Daar begin ik niet aan haha vind t moeilijk te schatten bij een paard als je zn hoofd niet ziet.. meestal kan je daaraan wel zien hoe oud hij ongeveer is
_Marjolein_ : Ik denk..uhh..6 jaar ?Draak: umh... 18 jaar ?Ik ben hier heel slecht in, dus sorry als ik er helemaal naast zit
Siebjelover: 5?hier baumgold..hoe oud schatten jullie haar? ( SPIEKEN IN HET PROFIEL IS UITERST VERBODEN!! )tijdens het losgooien afgelopen zomeren natuurlijk even kroelen afgelopen zomersuc7!!
@ laina & suus 1991; pien is 6 a 7 jaar. dus goed geschat! en Gijco is toch wel ííétsies ouder...... 19.
jaartje of 12?ik ga die van mij nog een keer plaatsen. hoop nu op wat meer reacties...nieuwe foto:ben benieuwd. diegene die t al weten graag niets zeggen.
[quote="uukjee_lover"]hoe oud schatten jullie mijn pony?quote]eerst zelf een schatting maken van voorgaande!
willen jullie nog even die van mij schatten?er is nu 12, 12, en 6 geschat. verschilt nogal met elkaar;) wie denkt anders?
Cathlin schreef:Draak: umh... 18 jaar ?Ik ben hier heel slecht in, dus sorry als ik er helemaal naast zit helemaal goed
Ukjee_lover: ik denk dat ie...9 is?Ikenindi: ik denk dat de jouwe 11 is..x_Baumgold_x: 6 gok ik...Siebjelover: 8Hoe oud denken jullie dat mijn Fries is?