Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_Heidi schreef:Ik ben 14 jaar,
1.75 lang
50 kg
Rij nu 3 jaar lessen
Ik hou van een paardje waar ik zelf nog wat van kan leren en aan kan leren, een leuk sprongetje en dressuurproefje kan rijden, maar ook eentje die ik af en toe een paar dagen stil kan zetten zonder dat ik op een bommetje stap een paar dagen later xd. Beetje pit mag er ook wel in zitten, en leuk mee naar buiten kunnen
eliane000 schreef:ik denk; een arabiertje,..,. het leek net alsof je mij beschreef een beetje, en ik heb zelf een volbloed arabier.
xxx super paarden <#
_Arwen_ schreef:eliane000 schreef:ik denk; een arabiertje,..,. het leek net alsof je mij beschreef een beetje, en ik heb zelf een volbloed arabier.
xxx super paarden <#
Arabiertje vind ik wat ielig/kleinig voor 1.75. Ik ben zelf 1.78 en zie mezelf nog niet op een arabiertje zitten! Bovendien is ze 14 en groeit ze dus nog
Lauke schreef:Ik ben ook wel heel benieuwd wat jullie bij mij vinden passen![]()
ik ben 15 jaar
1,75 lang en weeg ongeveer 57 denk ik
Ik hou wel van een lekker pittig paardje, maar je moet er wel mee aan de slag kunnen.
Ik zou wedstrijden willen gaan rijden zowel dressuur en springen.
Ik houd van paardjes die lekker hard kunnen tijdens een buitenritje. Verder een rustig paardje tijdens poetsen etc.
ik ben benieuwdAls ik een paard zou kopen zou ik 1 ras niet willen, ben benieuwd of die zo genoemd wordt
Lauke schreef:loisbr96 schreef:Wat denken jullie?
Ben zelf 1.80 en weeg 55 kg.(15 jaar)
Wil een paard waar ik 200% op kan vertrouwen(ook buiten)
Geen slome, maar ook geen hete.
een fries
edit: toevallig, kijk ik in je profiel en herken ik je
KLfan schreef:Lauke schreef:Ik ben ook wel heel benieuwd wat jullie bij mij vinden passen![]()
ik ben 15 jaar
Ik hou wel van een lekker pittig paardje, maar je moet er wel mee aan de slag kunnen.
Ik houd van paardjes die lekker hard kunnen tijdens een buitenritje. Verder een rustig paardje tijdens poetsen etc.
ik ben benieuwdAls ik een paard zou kopen zou ik 1 ras niet willen, ben benieuwd of die zo genoemd wordt
KWPN met rustig bloed
Andalusiër
New-forest
Fjord
Haflinger
Arabier
e.d.
Lauke schreef:Ik ben ook wel heel benieuwd wat jullie bij mij vinden passen![]()
ik ben 15 jaar
Janine001 schreef:Welk ras vinden jullie bij mij passen.
Ik ben 12 jaar.
Ik heb brede schouders, beetje grof gebouwd, ong. 1.78cm lang en 69 kg
Ik heb nu een haflinger.
Dressuur rijden vind ik leuk net zoals springen en buitenritten.