Dat zijn er echt een heleboel op die foto's! Hoeveel heb je er in totaal en hoeveel moet je er nog?
Sanne heeft vandaag mijn repaint op de post gedaan, dus ik hoop dat hij morgen aan komt. Dat wordt weer een dagje naar de brievenbus vliegen als er post komt!
pff was een werk is dat zeg!! die verf er af halen.. weet iemand hoe ik de oogjes er af kan halen? want die zijn gelakt, en krijg ik er niet af met nagellak remover..
mooie collectie. ziet er erg leuk uit. en die boerderij klinkt ook super!
ik heb gisteren een konijntje gekocht. ging eigenlijk voor de shet hengst, maar die hadden ze niet meer.
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-11 11:52
Ik haal nooit de verf van het model af.
_Lucy
Geplaatst: 23-03-11 12:02
nouja, ik heb nu bijna alles er af, en denk dat t hobbelig word als ik de laatste restjes er op laat zitten.. maar de ogen laat ik wel gewoon zitten, verf ik wel overheen
Ik hoop dat ik morgen naar de V&D kan en dat ze de nieuwere collectie hebben. Anders wil ik sowieso de Tinker merrie en veulen halen, en kijken of ze nog 4 andere leuke hebben voor de 6 halen 4 betalen actie.
voor schilderen van paardjes haal ik wel altijd eerst mijn verf eraf. Wordt het net iets mooier en zie je de haartjes er doorheen.
Verder mis ik er nog maar 5 dacht ik. Een paar hele oude.. ik heb bijv. het trekpaard nog niet in het zwart. De hele oude. Daarnaast een heel oud veulen (een van de eerste veulens) ik moet kiijken welke ik nog mis.. Maar ben ook behoorlijk trots op mijn verzameling al zeg ik het zelf!
carmen99
Geplaatst: 23-03-11 19:00
zou ik ook zijn! krijg maar geen berichtje terug van annemiek_
Vandaag voor de Lusitano ruin wezen kijken... allemaal dikke vette beschadigingen erop Heeft er hier al wel eens iemand via bol een paardje gestuurd en hoe zag die er dan uit?
Geen ervaring mee de modellen die in de collectie zijn koop ik eigenlijk altijd gewoon in de winkel dan kan ik de mooiste uitkiezen . Heb nog even staan twijfelen voor de twh maar er stonde er maar 2 en beide met van die dikke zwarte strepen van de ogen naar de neus. Wil even kijke of ik volgden week tog even richting de v&d kan gaan wil eigenlijk wel graag 6 paardjes halen van de aanbieding.
bij onze V&D zijn er bijna geen schleich figuren. De figuren die er zijn zijn allemaal kapot. Erg jammer. Zijn daar ook erg onvoorzichtig mee! Gooien ze maar ergens neer, liggen door elkaar en op elkaar in een te kleine plastic bak. Erg jammer...
hmm.. altijd fijn he roosje?! Zo heb ik een jong zusje. Nu begint ze te begrijpen dat dit echt geen speelgoed is maar mijn dure verzameling die er erg leuk uitziet! Heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat paardjes en rijsetjes e.d. verloren aan haar! Maar ja, wat doe je er aan?!