Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Nynke

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 10:41

Thanks Ykelover, ik volg je terug :j

Oh dat lijkt me wel vervelend Trui, als ik jou was zou ik volgers vragen of ze t nog leuk vinden en of ze nieuwe ideeën hebben denk ik.. lastig!

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 10:45

Heb ik ook gedaan op mijn fb-pagina. Zo krijg je idd nieuwe ideeën en weet je wat de volgers willen. Je niet vergelijken met anderen, dat haalt je motivatie enkel naar beneden :)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 10:51

Jamaar vergelijken gaat automatisch. Zijn dezelfde paarden haha

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 10:53

Snap ik, maar mag je toch niet doen :) Enkel slecht voor je zelfbeeld want dan ga je denken dat je minder goed bent en dat is zeker niet zo. Je geeft zelf ook al redenen: zij is er meer :) Niets van aantrekken, is moeilijk ik weet het

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 11:44

Daar ga ik in mee :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 11:46

Trui schreef:
Ik weet niet meer wat ik moet. Medeverzorgster heeft ook insta en blog over dezelfde paarden enzij groeit zooosnel. En mede dankzij een foto van haar op penny insta... Ik weet niks leuks meer om te plaatsen enzo. Dus iemand ideetjes? Of is het slim om te melden dat ik minder actief wordt en dan afentoe plaats? Heb niet het idee dat mensen het leuk vinden om te kijken naar mn videos op youtube of fotos. Zij heeft meer tijd om te editten enzo en ze is al twee dagen meer dan ik bij de paarden..

Je social life is niet je echte leven hoor!!
Maakt het uit dat je weinig volgers hebt? Ben je er minder gelukkig door? Als je hier twee keer ja antwoord, kan je er maar beter mee stoppen, want dan heeft het invloed op je geestelijke gesteldheid.

Het is toch niet te bevatten wat mensen motiveert om iemand te volgen. Soms zie ik accounts met echt vreselijk saaie foto's, die waanzinnig veel volgers hebben. Kom ik aan, kleine account, best wel leuke foto's en ik doe wel bijzondere dingen zeg maar... Weinig volgers. Zet ik er een in mijn ogen saaie foto op, krijg ik gewoon rond de 30-40 likes... Zet ik er een interessante foto op... nog geen 20 likes...
Als ik mijn leven daar aan zou gaan meten, zou ik een naar leven krijgen.

Maar ik meet mijn leven liever aan het aantal leuke dingen dat ik doe (jij gaat naar je verzorgpony's, dat is toch leuk! Dat is geen wedstrijd!), de lieve vrienden die ik heb, hoe gelukkig de échte belevenissen mij maken. Dat soort dingen, vele malen belangrijker dan het aantal volgers op instagram hoor!

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 12:07

Janine1990 schreef:
Hoe weet jij trouwens dat het een Duits account is Heleen? Weet wel dat het Charlotte zelf is... Maar ze reageert wel meteen op de foto van mij met Valegro.

De account van Charlotte zelf is Charlottedujardinobe ofziets, deze is idd een fancaccount! Niet Charlotte zelf :) Dit is inderdaad de Britse fanaccount, de Duitse fanaccount is Charlotte_Dujardin!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 12:17

Heleennn schreef:
Janine1990 schreef:
Hoe weet jij trouwens dat het een Duits account is Heleen? Weet wel dat het Charlotte zelf is... Maar ze reageert wel meteen op de foto van mij met Valegro.

De account van Charlotte zelf is Charlottedujardinobe ofziets, deze is idd een fancaccount! Niet Charlotte zelf :) Dit is inderdaad de Britse fanaccount, de Duitse fanaccount is Charlotte_Dujardin!

Aaaaah, ik denk al! :P

Ja Charlotte zelf volg ik inderdaad ook...

Jeetje, selfies van alleen jezelf scoren ook wel zeg... :oo

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 12:48

Op mijn profie bedoel je? :P Ja, stiekem wil ik gewoon ook scoren met paardenposts maar zoveel paardenvolgers heb ik helaas nog niet :(

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 13:38

Heleennn schreef:
Op mijn profie bedoel je? :P Ja, stiekem wil ik gewoon ook scoren met paardenposts maar zoveel paardenvolgers heb ik helaas nog niet :(

Nee, op mijn eigen gisteravond... En dat ging ook heel erg snel.

En dan plaats ik nu een foto van de show gisteravond, gaat het totaal niet snel met de likes... :?
Grootste deel van mijn volgers zijn wel paardenmensjes...

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 15:37

Ja het is echt heel vreemd idd, bij mij ook zo. Op schaal natuurlijk iets kleiner, maar zelfde idee.

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 16:52

126 volgers *\o/* ik heb bij ongeveer alle volgers dezelfde hoeveelheid likes, mijn filmpjes hebben rond de 70/80 weergaven.

