Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke89

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 11:16

hahahah wat een verhalen!!
Om sommige lig ik echt helemaal dubbel Tong uitsteken
Sommige van jullie gaan ook zo lekker serieus op die penny's in, das helemaal leuk!!!

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 17:16

haha, die van Anky.
jaja, als je zn hoeven niet zelf uitkrabt denkt ie dat jij zn baasje niet bent Gestoord

Moirae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 23:25

Ik rijd zelf dan ook nog op de manege. Maar oke, een vriend van me rijd daar altijd op het paard Up. En hij had het paard afgespoten na de z'n springles en vroeg of ik er heel even mee wou stappen. Dan kon hij even iemand bellen. Komt er iets later zo'n klein meisje aan van een jaar of 10 en zegt "Wooow, is dat jou paardje!". Ik zeg zo "Nee, die is van de manege." Waarop ik als antwoord krijg "Laat mij er maar gauw mee stappen want ik kan het veeeel beter. Zo een grote hengst is veel te sterk en gevaarlijk voor jou." Waarop ik dus zeg "Nou, neem maar dan." Zegt ze snel "Eeehm..Nou nee kijk eeehm.. Oh daar komt mijn moeder aan. Ik ga dus maar weer eens." Er was geen spoor van die moeder te bekennen. Maar oke, nu moeten jullie wel weten Up is een merrie en een echt knuffelbeest die nog geen vlieg kwaad doet. Maar ze ziet er een beetje uit als een hengst en is aardig groot.

Ik vertel dat dus later aan m'n vriend en samen kwamen we echt niet meer bij!

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 23:46

ik was laatst met een vriendin mee naar een ander stable staan daar midden in de gang paardjes te kijken stonden ongeveer 7 of 8 paarden in de gang komt er opeens een meisje aanlopen jongens letten jullie op de hengst komt langs...meteen werden alle paarden in de stallen geduwd mensen die bij de paarden stonden bleven ook in de stal dus ik en die vriendin van mij hadden zoiets van hmmm moet wel een gevaarlijk beest zijn staan we hier nog wel veilig....komt er een a-pony merrie de hoek om met een piepklein hengstveulentje...Haha! echt een schatje we hebben er achteraf wel dubbel omgelegen hoor

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:23

Aah, dat is wel schattig met dat veulentje. Tong uitsteken
Pas maar op, stel dat die minihoefjes je paard van 1.80 doorboren.. dat kunnen we natuurlijk niet hebben. Tong uitsteken

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:55

zo'n meisje bij mij op msn heeft in haar msn naam staan:Forrest ben hartstikke trots op je je ging kei me springen ook al waren we 5dej deed toch nog wel je best.
alsof het slecht is om 5de te worden Scheve mond
maar het is geen penny, ik weet het Knipoog

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:10

Dat is geen Penny nee, dat is gewoon verwend gedrag en het niet kunnen rijden van zichzelf afschuiven op de pony.
Oké, dat was wel heel bot, maar vooruit. Tong uitsteken Ik werd ook altijd laatste in de B op de manege omdat ik gewoon niet goed genoeg was om die pony's normaal een rijbaan door te laten karren.. boeiend, ik was altijd trots op m'n lintje, welke kleur dan ook, en m'n pony. Schijnheilig

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:12

Haha Nashke!!

vertel op de link!! gaan we ff lachen!!

Moirae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:26

Allemaal leuke verhalen Haha!. Misschien heb ik er vanavond ook nog wat, want wgs. vakantie rijd ik vandaag bij een aantal kleine meiden/jongens in de les Clown. Allemaal lieve kleine pony's, kom ik er met een hele grote tussen. Vergeleken met de pony's Pling.

Fionaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:46

pluklief schreef:
ik had ook een keer zo'n raar kind op de manege ik rij er al best lang komt er zon meisje van ponykamp zegt ze wat doe je met mijn pony ik zo op wie rij jij dan met ponykamp zegt ze fliro dus ik helemaal lachen kwam bijna nii meer bij want ik reed op plukje die is dunner, kleiner, afteken loos dat had ik ook een keer met twee schimmletjes jetje en izadora en met de fjorden pluto en goofy het gebeurt me best vaak want die kinderen bij ons op ponykamp denke altijd dat ze alles wetuh hihi Knipoog

De hoeven? Knipoog

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:10

het word hier wel rustig Slapen

CherylDaraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 20:07

Grappig al die verhalen. Nou ik ken er ook wel een paar, niet dat ik het vervelend vind maar juist grappig. Meestal willen ze opscheppen en hopen ze zo dat ze 'erbij' horen. Eerst stond ik nog met me paard bij een manege. Daar was een meisje die zei dat ze een eigen paard had. Ik vertrouwde het al niet omdat ze bij me in de straat woond en ik zag haar nooit daarheen gaan en snapte niet wat ze dan nog op deze manege te zoeken had, maar oke het zou kunnen. Maar steeds als je vroeg of je een keer mee mocht bedacht ze wat zoals nu niet want er gaat al iemand mee. Later hoorde ik haar er nooit meer over, en alsje dan vroeg of ze paard had zei ze: die heb ik verkocht.
Laatst was ik weer terug op die manege om even te kijken en toen praatte een meisje van 10 jaar tegen me. Begon ze te vertellen over haar verzorgpaard (een hengst die vaak bokt, en er altijd vandoor gaat, maar ze blijft altijd zitten zegt ze) waar ze elke dag op reed in de bak, door het bos en soms gingen ze springen en vandaag ging ze met hem met een sulky rijden. Het zou kunnen maar niet als je nog maar een paar maanden op paardrijden zit en je nog niet goed durft te galoperen. Vond het wel best penny.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:17

