Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shabacca schreef:Hoi, ik ben aan het kijken voor mijn eerste paard en hoorde dat mijn oude lievelingspony te koop staat. Ik ben zelf tegen de 1.70 en weeg 55 kilo. Ik ben uitgegroeid. Pony is een d-pony maar wel wat fijn gebouwd. Zou dit nog passen?
Ik hoop volgende week een afspraak te maken en zal dan een foto plaatsen.
Shabacca schreef:Hoi, ik ben aan het kijken voor mijn eerste paard en hoorde dat mijn oude lievelingspony te koop staat. Ik ben zelf tegen de 1.70 en weeg 55 kilo. Ik ben uitgegroeid. Pony is een d-pony maar wel wat fijn gebouwd. Zou dit nog passen?
Ik hoop volgende week een afspraak te maken en zal dan een foto plaatsen.
HorseLove28 schreef:Ik denk dat het ook zou passen, maar zou toch naar een e pony kijken, want ik denk dat die pony snel te klein wordt.
lifaya schreef:Ik zeg niet doen. Je zit midden in je pubertijd en je zal ook nog in de breedte groeien. Ik woog op mijn 15e gerust rond de 40 - 45 kilo, ook uitgegroeid (1.60) en op mijn 18e ben ik meer als 25 kilo aangekomen. Ik zou geen risico nemen
YamaSaki schreef:Ik denk dat het met die lengte echt gaat afhangen van de combi
De pony is niet zo breed, dus je benen zullen sneller wat lang zijn (bovenlichaam valt lastig iets over te zeggen).
Als het lukt om een afspraak te maken en een foto te plaatsen heb je een beter beeld.
De ene D pony, is de ander niet
_laura_lilo_ schreef:Zou ik op een d pony van ongeveer 1.45 passen? Pony is wel wat breeder gebouwd. Ik ben ongeveer 1.63 & 50 kg. Het is voor een pony van een vriendin, die ik eventueel zou bijrijden in de zomer, heb dus geen foto.