ze bedoelt doordat je je beugels eigenlijk te kort hebt dat je het nog niet super goed kan beoordelen ik vind je idd wel te groot, maar voor af en toe een buitenritje moet het wel gaan denk ik
IloveAnoukje
Geplaatst: 26-09-11 19:31
Zazalover schreef:
ze bedoelt doordat je je beugels eigenlijk te kort hebt dat je het nog niet super goed kan beoordelen ik vind je idd wel te groot, maar voor af en toe een buitenritje moet het wel gaan denk ik
okee is het wel gewoon goed voor de pony? of staat het gewoon niet?
ik vind het voor he plaatje zeker niet meer zo mooi, sorry maar shetjes zijn over het algemeen sterk dus ik denk (ben geen expert) dat je voor af en toe nog wel een buitenritje kan makne
Kelszz_
Geplaatst: 26-09-11 19:34
Nu ik dan ook. Bij deze foto vonden jullie me niet te groot
Maar zo is het plaatje nu, beugels wat langer, echter nog steeds niks aangekomen, zelfs iets afgevallen, weeg nu 54 kg om haar niet in de weg te zitten. Wat vinden jullie nu?
Ma_ris_ka
Geplaatst: 26-09-11 19:36
IloveAnoukje..; ik vind je ook te groot.. Ik zou er niet meer op gaan rijden, maar andere leuke dingen doen, zoals wandelen of vrijheidsdressuur.. Misschien dat mennen evt. tot de opties kan behoren?
IloveAnoukje
Geplaatst: 26-09-11 19:37
Zazalover schreef:
ik vind het voor he plaatje zeker niet meer zo mooi, sorry maar shetjes zijn over het algemeen sterk dus ik denk (ben geen expert) dat je voor af en toe nog wel een buitenritje kan makne
okee afetoe eens in de week ofzo dan? is het neit slecht voor de rug zelf ofzo?
IloveAnoukje
Geplaatst: 26-09-11 19:38
Ma_ris_ka schreef:
IloveAnoukje..; ik vind je ook te groot.. Ik zou er niet meer op gaan rijden, maar andere leuke dingen doen, zoals wandelen of vrijheidsdressuur.. Misschien dat mennen evt. tot de opties kan behoren?
okeee
maar is het slecht voor de rug ofzo? ik doe idd al vd!
Eske_B
Geplaatst: 26-09-11 19:38
Shet te groot, ik zou als ik jou was helemaal stoppen met rijden...