Is bitloos nou wel zo goed??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wat rijden jullie?

Met bit
340 (66%)
Bitloos
168 (33%)

Totaal aantal stemmen: 508

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 16:03

papagroom schreef:
zo lang er weinig of geen bitloze ruiters zijn die hun punten voor het m1 binnen hebben hoef je daar toch ook nog niet rekening mee te houden...

Ik wil met mijn wedstrijdpaard best bitloos van start maar ik ben M1 dus dan houd het op :)

Sees

Re: Is bitloos nou wel zo goed??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 13:11

Electra, dat zou alweer een drempeltje minder zijn ;).

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:05

Sees schreef:
Electra, dat zou alweer een drempeltje minder zijn ;).

Daarom, het zou zomaar kunnen. Maar ik ben dan ook altijd positief ingesteld.
Ik zou als bitloze wedstrijdruiter blij zijn, dat er inmiddels officiële wedstrijden zijn en van daaruit kan er verder worden uitgebouwd. Veranderingen gaan nu eenmaal vaak beetje bij beetje.

Sees

Re: Is bitloos nou wel zo goed??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 09:54

Electra, tja die discussie voeren we nu al een tijdje ;). Blij? Mja. Gematigd blij eerder. Want ja er worden zeer schaars een paar wedstrijdjes georganiseerd maar de moeite die je moet doen om daar aan mee te doen is niet evenredig. Al meerdere malen is een opsomming gegeven van deze redenenen maar daar wordt aan voorbij gegaan heb ik het gevoel. Er is nog steeds reden voor verbetering.

Als de wedstrijdruiters én de jury geen probleem zien in door elkaar starten, waarom de KNHS dan wel? Ze hadden ook een proefperiode van een jaar met door elkaar starten kunnen organiseren, veel minder rompslomp, veel makkelijker, veel minder discussie :D? Waarom moeilijk doen als makkelijk kan?

Gelukkig ben ook ik positief ;) en denk ik dat bitloze wedstrijden slechts nog in de kinderschoenen staan en de wedstrijdwereld, al dan niet bitloos, er over een paar jaar heel anders uit zal zien. Dankzij alle inzet van heel veel voorstanders zal er vast meer ruchtbaarheid aan gegeven worden.

Ik blijf me iig wel inzetten voor betere wedstrijdmogelijkheden voor bitloze (of andersgestemde) ruiters en ben erg benieuwd of en wat voor antwoord Daan_Ordeal krijgt op haar brief aan het KNHS.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 10:03

YRT is een gedeelte voor de jeugdige bokkers onder ons. Het is prima dat volwassenen hier tips geven, graag zelfs. Maar dit topic wordt gedomineerd door volwassen, waardoor er weinig ruimte overblijft voor de anderen. YRT willen we graag voor de jeugd laten, het is niet de bedoeling dat het topic wordt overgenomen door volwassenen. Vandaar dat er is besloten om hier een slotje te plaatsen.

Eventuele verdere discussie kan [RT-D] TEGEN bitloos rijden hier gevoerd worden.