Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bo_tje schreef:superwoman schreef:Bo_tje en _PSM_ , volgens mij is jullie zadel te klein. Er moet een platte horizontale hand achter je kont passen als je normaal zit. (dus niet extra naar voren gaan zitten)quote]
Hi hi bij mij eerder een kwestie van kont te grootis volgens mij al een vrij groot zadel, alleen is mn kont nog net ff groter
Bo_tje schreef:[/quote]Hi hi bij mij eerder een kwestie van kont te grootis volgens mij al een vrij groot zadel, alleen is mn kont nog net ff groter
sweetheart schreef:Bo_tje schreef:Hi hi bij mij eerder een kwestie van kont te grootis volgens mij al een vrij groot zadel, alleen is mn kont nog net ff groter
__PSM__ schreef:Superwoman, je hebt gelijk, ik heb nogal een rot periode gehad in verband met overlijden van mijn vorige paard en ben flink aangekomen.. Zowiezo komt er over een tijdje een nieuw zadel, ivm dat boy uit zijn zadel zal groeien, vandaar dat ik er nu mooi nog ff mee wacht want anders blijf ik zadels kopen..
10 cm groeien zal ik niet meer doen aangezien ik al lang en breed uitgegroeid ben