Pony is gisteren pas gekocht dus daar kan idd nog wat voer in verder ligt het ook wel aan de foto's denk ik zelf. Op de bovenste foto is er namelijk niets aan de hand....
Ik zeg niet dat jij zelf te zwaar bent, en als jij zomaar vanzelf afvalt moet je mij toch is vertellen hoe je dat doet Ik zeg alleen dat je wat aan de zware kant bent voor de pony.
Ook ik vind het niet kunnen Maar volgens mij ben je niet van plan ons advies op te volgen. Volgens mij rijd jij gewoon door. Zeg het maar als ik het mis heb.
Ook ik vind het niet kunnen Maar volgens mij ben je niet van plan ons advies op te volgen. Volgens mij rijd jij gewoon door. Zeg het maar als ik het mis heb.
Paardje_13 (lijkt te passen maar idd je beugels zijn een stuk te kort), Roos_Marijn, ___Lisa, leonieswenny vind ik allemaal maar net.. Op het randje wat mij betreft. De rest past vanaf pag 47 daniellen: Je pony lijkt inderdaad dun. Maar je hoeft vast geen antwoord als je het toch prima vindt passen..
Sodeletuut
Geplaatst: 12-05-09 18:32
daniellen; Pff, eerst even spieren kweken en wat meer laten eten.. Ik vind je te zwaar.. Sorry..
daniellen
Geplaatst: 12-05-09 18:39
Friso_lover schreef:
lijkt me lastig om gewoon door te rijden als ik haar nog niet eens thuis op stal heb......heb haar nog niet eens gehaald.