Ik heb eigenlijk 4 rijbroeken. Eén voor wedstrijd (wit), één zonder leren stuk (maar dat vind ik niet meer lekker met rijden dus die heb ik bijna nooit meer aan) en twee met leren stuk!
Ik heb er twee, maar ik rij ook niet zo heel vaak...
Maaar__
Geplaatst: 21-05-09 15:55
Extreme schreef:
Ik heb 33 rijbroeken.
En je draagt ze zeker ook állemaal?
Ik heb er 4. Twee witte, een grijze en een bruine.
Marieke_Juul
Geplaatst: 21-05-09 16:34
Ik heb er 7. 1 rooie 2 roze 1 zwarte 2 lichtblauwe 1 witte
Ayla
Geplaatst: 21-05-09 18:26
Ik heb 3 rijbroeken in het totaal; ~ 1 donkerblauwe van HKM. (nog de nieuwste) ~ 1 lichtblauwe ook van HKM. (wat oudere) ~ 1 witte/beige achtige. (heeel oud van iemand gekregen en hij is iets te groot en nogal dun)
Ja natuurlijk. Anders is het nutteloos om er zoveel te hebben
AlexandraM
Geplaatst: 22-05-09 04:54
dat van je borsten weet ik niet, van tanden ook niet... heb ook wel eens gedacht aan een corectie of hoe schrijf je t daar ik dr erg mee zit maar de kans van foutgaan en de pijn en geld nee laat maar..althans nu niet...
je bent niet dik kan prima in bikini!!!!!! je hebt hele mooie foto's!!! bleken is normaal slecht voor je tanden daar het glazuur aangetast word net zoals met die tantpaste die je tanden witter moet maken.
maaruh good luck atkins heb ik gedaan en had eigenlijk best al beetje resultaat in 3 weken, heb nooit te weinig eten gehad enc. als je erbij sport ist nog beter!
de ex van mn beste vriend die echt veeeeel te dik was :S echt echt erg... denk maatje uuh nja meer als 46 denk ik...of 46 geen idee...is ermee afgevallen terwijl ze zicht kapot at!! ze is nu klein maartje 38!en alleen door dr voeding te veranderen kwa lichaamsbeweging deed ze niks anders..(ze zat meestal alleen op de bank)