Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Re: Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 10:06

Als ik het begrijp staat tucker op een nieuwe stal door ts. Volgens mij betaald zij nu ook stalling voor hem. Volgensmij heeft ze verder een brief gestuurd naar de eigenaar van tucker die hij kan/mag ondertekenen, hoeft dus niet, dat tuckers van haar is/wordt. Ik snap alleen nog steeds niet wat ts doet als ze dit NIET ondertekenen?

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-12 10:46

Zoals joyce zei,meenemen en bij hun bij de deur zetten..

Bo_Cassey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 10:53

Dat is zeer verstandig TS. Maar meisje, ik hoop van harte dat ze tekenen en Tuck lekker bij jou laten, want zo te horen ben je gek op het beest. Succes!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 11:10

verootjoo schreef:
Geryon schreef:
Goed dat je een papier hebt gegeven. Hopelijk staan er de juiste dingen op inderdaad..

Oliiviia _O-
Kampers zijn woonwagenbewoners, reizigers. De afstammelingen van de zigeuners/roma als het ware :')

Ze wonen niet in een caravan... :')

Hier wel hoor >;) gewoon zo'n stacaravan die je ook op de camping ziet. Het kamp lijkt ook net de camping :o

Tijdje niet meer in het topic geweest, vindt het een raar verhaal geworden :D

Precies hetzelfde? Lijkt me stug! Dat kan niet want het moet wel op wieletjes staan :j Staan alle woonwagens op, maar zie je niet door de stenen :D
Waarschijnlijk is dat dan een nog wat ouderwetser kamp :j

keona: weet je zeker dat het echt huizen zijn geworden? zonde! ze lijken de laatste tijd wel steeds meer op huizen, maar merk dat ze dan toch wel op wielen staan (waardoor het nog altijd een trappetje nodig is om erin (naar het voorhok) te komen).

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 12:05

het is geheel of topic natuurlijk.maar geloof dat ze bij ons toen gewoon huizen gebouwd hebben ,maar al ik de zigeuners die ik ken eens tegen kom zal ik het na vragen of er inderdaad nog iets van wieltjes onder zitten.maar dat denk ik niet.zo zal het in iedere provincie anders zijn,en zelfs in limburg heb je echt nog kampjes met stacaravans mar ook met van die mega huizen.kijk bv naar vinkenslag in maastricht.maar bij ons heb je ook zigeuners die nu in een normaal huis wonen en niet op een kamp

maar ts goed van je als hij niet onder tekent hup pony terug en aan het hek binden

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 14:06

Geryon schreef:
verootjoo schreef:

Hier wel hoor >;) gewoon zo'n stacaravan die je ook op de camping ziet. Het kamp lijkt ook net de camping :o

Tijdje niet meer in het topic geweest, vindt het een raar verhaal geworden :D

Precies hetzelfde? Lijkt me stug! Dat kan niet want het moet wel op wieletjes staan :j Staan alle woonwagens op, maar zie je niet door de stenen :D
Waarschijnlijk is dat dan een nog wat ouderwetser kamp :j

keona: weet je zeker dat het echt huizen zijn geworden? zonde! ze lijken de laatste tijd wel steeds meer op huizen, maar merk dat ze dan toch wel op wielen staan (waardoor het nog altijd een trappetje nodig is om erin (naar het voorhok) te komen).

Ja wel op wielen, maar die je wel eens op de camping ziet staan ook op wielen! Die ik bedoel dan. Ze kunnen ook verplaatst worden met zo'n grote vrachtwagen.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 16:17

sharontucker schreef:
Zoals joyce zei,meenemen en bij hun bij de deur zetten..

Let dab wel op je opzeg termijn van 1 maand

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-12 16:33

Oke,zal ik op letten.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 09:40

Al reactie gehad op de brief?

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 11:24

Uiteraard kunnen ze er wel over beginnen en ik geloof er dus niet zoveel van dat ze gaan tekenen.
Dit papier had je onder hun neus moeten duwen toen ze de pony daar weg moesten halen.
Dat probleem EN de stallingskosten die daaruit voortkomen heb jij voor ze opgelost.
Zij gaan dit op zn beloop laten en je weer Tucker afpakken zodra ze hem willen.
Tot die tijd mag jij wederom opdraaien voor alle kosten. Zo gek ben je wel.. Dat hebben ze eerder gezien.
Terug gaan en zeggen dat jij geen pony gaat onderhouden meer die niet van jou is. Tekenen binnen een paar dagen, of anders kappen en de pony overdragen.

Sorry als het hard klinkt... Maar ik voel anders over een tijdje topic nr 2 komen die niets verschilt van dit topic.
Succes!!!

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 15:03

nee nog geen reactie gehad,pas als ik meer weet reageer ik hier weer anders blijft dit topic bovenaan staan.
@amsterdam_30 dankjewel :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:19

*komt uit de stille mee lees status* Ik ben wel benieuwd hoe het er inmiddels voor staat.

Cequinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:20

Inderdaad Pink :) Ik ook!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:52

Zal mij niks verbazen als er nog niets veranderd is eerlijk gezegd .....

Sharon: ik zou een ultimatum stellen, een datum waarvoor zij die brief moeten hebben ondertekent en dat zij verklaren dat het nu jóu pony is.

