Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BarbaLala schreef:_o- In de knoop raak?![]()
Ja het is een Hafje, en een merrie, en nee ik groei al een aantal jaar niet meer!
Bedankt voor jullie commentaren iig!
sarona25 schreef:Heb een hoop pagina's gekeken en het meeste kan gewoon.
Maar ik zie een hoop commentaar dat ik denk waar gaat het over.
Zodra de beugels maar iets onder de buik hangen kan het al niet meer geen millimeter meer groeien.
Dat mensen zeggen personen van 1.60 en langer op shetlanders en welch pony's oke dat vindt ik zelf ook belachelijk maar het commentaar op haflingers en tinkers mensen die beesten kunnen als het moet meer als 100 kilo trekken.Mijn vriend die aan bodybuilding doet en 112 kilo weegt heeft wel eens een rondje gestapt op mijn haflinger en dan is zij nog luxe gebouwd ook ( Nu doe ik natuurlijk gelijk aan zware dieren mishandeling en ik rij zelf ook met ( volgens mijn verzorgster extreem lang ) met dressuur beugels en komen ze er ook onder uit haar buik Ben ik dan met mijn 1.70 en 66 kilo ook te groot voor mijn pony
sarona25 schreef:Heb een hoop pagina's gekeken en het meeste kan gewoon.
Maar ik zie een hoop commentaar dat ik denk waar gaat het over.
Zodra de beugels maar iets onder de buik hangen kan het al niet meer geen millimeter meer groeien.
Dat mensen zeggen personen van 1.60 en langer op shetlanders en welch pony's oke dat vindt ik zelf ook belachelijk maar het commentaar op haflingers en tinkers mensen die beesten kunnen als het moet meer als 100 kilo trekken.Mijn vriend die aan bodybuilding doet en 112 kilo weegt heeft wel eens een rondje gestapt op mijn haflinger en dan is zij nog luxe gebouwd ook ( Nu doe ik natuurlijk gelijk aan zware dieren mishandeling en ik rij zelf ook met ( volgens mijn verzorgster extreem lang ) met dressuur beugels en komen ze er ook onder uit haar buik Ben ik dan met mijn 1.70 en 66 kilo ook te groot voor mijn pony
Tat_jana schreef:ben ik het opzich wel mee eens
iets onder de buik is ook helemaal geen probleem,, maar je moet gewoon oppassen dat je het paardje niet gaat belemmeren in de bewegingen met je stelten
sarona25 schreef:Dat mensen zeggen personen van 1.60 en langer op shetlanders en welch pony's oke dat vindt ik zelf ook belachelijk maar het commentaar op haflingers en tinkers mensen die beesten kunnen als het moet meer als 100 kilo trekken.Mijn vriend die aan bodybuilding doet en 112 kilo weegt heeft wel eens een rondje gestapt op mijn haflinger en dan is zij nog luxe gebouwd ook ( Nu doe ik natuurlijk gelijk aan zware dieren mishandeling en ik rij zelf ook met ( volgens mijn verzorgster extreem lang ) met dressuur beugels en komen ze er ook onder uit haar buik Ben ik dan met mijn 1.70 en 66 kilo ook te groot voor mijn pony
sarona25 schreef:Ik ging toen net met hem en hij had nog nooit op een paard gezeten en het zijn misschien hoog uit 2 minuten geweest. dus ja niet erg en mijn haffie heeft wel van die heerlijke rijst billen maar is voor de rest smal misschien een idee wintec is bij haar 17 half inch en medium boom.
Ik ken mensen die wegen over de honderd kilo maar die zou ik nog niet eens willen zien op een groot paard maar dan heb ik het meer over echt dik ( sorry maar kan niet tegen extreem dikke mensen )