Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
DeEiken schreef:Yamcha en Superwoman: Ik bedoelde dus of het voor een keertje niet intensief sjokken kwaad kan voor haar rug, dat ze er bijv. last van krijgt, want ik weet dat ik te groot ben en dit was de enige keer dat ik erop sjok.

superwoman schreef:Ben het met jou eens, Superwoman!DeEiken schreef:Yamcha en Superwoman: Ik bedoelde dus of het voor een keertje niet intensief sjokken kwaad kan voor haar rug, dat ze er bijv. last van krijgt, want ik weet dat ik te groot ben en dit was de enige keer dat ik erop sjok.
Als jij even iets heel zwaars tilt, krijg je spierpijn. Spierpijn is een beschadiging/overbelasting,
dat weer tijd nodig heeft te herstellen.
Ik ben geen d.a maar het lijkt me zelfs voor heel even niet gezond en ik vind het zeker niet correct.
Je bent dan ook een voorbeeld voor anderen, die het zien en daaruit zichzelf wijsmaken dat het wel kan en vrolijk blijven rijden op hun te kleine pony.
Vandaar dat ik ook tegen dat soort foto's op bokt ben
, ik ken zo iemand
) en dan heel streng rijden.. maar een 20 minutjes aan een los teugeltje(okej niet met het laatste voorbeeld) moet kunnen dus ik vind dat je van foto's eigelijk niet kan zeggen of iemand te groot en te zwaar is!!
je weet dan toch niet wat ze doen!!!! 
Witvoetje schreef:1: waarom zegt di efotos niets? ..
2: ik trek het bit nie uit der mond, ik heb het tog uitlgelegd waarom tie raar is genomen..

Lucky_Star schreef:

Lucky_Star schreef:
Witvoetje schreef:
hier zijn je benen gewoon gestrekt!