whahaha okee ! want er was laast een meisje die opstraat zei dat zo een dik wijf als ik niet op hem moest rijden ...
enne toen wist ik het niet meer zo zeker
ladyleonie
Geplaatst: 09-09-10 22:03
DIK nou maak je geen zorgen ookal kom je nog aan gaat het makkelijk
Cathleen
Geplaatst: 09-09-10 22:13
pfieuw gelukkig het gaat mij eigenlijk niet echt om de wedstrijden want ik weet als ik nou nog een stuk groei en ik kom gewoon te ver onder de buik dat ik dan niet meer mee kan doen.. maar het ging mij eigenlijk meer om het idee dat ik hem nog wel kon blijven rijden... ik word ongv. tussen de 1.65 en de 1.70 zou dat dan nog kunnen ik ben nu 1.59 en deze pony is een c pony dus vandaar..
maar bedankt goed om te horen dat ik toch niet zo een vet zak ben als zij beweert
Kyno: ik vind je bovenlichaam erg lang maar het stoort me niet heel erg, je geeft zelf al aan dat de pony nog jong is endus nog groeit en/of bespiering erbij krijgt dus ik vind het passen
@kyno, ik vind het ook passen. Je bovenlichaam ziet er idd wat lang uit maar ook ik vind het niet erg storen Ik vind je wel wat ver in het zadel zitten, misschien kan je proberen je benen wat meer onder je te brengen zodat jouw gewicht wat meer in het midden van het zadel komt? Aangezien je pony nog jong is en niet veel balans heeft (voel je overigens vrij om me tegen te spreken, weet niet wat voor aanwijzingen je gehad hebt natuurlijk).
de laatste is wel lang, maar je kan er best nog wel ff op rijden denk ik .. maar waarom koos je niet een iets grotere pony? maarja, wel een mooi beesje
xMelissaa
Geplaatst: 10-09-10 17:33
Cathleen; past. kyno; ik vind je een beetje aan de grote kant.
Cathleen: staat mooi, is precies goede maat! Kyno: het kan nog wel maar ik denkk dat het na een tijdje wel storend word. dit komt ook omdat jij groot bent en je pony nogal slank is. denk dat het over een jaar wanneer ze meer bespiering heeft het er heel anders uit ziet.
dan nu mijn trots( of 1 van de 3 ) Onno, 1.45, 400 kilo Rajani, 1.62, 44 kilo