weer gezeik over onliners >;)

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 18:16

en hoe maken julliue oornetjes??
en leuke hindernissen???
xx *\o/* *\o/*

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 21:24

Karla_1999 schreef:
Dit filmpje kun je wel gebruiken voor het maken van touwhalster, natuurlijk moet je de maten even veranderen naar de manen van je schleich paard:

En wat een gezeik weer over onliners. Mijn menig: Onliners als "oke" of "wauw" is irritant, maar een zogenaamde onliner als wat love_horse1 gaf vind ik dus niet irritant. Het aller irritantste vind ik wel het gezeik over dat we moeten ophouden met onliners. Denk ik: "Jeey, nieuw bericht in het Schleich topic!". Is de helft ervan weer gezeik over onliners >;)

Inderdaad, helemaal mee eens !
Ik heb weer twee bestellingen, grote, dusik heb het erg druk op het moment!
Laatst heb ik ook een repaint gemaakt die ik binnenkort ga lakken. En een repaint waar ik nu nog mee bezig ben. Er komt wel een foto als het klaar is !
Ik heb nog een ideetje. Wat ik niet ga vertellen nu haha. Maar dan moet ik een adres vinden.. wordt moeilijk, of juist makkelijk, zij-hij is beroemd.. Dus ik zal het wel zien haha ! :D

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 01:38

_Gummybear schreef:
Karla_1999 schreef:

Laatst heb ik ook een repaint gemaakt die ik binnenkort ga lakken. En een repaint waar ik nu nog mee bezig ben. Er komt wel een foto als het klaar is !
Ik heb nog een ideetje. Wat ik niet ga vertellen nu haha. Maar dan moet ik een adres vinden.. wordt moeilijk, of juist makkelijk, zij-hij is beroemd.. Dus ik zal het wel zien haha ! :D

het gezeik over onliners is idd iritand, maar dat mensen alleen stalnamen gaan noemen daar tem ik voor

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 08:13

Espritfan schreef:
_Gumm
[quote="Karla_1999 schreef:

het gezeik over onliners is idd iritand, maar dat mensen alleen stalnamen gaan noemen daar tem ik voor[/quote]

Niet rot bedoeld maar je had zelf geschreven zullen we even op de oneliners letten, ik zie net dat het is weg gehaald, maar dat maakt niet uit ;)

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 10:02

was dat van mij dan ook een onliner?
ik heb gisteren zo'n 7uur zitten knutselen (ik ben ziek)
dus nu heb ik al mijn 12 paarden voorzien van dekens en halsters... vandaag wil ik eigenlijk voor ze allemaal dekje, zadel en hoofdstel maken maar ik heb zo'n rugpijn van gisteren het knutselen (ze lang op een houding zitten) dus ik denk niet datdat hem vandaag word :(
ik heb heel mijn manege weer omgegooid :) ik heb het kastje waar mijn tv opstaat vanbinnen opgeruimd daar allemaal stallen in gemaakt met playmobil hekje ik heb er een paddock weide en bak bij... ohja ik jhad gisteren ook nog een hele opslag incl spulen gemaakt ik heb 6 staanders(3 hindernissen dus) 4 pionnen, een regenboog ding voor schriktrainingen ofzoo, een balkenhouder voor in de opslag en de balken zelf :)
ik gebruik de playmobil wasplaats nu als wasplaats en poetsplaats van schleich..
iemand nog leuke ideeen voor in mijn manege? ik heb nu: precies genoeg stallen(dit moet vlug veranderen dit weekend of aankomende week krijg ik waarschijnlijk de friese hengst? merrie?)ik heb 1 paddockje waar 2 grote paarden in kunnen en veulens ong 4 en middelmaat 3.. ik heb de rijbak en als die niet gebruikt word gebruik ik die als paddock... nu heb ik ook een weide waar ong 5 grote paarden in gaat en 8 kleine 6/7 middelmaat... dat betekend dus dat ik meet paddocks nodig heb maar waar??? mijn moeder vind al dat ik mijn kamer heb volgebouwt en binnenkort krijg ik een kamer verbouwing :) en heb ik al helemaal uitgstippeld waar wat gaat staan :)en dan heb ik een lage kast dus daar kunnen dan de stallen komen en paddock (is ruimte genoeg) en dan heb ik een hele hoek over en daar komen dan ook weides en paddocks en ik denk dat ik op de kast wel een rijbak maak das makkelijker dan op de grond haha... ik heb ook sinds kort een hel hoog bed dus nu passen er speelgoed bakken onder en heb ik dus meer ruimte voor mijn schleich :)) maar wat betekend stable eigenlijk want ik dacht misschien aan: pabble stable ranch, maar als die zin dan iet klopt doe ik iets anders... oke dit verhaal is wel lang genoeg nietwaar?? hahaha hoop voor de mensen die dat erg vinden(de onliner zeurpieten(ja ik ben al in de sinterklaas stemming) dit geen onliner is ;) :')

