Schleich Paarden [Deel 6]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:27

Die nieuwe modellen vind ik dus wel echt super mooi!! Ben heel benieuwd hoe ze irl gaan zijn!

Ik ben nu bezig met het mishandelen van m'n halfinger hengst naar een roepende merrie :D leuke uitdaging!

Palmbierlove

Re: Schleich Paarden [Deel 6]

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:28

oe dat is ook wel leuk, ben benieuwd hoe die wordt, plaats je wel het updates?..

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:32

enige waar die goed voor is om in een fjord te veranderen }> .

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:35

Roosje01 schreef:
enige waar die goed voor is om in een fjord te veranderen }> .

Het is ook al een fjord geweest :+ maar dat vond ik niet mooi genoeg dus ben hem nu verder aan het mishandelen in een haar :P

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:38

Vind de nieuwe schleich paarden ook tegenvallen, lijkt wel alsof 2007/2008 het hoogte punt was (die met die vreselijk mooie arabieren). Nog een reden om niet verder te kopen hihi :D

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:43

oh haha had het eigenlijk over de nieuwe camargue hengst ff repainten enzo en dan heb je een perfecte fjord.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:57

BrittS schreef:
Vind de nieuwe schleich paarden ook tegenvallen, lijkt wel alsof 2007/2008 het hoogte punt was (die met die vreselijk mooie arabieren). Nog een reden om niet verder te kopen hihi :D

Die vind ik nou juist niet bijzonder boeiend, maar ik vind arabieren in het echt ook niet mooi of interessant, misschien dat dat er iets mee te maken heeft :D

Ik vind de nieuwe paardjes wel leuk eigelijk, de Akhal tekes lijken naar mijn idee niet echt op Akhal tekes (te breed gebouwd) maar qua bouw en afwerking vind ik ze wel leuk, jammer dat ze pas in januari uit komen want voor de Akhal Teke merrie heb ik al het idee om er een Western Pleasure paard van te maken.

De Tennessee Walkers vind ik ook erg leuk, het veulen is mooi sprekend, en man kijk naar die merrie, die heeft zoooveel mogelijkheden om te customizen daar kan je bijna alle kanten mee op! echt leuk man! Beetje de nek veranderen en dan kan je dat model al een zelfde uitstraling geven als dat TWH veulen, de beenstand vind ik ook netjes kloppen bij een TWH. Lekker trots!

De Camargue merrie vind ik ook leuk, de kleuren vind ik so-so maar die bouw is leuk. De Camargue hengst vind ik weer wat té fijntjes gebouwd om door het leven te kunnen gaan als fjord repaint, tenzij het een hele luxe fjord is :D

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:59

Nathas schreef:
Deze repainter is niet nederlands maar frans en zal een kijk of ik meer werk van haar kan vinden, en zij rehaird alleen paarden geen honden

Dit is welliswaar geen schleich maar ook heel mooi

http://2a.img.v4.skyrock.net/2ad/schlei ... mall_1.jpg

Nee hoor, zij doet af te en toe ook wel eens een hondje, maar dat is niet haar grootste werk, vandaar dat het waarschijnlijk nergens bij staat.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:02

valt wel mee telpeva kwa bouw doe ie niet onder voor het orignele fjord model.en anders beetje klei hier en daar :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:08

Ah dan klets ik een beetje uit mijn nek denk ik :D Maar het klinkt wel leuk Roosje, misschien is het leuk om een soort van sportief fjordje van te maken, met een ruitertje er op en tuig en dergelijke. Hij wordt in mijn fantasie al steeds leuker en leuker!

Jeetje, ik moet in januari echt oppassen dat ik ze niet in 1x allemaal tegelijk wil kopen, dat overleeft mijn bankrekening niet... ik vind ze echt leuk!

Bij deze de vraag aan jullie allemaal:
Welk model van de 2012 serie gaan jullie het eerst kopen?

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:23

Telpeva schreef:
BrittS schreef:

Die vind ik nou juist niet bijzonder boeiend, maar ik vind arabieren in het echt ook niet mooi of interessant, misschien dat dat er iets mee te maken heeft :D

Ik vind de nieuwe paardjes wel leuk eigelijk, de Akhal tekes lijken naar mijn idee niet echt op Akhal tekes (te breed gebouwd) maar qua bouw en afwerking vind ik ze wel leuk, jammer dat ze pas in januari uit komen want voor de Akhal Teke merrie heb ik al het idee om er een Western Pleasure paard van te maken.

De Tennessee Walkers vind ik ook erg leuk, het veulen is mooi sprekend, en man kijk naar die merrie, die heeft zoooveel mogelijkheden om te customizen daar kan je bijna alle kanten mee op! echt leuk man! Beetje de nek veranderen en dan kan je dat model al een zelfde uitstraling geven als dat TWH veulen, de beenstand vind ik ook netjes kloppen bij een TWH. Lekker trots!

De Camargue merrie vind ik ook leuk, de kleuren vind ik so-so maar die bouw is leuk. De Camargue hengst vind ik weer wat té fijntjes gebouwd om door het leven te kunnen gaan als fjord repaint, tenzij het een hele luxe fjord is :D

Thats_Me schreef:
Die nieuwe modellen vind ik dus wel echt super mooi!! Ben heel benieuwd hoe ze irl gaan zijn!