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 16:55

Oh wat leuk! Ik wist niet dat hier een topic over was. :)

Ik twijfel al een tijdje of ik een Instagram account ga aanmaken onder mijn fotografienaam. Ik hoor veel positieve verhalen over groei etc., dus ik neig naar wel doen. Maar goed het kost wel weer meer tijd en zoveel foto's maak ik nou ook weer niet. Iemand die daar ervaring meeheeft?

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 18:11

Ik krijg altijd wel een 20 a 30 tal likes maar de laatste tijd komen er echt geen volgers bij.
Mijn throwback rijfotos doen het wel het beste!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 18:18

Bij mij ligt het er niet altijd aan wat voor foto het is, het maakt ook veel uit hoe laat ik de foto plaats.

Filmpjes (en vooral slowmotion) doen het verder heel erg goed bij mij. Die krijgen dan ongeveer gemiddeld 20.000 weergaven.

Ondertussen alweer 10,5K! Vind het zo leuk dat veel mensen mijn account blijkbaar leuk vinden :) Ben het ooit gestart als soort fotoboek voor mezelf haha. Dat ik lekker terug kon scrollen in mijn foto's. Nooit verwacht zoveel volgers te krijgen!

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 19:42

Ik groei ook heel sterk, super leuk! Gewoon verder blijven posten zo haha :P

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 20:11

Weer ff bij gelezen, volgens mij volg ik iedereen al :) als niet gil maar ! :)

Chevaloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 20:33

100 volgers :D
Wie komt er bij? :P
(Ik volg terug) :j

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 20:51

Trui schreef:
Ik weet niet meer wat ik moet. Medeverzorgster heeft ook insta en blog over dezelfde paarden enzij groeit zooosnel. En mede dankzij een foto van haar op penny insta... Ik weet niks leuks meer om te plaatsen enzo. Dus iemand ideetjes? Of is het slim om te melden dat ik minder actief wordt en dan afentoe plaats? Heb niet het idee dat mensen het leuk vinden om te kijken naar mn videos op youtube of fotos. Zij heeft meer tijd om te editten enzo en ze is al twee dagen meer dan ik bij de paarden..

De vraag is natuurlijk een beetje; voor wie doe je het.

Ik vind het vooral leuk om zelf het verhaal te vertellen van hoe ik mijn dagen bij de pony's beleef en wat er gebeurt. Je kan natuurlijk ook kijken of je qua compositie andere foto's en video's kan maken dan je medeverzorger. Of misschien een account van jullie samen ;) ?

Succes, laat jezelf niet demotiveren :(:)

Celine_Famke schreef:
Ondertussen alweer 10,5K! Vind het zo leuk dat veel mensen mijn account blijkbaar leuk vinden :) Ben het ooit gestart als soort fotoboek voor mezelf haha. Dat ik lekker terug kon scrollen in mijn foto's. Nooit verwacht zoveel volgers te krijgen!

Ja je hebt een leuk account. Veel variatie in je foto's en video's dat spreekt best wel aan :D .

Ik ben je gaan volgen!

Papilio schreef:
Weer ff bij gelezen, volgens mij volg ik iedereen al :) als niet gil maar ! :)

Prachtige foto's! En wat heb je een mooi paard :wow: :~ . Ik ben je gaan volgen!
Als je wilt groeien, kan ik je aanraden om wat meer populaire hashtags te gaan gebruiken. Je moet uitgaan van de instagramgebruiker die opzoek gaat naar foto's. Dus simpele gangbare termen werken vaak beter dan hashtags die slechts een paar duizend keer voorkomen. Bijvoorbeeld: #instahorse #ighorse #andalusian #horse #horses

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 22:17

Stephanie schreef:
Celine_Famke schreef:

Ja je hebt een leuk account. Veel variatie in je foto's en video's dat spreekt best wel aan :D .

Ik ben je gaan volgen!

Dankje! En leuk dat je me volgt :D

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 22:55

Ik heb ook al een hoop uit dit topic gevolgd :)) ben nog niet alles bij langs gegaan.

CelineFamke volg ik sowieso, Papilio volg ik en Marloes2002 moet ik nog ff opzoeken hoe je account heet ^^

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 22:56

Mijn volgers aantal is gestagneerd haha.
Beetje jammer.
We gaan het zien hopenlijk eind februari 200 volgers.

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 23:02

Als jullie het leuk vinden om mij nog te volgen: marron.jeika
Ik volg iedereen terug :)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 23:04

Is er ergens een lijstje in het topic met alle accounts? Ik ben zelf sinds een tijdje in actiever op Instagram, nog een beetje zoekend, maar gaat volgens mij wel aardig :)

Voor wie een kijkje wil nemen en eventueel feedback geven, mijn gebruikersnaam is dcameyboom

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 23:16

Volgens mij is er geen lijstje :)