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 16:51

terrabeertje schreef:
was dat van mij dan ook een onliner?
ik heb gisteren zo'n 7uur zitten knutselen (ik ben ziek)
dus nu heb ik al mijn 12 paarden voorzien van dekens en halsters... vandaag wil ik eigenlijk voor ze allemaal dekje, zadel en hoofdstel maken maar ik heb zo'n rugpijn van gisteren het knutselen (ze lang op een houding zitten) dus ik denk niet datdat hem vandaag word :(
ik heb heel mijn manege weer omgegooid :) ik heb het kastje waar mijn tv opstaat vanbinnen opgeruimd daar allemaal stallen in gemaakt met playmobil hekje ik heb er een paddock weide en bak bij... ohja ik jhad gisteren ook nog een hele opslag incl spulen gemaakt ik heb 6 staanders(3 hindernissen dus) 4 pionnen, een regenboog ding voor schriktrainingen ofzoo, een balkenhouder voor in de opslag en de balken zelf :)
ik gebruik de playmobil wasplaats nu als wasplaats en poetsplaats van schleich..
iemand nog leuke ideeen voor in mijn manege? ik heb nu: precies genoeg stallen(dit moet vlug veranderen dit weekend of aankomende week krijg ik waarschijnlijk de friese hengst? merrie?)ik heb 1 paddockje waar 2 grote paarden in kunnen en veulens ong 4 en middelmaat 3.. ik heb de rijbak en als die niet gebruikt word gebruik ik die als paddock... nu heb ik ook een weide waar ong 5 grote paarden in gaat en 8 kleine 6/7 middelmaat... dat betekend dus dat ik meet paddocks nodig heb maar waar??? mijn moeder vind al dat ik mijn kamer heb volgebouwt en binnenkort krijg ik een kamer verbouwing :) en heb ik al helemaal uitgstippeld waar wat gaat staan :)en dan heb ik een lage kast dus daar kunnen dan de stallen komen en paddock (is ruimte genoeg) en dan heb ik een hele hoek over en daar komen dan ook weides en paddocks en ik denk dat ik op de kast wel een rijbak maak das makkelijker dan op de grond haha... ik heb ook sinds kort een hel hoog bed dus nu passen er speelgoed bakken onder en heb ik dus meer ruimte voor mijn schleich :)) maar wat betekend stable eigenlijk want ik dacht misschien aan: pabble stable ranch, maar als die zin dan iet klopt doe ik iets anders... oke dit verhaal is wel lang genoeg nietwaar?? hahaha hoop voor de mensen die dat erg vinden(de onliner zeurpieten(ja ik ben al in de sinterklaas stemming) dit geen onliner is ;) :')

Klinkt leuk en zeer bekend.

Ik ben dit dus ook aan het doen, alles voorzien van dekens

30 hengsten van mij hebben al een deken

Ik heb mijn zadelkamer ook eindelijk af