ja ik ook denk ook dat ik die pastel ga halen om een keer uit te proberen
BrittS
Geplaatst: 25-10-11 19:03
Bedankt! Ik zou heel graag willen, maar dan wil ik ze weer allemaal kopen en daar heb ik geen geld voor haha. Ik ga wel lekker genieten van de mooie repaints die ik hier voorbij zie komen
Nathas
Geplaatst: 25-10-11 19:56
Deze repainter is niet nederlands maar frans en zal een kijk of ik meer werk van haar kan vinden, en zij rehaird alleen paarden geen honden
Dit is welliswaar geen schleich maar ook heel mooi
Laatst bijgewerkt door Nathas op 25-10-11 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt
_Marell
Geplaatst: 25-10-11 19:59
Woow, mooie rehair (of hoe je het ook mag noemen... ) haha, zijn er al foto's of plaatjes van de paarjes van 2012? (exuse me, als ik er overheen gelezen heb ) maarja, verder niet veel nieuws dusse ik stop maar even met deze reactie :93
Laatst bijgewerkt door _Marell op 25-10-11 20:26, in het totaal 2 keer bewerkt
ik vindt die schleich ijslnader hengst niet zo mooi volgens mij is dat hooft veel te klein voor dat lichaam maar de rest is wel mooi vooral ijslander merie en teneesse walker merrie
TWH veulen vind ik wel erg leuk Maar ik spaar gewoon steeds de modellen die eruit gaan,... dan komen de nieuwste vanzelf wel een keer
Pluisje1998
Geplaatst: 25-10-11 20:54
Ponylies, daar ben ik het mee-eens, maar ben ik raar, ik vind de ijslandse merrie helemaal niks. Ik vind de trained horse en de TWH jaarling het mooiste. Maar sowieso hebben vooral de ijslanders me teleurgesteld, ik had ze veel , ja weet het eigenlijk niet, verwacht.
Er zijn er weer 4 bijgezet Camargue familie en haflinger veulen
Palmbierlove
Geplaatst: 25-10-11 22:16
hmm, die vallen idd tegen :S
is er trouwens ook al bekend of er nog nieuwe elfen oid bijkomen..?
wie durft de uitdaging aan om een flehmend paard te gaan creeeren, ik wil het ooit nog wel een keer gaan proberen, ik heb al ongeveer verzonnen hoe, alleen nog ff een model verzinnen en dan kijken of de uitvoering lukt
maar eerst mijn palomino repaints, appaloosa en pinto repaint en nog tig anderen.. aaaaaaah verslávend en tijdgebrek..
oeh Shettepret bedankt voor de tip, zal morgen de boodschappencrew is op pad sturen
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 25-10-11 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Roosje01
Geplaatst: 25-10-11 22:21
Bah wat zijn ze lelijk zeg ! alleen twh jaarling heeft nog wat met die typische houding voor het ras. Maar verder is het 3x niks had zeker de ijslanders 10x mooier verwacht ala kwaliteit dartmoor hengst. En een camargue hengst met korte manen die zal je in het egte natuur gebied daar ook niet tegen komen.