De stalling, kosten en verantwoordelijkheden van die pony voor jou gaan namelijk gewoon door. Reageren zij niet binnen die termijn (2 weken is erg redelijk) of verklaren zij dat zij vinden dat Tucker nog steeds van hun is, dan pony subiet van stalling halen en bij hen op 't erf aan knuppen.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-12 09:03

Inderdaad nog niets veranderd.
Ik ga vanmiddag nog even langs het kamp.
Heb er ook niet veel tijd voor gehad vanwege school en mijn thuissituatie.
Probeer dus vanmiddag naar het kamp te gaan :)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 14:20

En wat ga je dan doen?

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-12 18:04

Nog nilks. Ze was niet thuis dus had haar gesmst maar ze had die menneer nog niet gesproken.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 18:30

Ik vind het wel een beetje lang duren. Er is elke keer wel weer een excuus. Het is officeel dus niet jou pony.. Ze kunnen altijd nog zeggen dat je haar zomaar hebt mee genomen. Hoe moeilijk het ook is, ik zou haar maar terug brengen. Want dit haalt ook niks uit, ja behalve dat je d'r nu (even) terug hebt. Maar voor hoe lang? En wat als ze gewoon helemaal niet reageren? Misschien dat ze dan wel langs niets meer van zich laten horen en ineens Tucker weer terug willen.. dan sta je nergens.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 23:15

Als deze mensen echt kwaad in de zin hebben, zouden ze zelfs aangifte van diefstal kunnen doen. En dan zou TS echt niet zomaar stafbaar zijn, maar het zou wel héel vervelend zijn allemaal, met name voor TS ivm. bewijslast etc.

Om nog maar niet te spreken over de kosten. Want daar draait TS nu gewoon voor op. Nog steeds.

Sharon: bedenk je eens wat voor een rare situatie er zou ontstaan als Tucker morgen of volgende week ineens ernstige koliek krijgt, of iets anders medisch wat gebeurd en waar flinke kosten mee komen...........
Of beslissingen die genomen moeten worden............

Daar moet je óók aan denken! Heb niet echt het idee dat je verder denkt dan vandaag of misschien morgen. Dat zou je wel moeten doen, helemaal in zo'n situatie.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 09:40

Idd. JoyCiej007 wat jij zegt klopt helemaal.Wat als Tucker een dure operatie moet ondergaan?
Ik denk niet dat je ouders dat gaan betalen,ik denk eerder dat ze zullen zeggen: tja jij bent niet de eigenaar van Tuck,die mensen van het kamp moeten dat maar betalen,het is hun pony.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 10:48

Ik kan er nog steeds niet met mijn kop bij dat je ouders die allemaal accepteren wat er gebeurt.
Als je mijn dochter was had die pony allang vastgebonden gestaan op het kamp.
als er problemen gaan komen invm aabgifte diefstal zijn njou ouders verantwoordelijk voor jou,ben wel eens benieuwd hoe ze dan reageren.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 11:44

Weten je ouders eigenlijk wel dat je de pony terug hebt.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 12:56

Dat vraag ik me ook af (wat patty14 zegt).

JoyCiej007, TS draait nu inderdaad voor de kosten op terwijl ze er eigenlijk niks mee opschiet want in mijn ogen word ze gewoon aan het lijntje gehouden door die mensen.

En inderdaad ook wat betreft kosten die op kunnen lopen als er wat gebeurt met de pony. Hun (de mensen waar de pony officeel van is) vinden het maar makkelijk, want hun hoeven dan niet en nu ook niet voor de kosten op te draaien. Zo heeft ze nu ook een goede stalling. Hun vinden het alleen maar makkelijk. En als ze de pony terug willen eisen ze die gewoon weer op en staat TS dus nergens. Wel jammer dat TS het zelf allemaal niet in ziet.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 13:22

pffff is dit topic nu nog bezig...is ook wel een beetje een gebed zonder eind niet?

Ook begin ik nu zo onderhand het idee te krijgen dat haar ouders uberhaupt helemaal niks van die pony afweten; niet dat zij hem gekregen zou hebben(want heb daar ook erg sterk de twijfels over, dat je die pony destijds gekregen hebt), niet dat die pony weer is terug gevorderd en ook niet dat die pony nu heel ergens anders door dochterlief is neergezet.

En waarom? Simpel; geen enkele ouder zou zich in zo'n situatie, zoals die hier verteld wordt, afzijdig hebben gehouden. Dat gaat er bij mij gewoon niet in.
Zelfs al zou ts dr ouders geen ruk om dr geven (want ja zulke ouders zijn er helaas ook), maar ga er vanuit dat dit niet het geval is bij ts, dan nog zouden zij zich ermee bemoeit hebben. Al was het alleen maar om het financiele plaatje en ouderlijke verantwoordelijkheid wettelijk gezien.

Ik hoop voor die stalhouder dat deze affaire geen negatief staartje gaat krijgen in de vorm van een boze oom en ex die op hoge poten die pony op komen halen

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 13:27

xxCYNNxx, Tja als je een topic opent kan het zo zijn dat er lang over word doorgegaan. En mensen zijn gewoon benieuwd hoe het nu allemaal zit.

TS, zou je ons wat duidelijkheid en uitleg kunnen geven? Zo schets je wel een beetje een verkeerd beeld van jezelf als dit zo zou zijn. Vind het maar een vreemd verhaal hoor..

Ik hoop met je mee voor de stalhouder.