Ik ben nu bezig met het mishandelen van m'n halfinger hengst naar een roepende merrie :D leuke uitdaging!

Hehe eindelijk mensen die het een beetje met me eens zijn. vind vooral het getraindepaard en de Camarguehengst leuk dus die staan bovenaan de verlanglijst
Eindelijk wat modellen die bewegen, dat hadden ze een beetje nodig.
Alleen misschien ligt het aan mij Ik vind het akhalteke veulen wel erg op het hannover veulen lijken
Laatst bijgewerkt door Pluisje1998 op 25-10-11 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:24

Telpeva schreef:
Ah dan klets ik een beetje uit mijn nek denk ik :D Maar het klinkt wel leuk Roosje, misschien is het leuk om een soort van sportief fjordje van te maken, met een ruitertje er op en tuig en dergelijke. Hij wordt in mijn fantasie al steeds leuker en leuker!

Jeetje, ik moet in januari echt oppassen dat ik ze niet in 1x allemaal tegelijk wil kopen, dat overleeft mijn bankrekening niet... ik vind ze echt leuk!

Bij deze de vraag aan jullie allemaal:
Welk model van de 2012 serie gaan jullie het eerst kopen?

Owh zeker weten de Camargue hengst of het getrainde paard, weet je wat ik koop ze gewoon allebei Mhuhahahahaha

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:32

twh jaarling en merrie en de camargue hengst om te repainte. rest zie ik wel keer. Koop liever eerst de oudere die ik nog niet heb.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:37

Op mijn verlanglijst staan het TWH veulen en de TWH merrie, ik vind ze beiden erg leuk en tja, ik voel me altijd gemeen als ik een veulen koop zonder mama, of de mama zonder veulen, want dan heb ik het idee dat ze elkaar missen.. dus koop ik ze maar allebei tegelijk :') Slaat nergens op maar goed.

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 09:33

Dat heb ik ook hoor Telpeva!!

Ik vind de nieuwe modellen juist wel heel leuk!!
Ben verliefd op de Camergue hengst! <3 Vind de IJslanders dus juist wel ontzettend leuk!!
Ja, wat mij betreft een geslaagde nieuwe collectie!!

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:19

Ik vind de Camergue hengst heel leuk geworden hoor!
Mijn verlanglijstje voor deze collectie O:)
# TW Merrie
# TW Veulen
# Camergue hengst
# Akhal-Teke Merrie
# Akhal-Teke Veulen
# getraind paard

:D
Laatst bijgewerkt door xBontfire op 26-10-11 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:50

Leuk, nieuwe modellen. :D
Ik kan er zo een heel verlanglijstje van maken! xD
* Camargue hengst
* getraind paard
* IJslander merrie
* IJslander veulen
* IJslander hengst

Ik vind het haflinger veulentje ook leuk, eigenlijk kan ik ze bijna allemaal wel opnoemen, al is het nu natuurlijk nog wel afwachten hoe ze in het echt zijn. :)

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:10

Zoooo, lang niet meer gereageerd :o

Ik vind de nieuwe modellen dus juist vet mooi!
Die IJslanders: WAUW!!! <3
En de Tenessee Walker jaarling en de Ackal Tekhe merie vind ik ook wel wat hebben.
Alleen lijkt de Camargeuhengst nogal op de Hannoveraanmerrie naar mijn smaak.

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:20

Roosje01 schreef:
is die pastel van kruivat wat? want dan ga ik die morgen ook ff halen.

Ga ze nu uitproberen! ;)

Edit: geprobeerd. Hmm... heb nu een 1 laagje gebruikt op de hoeven. Het is
wel te zien, maar je hebt uiteraard meerdere laagjes nodig. Kan er nog niet bijzonder veel over zeggen. Er komt wel heel fijn poeder vanaf! Dat is ook bij mijn krijtjes van €5,- per stuk.
Mijn eerste conclusie, prima spul!! Ga even kijken wat het is na meerdere laagjes.

Eleanne16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:42

Ik meld me aan xd

Marritx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:44

sowieso het getrainde paard en tenees walking merrie en veulen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:57

Gaan de Eventing en Rodeo sets er ook uit volgend jaar? :o

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 17:54

Heb ik mij voor niets zitten verheugen op de nieuwe collectie. -O- Ik hoop maar dat ze héél erg meevallen in RL.

Cyntje, ik geloof het wel. :j Jammer, want hier zijn ze niet eens allemaal in de winkel geweest, heb niet eens de mogelijkheid gehad ze in het echt te zien...

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:10

degene die ik als eerst ga halen is sowieso het haflinger veulen,
tsja haflinger verslaafd, ik heb strx een hele kudde haffies lopen :)
heb er al 2 gerepaint op de SF hengst en Andalusier merrie,
en ben er nog met 2 bezig,
en zag ergens dat een haf op de friese merrie ook heel leuk staat (dus wie weet)

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:13

Welkom Alientje! Vertel eens wat over jezelf. Verzamel je Schleich? Of repaint je ze ook?