Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:ik ben er helemaal niets mee eens dat mensen die wat met paarden willen doen dat dat paardenmishandelaars zijn
weetje wat ziellig is als je een paard hebt die je zelf niet verzorgd.
sommige mensen denken dat een paard alleen is om te rijden maar de verzorging hoort daar ook bij in. je moet de hoeven van je paard helemaal zelf doen. want dat paard weet dan later niet meer wie z'n baas is en gaat uitproberen wie nou z'n baas is.
dat doet het paard doormiddel van bijten en trappen en vooral steigeren.
dus luister nou goed naar mij ALTIJD je eigen paard doen. ik ben deskundige en heb vele paarden afgericht, en bereden, en ik ben op het nieuws geweest. want de meeste vervelende paarden komen daarvan, kinderen willen een paard maar ze verzorgen ze dan niet dat moet dan een verzorger of iemand anders doen.
je rijdt toch ook dat is ook verzorging.
dus aan alle kinderen als je een paard alleen maar berijd kan je hem maar beter weg doen, want de verzorging hoort daar ook bij.
nu over mij.
ik heb een eigen paard genaamd bonfire.
ik rij nu in de z en hij rijd prima. mijn naam is anky van grunsven.
jaja dat had je niet verwacht hé?
ik kijk altijd op deze site en ik antwoord dus ook, daarom zijn de meeste kinderen die van paarden houden op deze site ze willen dat ik antwoord geef.
nou nu hebben jullie mazzel.
en ik zou dus echt voortaan maar zelf gaan verzorgen, want vroeger had ik veel meer paarden daar ben ik helemaal in opgegroeid, en nu ben ik al zo ver voor de olympische spelen.
ik train elke dag met een hele bekende trainer, maar die noem ik maar niet.
ik ga elke dag naar een concours en rijd er 5 op een dag.
bij de boekhandel is er een boek over mij.
het heet anky in de top.
voor maar $12.95 euro
koop het want er staan vele verzorgings tips in.
als er vragen zijn dan hoor ik het nog wel.
groetjes Anky van Grunsven.
Nashke schreef:Ik heb zooooo iets grappig tegengekomen op het internet! Op een forum voor dieren, waaronder een rubriek "paarden" behoort. Hier vond ik dit:Citaat:ik ben er helemaal niets mee eens dat mensen die wat met paarden willen doen dat dat paardenmishandelaars zijn
weetje wat ziellig is als je een paard hebt die je zelf niet verzorgd.
sommige mensen denken dat een paard alleen is om te rijden maar de verzorging hoort daar ook bij in. je moet de hoeven van je paard helemaal zelf doen. want dat paard weet dan later niet meer wie z'n baas is en gaat uitproberen wie nou z'n baas is.
dat doet het paard doormiddel van bijten en trappen en vooral steigeren.
dus luister nou goed naar mij ALTIJD je eigen paard doen. ik ben deskundige en heb vele paarden afgericht, en bereden, en ik ben op het nieuws geweest. want de meeste vervelende paarden komen daarvan, kinderen willen een paard maar ze verzorgen ze dan niet dat moet dan een verzorger of iemand anders doen.
je rijdt toch ook dat is ook verzorging.
dus aan alle kinderen als je een paard alleen maar berijd kan je hem maar beter weg doen, want de verzorging hoort daar ook bij.
nu over mij.
ik heb een eigen paard genaamd bonfire.
ik rij nu in de z en hij rijd prima. mijn naam is anky van grunsven.
jaja dat had je niet verwacht hé?
ik kijk altijd op deze site en ik antwoord dus ook, daarom zijn de meeste kinderen die van paarden houden op deze site ze willen dat ik antwoord geef.
nou nu hebben jullie mazzel.
en ik zou dus echt voortaan maar zelf gaan verzorgen, want vroeger had ik veel meer paarden daar ben ik helemaal in opgegroeid, en nu ben ik al zo ver voor de olympische spelen.
ik train elke dag met een hele bekende trainer, maar die noem ik maar niet.
ik ga elke dag naar een concours en rijd er 5 op een dag.
bij de boekhandel is er een boek over mij.
het heet anky in de top.
voor maar $12.95 euro
koop het want er staan vele verzorgings tips in.
als er vragen zijn dan hoor ik het nog wel.
groetjes Anky van Grunsven.
hahaha, kom echt niet meer bij