Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardengek0 schreef:Horwse? je bedoelt een noodhalster? dan maak je een lus waar de neus doormoet en dan haal je het resterende van het touw achter de oren langs en steek je het weer door de lus. Dan hangt er nog touw aan en dat is het 'halstertouw'
Als het dit is, bestaat het al een tijd. Dit is een noodhalster dat de brandweer geloof ik 1x per jaar oefent. Voor als er brand is, kan iedereen van de brandweer dan een paard meenemen.
Want een leek krijgt een stalhalster niet gemakkelijk om
nynkehielkje schreef:jaa idd, ik heb nog vakantie en ben erg veel bezig met het ontwerpen van paardenspullen, ik ga zaterdag naar de IKEA fleecedekens halen en ik wil ook winterdeken in elkaar zetten als het lukt, verder nog wat dekjes uitrijdekens zadelhoezen en nog wat leuke spullen:D @xOkidoki ; heb je ook nog wat leuks gemaakt?
nynkehielkje schreef:@xLotje : Ik deed het altijd met elastiek de buikriemen met van die klipjes eraan en dan de voorkant ook met klipjes en elastiek,. LEuk! dat jee ook een fleecedeken gaat maken! ik begin in het weekend met demijne