Zouden sommigen misschien wat minder spastisch willen doen over het offtopic gaan? Als er hele berichten achter elkaar worden geschreven, oké. Maar als iemand een vraag stelt wat niet in directe zin met verzamelen te maken heeft, kan die gewoon beantwoord worden. Dat gezever steeds
ja bonjoy vind ik ook ja ik geef vaak alleen een snauw als er weer verkoop praatjes worden gedaan dit topic is juist bedoeld voor en de verzamelaard en de repainters dus vragen over welke verf enzo kunnen wel maar je kunt ook links onderin dit topic even bij verf intypen en dan kun je in dit topic teruglezen wat er al over gvraagt is enz
Ja, maar als iemand een vraag stelt kan dat best beantwoord worden vind ik hoor. Gaan toch hopelijk niet kinderachtig doen over één zinnetje over hoe je bijvoorbeeld foto's plaatst, of als iemand vraagt naar het merk van verf of pastel. Vragen mogen best beantwoord worden, forums zijn er ook om elkaar te helpen.
hmm krijg nu zelf ook wel zin om een fjorden veulen te maken. Alleen verkopen ze hier nergens veulens alleen de grazende arabier veulen, shet en falabella. En bestellen duurt 2 weken.
xBueno
Geplaatst: 01-07-11 18:55
.
Laatst bijgewerkt door xBueno op 10-06-22 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt