ben na een lange tijd vandaag weer een keertje op mn pony gestapt, normaal rijden zijn verzorgsters hem aangezien ik nog een paardje heb. maar kan dit nog voor euhm 1x in de maand
Er staat hier geen lengte van pony en ruiter bij, en bij jou wel. Dus kan ik natuurlijk niet het verschil in lengte zien haha. Maar dit meisje heeft én langere benen én een langer bovenlichaam vergeleken met jou foto
naomienaran
Geplaatst: 03-04-13 18:03
pony is 1.37 ik ben 1.71 en weeg 56 kilo
maralyn
Geplaatst: 03-04-13 18:05
Kan wel, maar de kans dat je hem uit evenwicht brengt is wel groter natuurlijk.
Je benen zijn geen probleem, die kunnen nog, je bovenlengte= maar net of jijzelf vind dat je m uit evenwicht brengt.
Voor het echte dressuur werk zou ik niet doen, al helemaal niet voor wedstrijden (voor t plaatje) maar voor lekker recrea naar buiten? Springen ook niet meer doen, omdat je m boven de hindernis uit balans kan halen.
Mettee
Geplaatst: 03-04-13 18:05
Ik vind je nog wel kunnen voor 1 x in de maand hoor !
Voor regelmatig zou ik zeggen te groot, maar omdat je zegt 1x in de maand vind ik het wel kunnen hoor. Je vraagt ook geen zware oefeningen van hem neem ik aan? Voor zo af en toe een rondje kan het wel denk ik
Aranlotus09
Geplaatst: 03-04-13 18:37
Nou ik vind het nog wel passen voor 1x in de maand
tis ook een kruising met een ijslander zag ik in haar profiel (of heb ik dat verkeerd gelezen? )
Aranlotus09
Geplaatst: 03-04-13 20:28
Frummels schreef:
tis ook een kruising met een ijslander zag ik in haar profiel (of heb ik dat verkeerd gelezen? )
Het is een kruising tussen een fjord , appaloosa en een ijslander.
naomienaran
Geplaatst: 03-04-13 21:56
Ja klopt hij is kruising ijslander, Door mijn winterjas lijk ik ook een stuk breder, Nee vraag absoluut geen zwaar werk van hem , stukjes stappen en draven , galop laten we meestal ook achterwegen ,, daar heb ik mijn paardje voor!
Dankjulliewel! Moest zelf toch wel even wennen aan het beeld ^^ (Kom van stuk grotere paarden af) Maar ben heel blij met haar ! @Frummels Dankjewel! Plezier gaan we zeker hebben samen =) Klein racemonstertje =P