jecco_ellen schreef:
Ja pure dierenmishandeling

Leuke pony trouwens

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Narya schreef:Wat is het verschil tussen een dik iemand die over de 100 kilo weegt en je vriend die 112 kilo weegt dan? Voor een paard maakt dat niet uit, over de 100 is over de 100. Ik zou juist zeggen dat het nog een graadje erger is als iemand ook nog te lang is. Voor je vriend is het misschien een gezond gewicht, maar je paard zal er niet minder moeite mee hebben.
Dniekje schreef:Heey
http://i176.photobucket.com/albums/w172 ... rdo119.jpg
(foto in link, omdat het niet mijn eigen pony is)
Vinden jullie mij te groot voor een D pony?
We zijn zoekende, maar ik wil het liefst geen E pony dus.
Waarnschijnlijk word het een pony net wat forser als deze, zeker niet ranker.
Even voor de duidelijkheid, er zijn uit 2 onderzoeken uitgewezen dat ik 1,70 zou worden, en dat ben ik. dus ik groei niet/nauwelijks meer.
Madeira_ schreef:@Sarona25, ik ben extreem dik, en toch toen ik de vorige keren vroeg of ik paste op mijn pony zeiden ze ja. Sorry maar ik moet er gewoon even op reageren. Ik ben door bepaalde redenen dik geworden, en ik zit er natuurlijk ook erg mee. Ik ben nu ook 25 kilo afgevallen. Maar toch..
sarona25 schreef:Lord_Ik : Denk jij nou dat ik heel dik ben ben gewoon normaal gebouwd 1.70 en momenteel 65 kilo maar dat is beetje off topic of niet mensen.
Denk dat we gewoon moeten aangeven bij een foto wat ieder vindt ieder zijn eigen mening is een land van vrije menings uiting toch.
Maar hier kan het niet
sarona25 schreef:Lord_Ik : Denk jij nou dat ik heel dik ben ben gewoon normaal gebouwd 1.70 en momenteel 65 kilo maar dat is beetje off topic of niet mensen.
Denk dat we gewoon moeten aangeven bij een foto wat ieder vindt ieder zijn eigen mening is een land van vrije menings uiting toch.
Maar hier kan het niet