Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KarmaWitch schreef:Karla: waarom vind je haar te lang als ik vragen mag? Licht je antwoord eens toe. Want als jij dit te lang vind, ben ik zelfs te lang op een paard van 1.70 met mijn 1.78, omdat mijn bovenlichaam boven elk paard ook zo lang is... Ja daar heb ik eventueel nog wel foto's van...
TessJazz schreef:nog een keer Jazz.
ik kreeg te horen dat mijn benen te lang waren..
ik ben 175/176 en rond 46 kilo.
Jazz is 165
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Lovemyponys5 schreef:Hoi,
Een vriendin van mij gaat een shet van 1.07 kopen. Maar ze wilde er of op rijden of voor de kar. Ze heeft zelf geen bokt account, dus vraag ik het voor haar . Past zij met haar 1.60 en 45 kilo op die pony. Voor af en toe een bosritje. Zo niet dan zet ze um voor de kar.
Een vriendin van mij gaat een shet van 1.07 kopen. Maar ze wilde er of op rijden of voor de kar. Ze heeft zelf geen bokt account, dus vraag ik het voor haar . Past zij met haar 1.60 en 45 kilo op die pony. Voor af en toe een bosritje. Zo niet dan zet ze um voor de kar.