Oh dat lijkt me wel vervelend Trui, als ik jou was zou ik volgers vragen of ze t nog leuk vinden en of ze nieuwe ideeën hebben denk ik.. lastig!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Trui schreef:Ik weet niet meer wat ik moet. Medeverzorgster heeft ook insta en blog over dezelfde paarden enzij groeit zooosnel. En mede dankzij een foto van haar op penny insta... Ik weet niks leuks meer om te plaatsen enzo. Dus iemand ideetjes? Of is het slim om te melden dat ik minder actief wordt en dan afentoe plaats? Heb niet het idee dat mensen het leuk vinden om te kijken naar mn videos op youtube of fotos. Zij heeft meer tijd om te editten enzo en ze is al twee dagen meer dan ik bij de paarden..
Janine1990 schreef:Hoe weet jij trouwens dat het een Duits account is Heleen? Weet wel dat het Charlotte zelf is... Maar ze reageert wel meteen op de foto van mij met Valegro.
Heleennn schreef:Janine1990 schreef:Hoe weet jij trouwens dat het een Duits account is Heleen? Weet wel dat het Charlotte zelf is... Maar ze reageert wel meteen op de foto van mij met Valegro.
De account van Charlotte zelf is Charlottedujardinobe ofziets, deze is idd een fancaccount! Niet Charlotte zelfDit is inderdaad de Britse fanaccount, de Duitse fanaccount is Charlotte_Dujardin!
Heleennn schreef:Op mijn profie bedoel je?Ja, stiekem wil ik gewoon ook scoren met paardenposts maar zoveel paardenvolgers heb ik helaas nog niet
Trui schreef:Ik weet niet meer wat ik moet. Medeverzorgster heeft ook insta en blog over dezelfde paarden enzij groeit zooosnel. En mede dankzij een foto van haar op penny insta... Ik weet niks leuks meer om te plaatsen enzo. Dus iemand ideetjes? Of is het slim om te melden dat ik minder actief wordt en dan afentoe plaats? Heb niet het idee dat mensen het leuk vinden om te kijken naar mn videos op youtube of fotos. Zij heeft meer tijd om te editten enzo en ze is al twee dagen meer dan ik bij de paarden..
Celine_Famke schreef:Ondertussen alweer 10,5K! Vind het zo leuk dat veel mensen mijn account blijkbaar leuk vindenBen het ooit gestart als soort fotoboek voor mezelf haha. Dat ik lekker terug kon scrollen in mijn foto's. Nooit verwacht zoveel volgers te krijgen!
Papilio schreef:Weer ff bij gelezen, volgens mij volg ik iedereen alals niet gil maar !
Stephanie schreef:Celine_Famke schreef:Ondertussen alweer 10,5K! Vind het zo leuk dat veel mensen mijn account blijkbaar leuk vindenBen het ooit gestart als soort fotoboek voor mezelf haha. Dat ik lekker terug kon scrollen in mijn foto's. Nooit verwacht zoveel volgers te krijgen!
Ja je hebt een leuk account. Veel variatie in je foto's en video's dat spreekt best wel aan.
Ik ben je gaan volgen!