Ik ben nu bezig met het mishandelen van m'n halfinger hengst naar een roepende merrie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BrittS schreef:Vind de nieuwe schleich paarden ook tegenvallen, lijkt wel alsof 2007/2008 het hoogte punt was (die met die vreselijk mooie arabieren). Nog een reden om niet verder te kopen hihi
Nathas schreef:Deze repainter is niet nederlands maar frans en zal een kijk of ik meer werk van haar kan vinden, en zij rehaird alleen paarden geen honden
Dit is welliswaar geen schleich maar ook heel mooi
http://2a.img.v4.skyrock.net/2ad/schlei ... mall_1.jpg
Telpeva schreef:BrittS schreef:Vind de nieuwe schleich paarden ook tegenvallen, lijkt wel alsof 2007/2008 het hoogte punt was (die met die vreselijk mooie arabieren). Nog een reden om niet verder te kopen hihi
Die vind ik nou juist niet bijzonder boeiend, maar ik vind arabieren in het echt ook niet mooi of interessant, misschien dat dat er iets mee te maken heeft
Ik vind de nieuwe paardjes wel leuk eigelijk, de Akhal tekes lijken naar mijn idee niet echt op Akhal tekes (te breed gebouwd) maar qua bouw en afwerking vind ik ze wel leuk, jammer dat ze pas in januari uit komen want voor de Akhal Teke merrie heb ik al het idee om er een Western Pleasure paard van te maken.
De Tennessee Walkers vind ik ook erg leuk, het veulen is mooi sprekend, en man kijk naar die merrie, die heeft zoooveel mogelijkheden om te customizen daar kan je bijna alle kanten mee op! echt leuk man! Beetje de nek veranderen en dan kan je dat model al een zelfde uitstraling geven als dat TWH veulen, de beenstand vind ik ook netjes kloppen bij een TWH. Lekker trots!
De Camargue merrie vind ik ook leuk, de kleuren vind ik so-so maar die bouw is leuk. De Camargue hengst vind ik weer wat té fijntjes gebouwd om door het leven te kunnen gaan als fjord repaint, tenzij het een hele luxe fjord is
Thats_Me schreef:Die nieuwe modellen vind ik dus wel echt super mooi!! Ben heel benieuwd hoe ze irl gaan zijn!
Ik ben nu bezig met het mishandelen van m'n halfinger hengst naar een roepende merrieleuke uitdaging!
Telpeva schreef:Ah dan klets ik een beetje uit mijn nek denk ikMaar het klinkt wel leuk Roosje, misschien is het leuk om een soort van sportief fjordje van te maken, met een ruitertje er op en tuig en dergelijke. Hij wordt in mijn fantasie al steeds leuker en leuker!
Jeetje, ik moet in januari echt oppassen dat ik ze niet in 1x allemaal tegelijk wil kopen, dat overleeft mijn bankrekening niet... ik vind ze echt leuk!
Bij deze de vraag aan jullie allemaal:
Welk model van de 2012 serie gaan jullie het eerst kopen?
Roosje01 schreef:is die pastel van kruivat wat? want dan ga ik die morgen ook ff halen.