Mogen quotes uit de enige echte Penny ook? xD

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:26

tuurlijk Lachen t blijven penny's Tong uitsteken

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 00:51

ik was eens 1 keer van een pony afgevallen en toen ging een ander meisje op een pony die niet vel doet(bij mij nog nooit wat gedaan) huilen omdat ze het eng vond en ze mocht toen op haar lievelingspony.
en toen viel ik er weer af en toen mog ik op een andere(had wel een paar weken een zere rug gehad
) maar dat meisje rijd bijna altijd op haar lieveling

Caprice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 11:36

dinsdag gingen wij nel, onze verzorg shet ophalen. ze was bij de hengst geweest en we moesten haar terug brengen naar de wei aan de andere kant van industrie terrein. wij gingen nel dus poetsen en opzadelen. komt het 3 jarige zoontje van de eigenaren op ons af: 'Nel is bij de hengst geweest, die krijgt nu een baby, nu moet Polly nog naar de hengst.'
ik zeg zo van:' Maar Polly is toch een jongetje?' hij zei:' Nee hoor, Polly is een meisje, en Billy die kan wel in de stal, die past daar wel in.' Ja
en toen ging hij een beetje onzin brabbelen over dat ze Polly morgen gingen ophalen en dat die naar Losser moest. mijn vriendin en ik hebben helemaal dubbel gelegen. en later toen we weg gingen toen vroegen we aan hun zoontje of hij even op Nel wou zitten. Nee dat wou hij niet want hij wou met de trekker spelen.
naja, dan niet he maar dan gaat hij vast wel een andere keer.

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 14:05

Ik liep vorige week met Paddington ff een stukkie door de wijk.. (rijden) komt er een meisje naar me toe zegt ze: "Zo, dierenmishandelaar! Kom snel van dat veulentje af, want anders haal ik mn moeder!" Vork Paddington is 10, maargoed.. ik blijf natuurlijk zitten, en zeg: "Paddington is geen veulen! Hij is al 10 jaar." Kind kijkt me boos aan: "Nou, dan moet je nog afstappen, want je mag niet op bejaarde pony's rijden, dan zakken ze in! En helemaal met jou erop." Nou bedankt! Clown Ik heb gezegd dat ze niet over dingen moet praten waar ze niks van weet en ben verder gereden..

Ik vind die kleine kinderen zo vreselijk! Tong uitsteken

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 14:49

Die kleine kinders worden ook steeds brutaler. Tong uitsteken

Juud87 schreef:
tuurlijk Lachen t blijven penny's Tong uitsteken
Oké. Lachen
*Gaat Penny's zoeken*

Heb al een leuke:
"Dit is mijn paardje Picas. Hij is kastanjebruin met zwarte manen en staart. Het is een ruin met roze lippen en een blesje. Hij is kei lief. Maar als hij alleen is in de piste is, is hij een beetje druk. Met zijn hoofdstel in doen is hij ook een beetje lastig. Voor de rest is hij het liefste paardje van heel de wereld. Hij is schattig en heeeeel lief, heeft een schattig hoofdje en is kei kei kei mooi."

Achja, je kan ook té vaak in herhaling vallen. Clown

Of of of:
"Ik ben 10 jaar. Ik rijd paard/pony. Ik rijd paard in de manege van Opstal 't Hoefijzer. Spijtig genoeg krijg ik van mijn ouders geen paard of pony. Ik zal nu mijn 4 lievelingspaarden van de manege opnoemen.

1 Morgan (omdat hij heeeeeeeeel lief is)
2 Snoopy (omdat hij lief is maar soms ook niet)
3Pinokkio (omdat hij heel lief is)
4 Lotus (omdat hij ook hel lief is)."

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:12

whaha ik ga ook even in wat oude penny's kijken:
ik ben helemaal 100% shetgek(en penny) op de manege waar ik rijd staat een schat van een shet. hij heet peer en het is een zweetvos ruin. alleen met rijden bokt hij als je hem een tik geeft. de meesten liggen er dan af. ik rijd er meestal op dus ik blijf nu gelukkig zitten. ik ging op peer B rijden en toen moest ik nog 1 winstpunt! ik werd 1e en ik had 2 winstpunten!

ik ben ..(we noemen geen namen Tong uitsteken, maar het is een dappere penny Clown) en ik ben vorig jaar heel hard gevallen. het paard schrok. hij kon er niets aan doen maar het deed wel zeer. toen durfde ik niet meer te galopperen in de groep. maar nu heb ik prive les en gaat het heel goed. ik rijd nu op banjer. en.. dat is het paard waar ik vanaf viel!

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:23

leuk zeg die verhalen, ik ga dit topic ook even volgen Haha!

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:41

en ik geloofde t vroeger allemaal Nagelbijten / Gniffelen (wat in de penny stond, qua berichten)

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:45

ja ik ook hoor Knipoog

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:10

Hahah !
Leuke verhalen hier joh !
Vooral die van ANky Clown !

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:16

Haha vandaag was ik bij me verzorgpony ,
komt er zo'n vrouw naar me toe en zegt ; waarom heeft hij een blinddoek om Tong uitsteken Tong uitsteken
dus ik ; dat is tegen te vliegen en hij kan er gewoon door heen kijken hoor ,,
Die vrouw snapte er helemaal niks van Clown
niet penny maar wel grappig Vork Sigaar

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:16

Haha vandaag was ik bij me verzorgpony ,
komt er zo'n vrouw naar me toe en zegt ; waarom heeft hij een blinddoek om Tong uitsteken Tong uitsteken
dus ik ; dat is tegen te vliegen en hij kan er gewoon door heen kijken hoor ,,
Die vrouw snapte er helemaal niks van Clown
niet penny maar wel grappig Vork Sigaar