Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lisav123 schreef:Hier mijn lijst:
Ik wil absoluut geen echt ranke pony zoals arabier, het liefst iets steviger.
Ik heb het liefst een leuk kleurtje zoals valk, bont, palomino etc.
Ongeveer tussen de 1.40 en 1.60
Moet voor de kar kunnen.
Moet lekker kunnen springen en van het bos houden, hoeft geen dressuur te kunnen.
Wil er lekker zonder zadel op kunnen.
Mag van een lekker grapje houden, moet voorwaarts zijn maar niet tè.
Zat al aan een welsh te denken, wat is er voor mij nog meer geschikt?
juliaka schreef:lisav123 schreef:Hier mijn lijst:
Ik wil absoluut geen echt ranke pony zoals arabier, het liefst iets steviger.
Ik heb het liefst een leuk kleurtje zoals valk, bont, palomino etc.
Ongeveer tussen de 1.40 en 1.60
Moet voor de kar kunnen.
Moet lekker kunnen springen en van het bos houden, hoeft geen dressuur te kunnen.
Wil er lekker zonder zadel op kunnen.
Mag van een lekker grapje houden, moet voorwaarts zijn maar niet tè.
Zat al aan een welsh te denken, wat is er voor mij nog meer geschikt?
Ik denk dat een new forest echt wel goed bij je past.
Nynke2000 schreef:Ik wil een pony, geen paard, die groot is en waar ik dus niet zo makkelijk over uit kan groeien. Een e-pony lijkt me daarvoor wel geschikt.
Het moet een pony zijn waarmee je hoog in de wedstrijden kan komen met springen en dressuur.
De pony moet ook snel zijn en dus niet dat ik hem de hele tijd moet aandrijven.
Hij moet lief zijn en betrouwbaar, dat ie snel schrikt vindt ik niet zo heel erg.
Je moet er ook lange buitenritten mee kunnen maken en hij moet niet gemeen zijn tegen andere paarden tenzij het om de rangorde gaat
Ook hou ik van zonder zadel rijden
lisav123 schreef:Nynke2000 schreef:Ik wil een pony, geen paard, die groot is en waar ik dus niet zo makkelijk over uit kan groeien. Een e-pony lijkt me daarvoor wel geschikt.
Het moet een pony zijn waarmee je hoog in de wedstrijden kan komen met springen en dressuur.
Hij moet lief zijn en betrouwbaar, dat ie snel schrikt vindt ik niet zo heel erg.
Je moet er ook lange buitenritten mee kunnen maken en hij moet niet gemeen zijn tegen andere paarden tenzij het om de rangorde gaat
Grote welsh?
New forest?
Nynke2000 schreef:Ik wil een pony, geen paard, die groot is en waar ik dus niet zo makkelijk over uit kan groeien. Een e-pony lijkt me daarvoor wel geschikt.
Nappe schreef:Hoi!
Ik ben opzoek naar een paardje wat ik en mijn vriendin samen kunnen doen Zij wilt graag de sport in en ik wil buitenritjes maken.. Wie weet een goed ras waar dit bij mogelijk is? Ik ben iets zwaarder.. Dus geen Arabier ofzo..
-Dressuur en Recreatie
-Groter dan 1.55
-Kleiner dan 1.65
-Mag ook een koudbloed zijn
-Betrouwbaar
-Niet bokken
-Gewoon een lief paard
Nappe
Ik ben opzoek naar een paardje wat ik en mijn vriendin samen kunnen doen Zij wilt graag de sport in en ik wil buitenritjes maken.. Wie weet een goed ras waar dit bij mogelijk is? Ik ben iets zwaarder.. Dus geen Arabier ofzo..
-Dressuur en Recreatie
-Groter dan 1.55
-Kleiner dan 1.65
-Betrouwbaar
-Niet bokken
-Gewoon een lief paard
Nappe
-Dressuur en Recreatie
-Groter dan 1.55
-Kleiner dan 1.65
-Betrouwbaar
-Niet bokken
-Gewoon een lief paard
Nappe
-Dressuur en Recreatie
-Groter dan 1.55
-Kleiner dan 1.65
-Betrouwbaar
-Niet bokken
-Gewoon een lief paard
Nappe
-Dressuur en Recreatie
-Groter dan 1.55
-Kleiner dan 1.65
-Betrouwbaar
-Niet bokken
-Gewoon een lief paard
Nappe