Die fjord ziet er idd nog netjes uit. Hier heb ik ook alleen die zonder aalstreep (voor nog geen 4 euro incl), maar vind m toch te duur.
pacokuzies
Geplaatst: 24-03-11 09:05
mijn zusje van bijna 6 stond gisteren mijn paardjes kapot teslaan ze stond hem tegen de muur teslaan
paketpost naar indonesie hoeveel postzegels zou ik voor mijn zusje nodig hebben
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-11 10:06
Zusjes... mijn zusje wilde vroeger ook altijd graag met mijn Schleich paardjes spelen
Dat mocht ze ook van mij en ze deed er altijd heel erg voorzichtig mee gelukkig! Ze speelde dan op mijn bed en liet de paardjes heel voorzichtig galoperen, zodat er geen beschadigingen op kwamen.
edit: Ik ga op zoek naar nieuwe Repaint opdrachten!!
Haha zusjes. Ik zou mijn broertje wel willen ruilen voor een zusje!
Vandaag komt als het goed is mijn repaint van Sanne binnen! Ik ga nu even kijken of er nog wat is gepost op het schleichforum.
Als het goed is ga ik vanavond naar de V&D. Ik weet nog niet of ze de nieuwe collectie al binnen hebben dus daar reken ik maar niet op. Ik ga sowieso voor de TWH, Tinker merrie en veulen en nog 3 anderen.
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-11 10:42
Och ja! Beauty komt als het goed is vandaag bij je binnen!
Bij onze V&D verkopen ze op dit moment wel de nieuwe collectie, maar ik weet niet of ik mijn kans bij de V&D ga pakken dit keer. Heb al zoveel paarden
Misschien wel een goed moment om de nieuwe collectie te kopen voor jou? (je had er toch nog geen?) Ik kan eigenlijk niet kiezen. Ik denk dat ik gewoon ga kijken welke ze daar hebben, en neem eventueel nog een falabella die ik kan repainten voor mijn toekomstige kudde. Ik heb pas 20 modellen (vandaag als het goed is nog 21! (dubbel model, maar toch)) dus kan er nog genoeg kopen!
Ik heb er al 3 van de nieuwe collectie. Dartmoor hengst, Falabella merrie en Falabella veulen. Ik wil heel graag nog de Knabstrupper hengst en de Pinto merrie! Maar ik wil er zo veel nog hahaha.
Ik ben net naar de V&D geweest. Ze hadden maar een paar van de nieuwste collectie en alles was gewoon in een stelling gegooid (een tinkermerrie miste zelfs een oor). Ik heb uiteindelijk de mooiste er uit kunnen zoeken en heb de Knabstrupper hengst, Tinker hengst, TWH hengst, Pinto hengst, Haflinger ruin en het Tinker veulentje gekocht. Jammer want ik ging voor de Tinker, pinto en haflinger merrie en ik kom met alle hengsten thuis. Maar deze zijn ook heel erg leuk en ben er zeker blij mee.
Inderdaad. Alleen is het hier zo beschadigd, dat ik het het geld niet waard vind
Lotte_Wessel
Geplaatst: 24-03-11 19:19
hmm.. misschien toch nog maar eens kijken bij onze V&D.. misschien zijn er nog leuke om te repainten of aan te passen
Maar ze zijn inderdaad bijna altijd beschadigd. In ieder geval wel hier. Mijn vriendin die ook schleich spaart heeft daar eens een paardje gekocht waar 1 been van af was. Die dressuurmerrie had het naar voren staande been niet meer. Die mensen achter de kassa wilden wel eerst het volledige bedrag, maar uiteindelijk kon ze hem meenemen voor iets van €3,50 oid. Maar nog steeds te veel als je het mij vraagt! Belachelijk dat ze ook kapotte paardjes en dingen verkopen en eigenlijk geen geld eraf willen doen!
Roosje01
Geplaatst: 24-03-11 19:24
wil ook zo graag de pinto merrie maar ze hebben hem niet hier in het intertoys hier in het dorp . Enige nieuwe die ze hebben de akhal teke hengst, dartmoor hengst, pinto jaarling en fallabelle merrie en veulen.
Mijn in de post zoek geraakte quarter merrie is terecht ze kwam vandaag aan anderhalve week later dan gepland.