Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanne_sanne schreef:Ik kom hier ook maar weer eens een kijkje nemen....
@kerewinetje: Ziet er goed uit! Zeker voor je eerste. Alleen het leer dat je gebruikt lijkt erg dik, misschien een keer dunner (kunst)leer aanschaffen in een stoffenwinkel? Dat werkt waarschijnlijk makkelijker
De nieuwe schleich van 2014... Tjah....
Ze gaan wel erg snel achteruit nu.....
Mijn beoordeling:
Friese merrie:
Waarom die rode slierten? En de manen zijn heel grof... De benen vind ik ook raar.... Mwah Er zit een soort mislukte beweging in...
Het hoofd is wel leuk
Shetlander merrie
Deze vind ik erg schattig gemaakt. Mooie manen, met die verschillende kleurtjesHouding is ook leuk, hoewel naar mijn gevoel het linkerachterbeen niet helemaal klopt.... Beetje klein neusje, maar dat heeft ook wel wat. Ik vind haar leuk
Shetlander ruin
Waarom hetzelfde modelIk had liever een nieuwe gezien... Maar ik vind hem wel heel leuk
Shetlander veulen:
Ik vind hem erg leuk, hoewel de voorbenen wel erg raar overkomen... Zitten de knieën verkeerd om of zo?
Fjord hengst
Deze vind ik erg goed gedaan. Hopelijk ziet hij er in het echt ook zo uit
Fjord merrie:
Ik vind haar leuk, dat hoofdje heeft ook wel wat zo. Mooi met die staart. Maar de manen vind ik echt bagger. Het lijken geen haren, maar eerder een stapel natte sokken over de witte manen heen... Zo dik, zo grof, waarom? Dat zie je bij de staart ook... Jammer
fjord veulen:
Waarom zo'n vaag hoofd?
Het is op zich een leuk model, als je het hoofd eraf zou hakken en er een beter hoofd op zou zetten...
Het is veel te groot, een vaag voorhoofd en een minineus...
trakahenner hengst
Bahbahbah... Het lijkt collecta wel...
Er klopt niks van de achterste hoef, de benen zijn ook vaag, hele dikke nek en een vage staart...
Bah
De kleur is wel erg leuk
Trakahenner merrie:
Lijkt inderdaat erg op de shire... Scheve benen, lelijke manen.. Mwah..
En de voorbenen zijn veel dunner dan de achterbenen...
trakahenner veulen
Tjah.. Wat moet ik daarvan zeggen?![]()
Wat een hoge(dikke) benen, en, waar is die buik? Nek is naar mijn gevoel te kort...
Alleen het hoofdje is nog wel leuk
Falabella ruin:
Behalfe dat ie niet erg klopt, is hij erg leuk! Alleen het lichaam is naar mijn gevoel iets te lang. Verder is hij erg schattig.
Knabstrupper veulen
Ja... Volgens mij moet die neus wat meer omhoog... Daar klopt niks van. Voor de rest kán hij wel... Niet erg bijzondeer, en dan ook nog eens erg lelijk... Neeh, die komt niet bij mij te staan.
Arabier merrie:
Wat is die overdreven zeg! Dat achterbeentje is te lang, haar benen buigen heel erg door, de staart is vaag, het hoofd vééééél te klein... En het gleuvje bij de neus is wel erg diep, en dan zo'n bobbel neus die daar bove steekt....
Bleeh
En ik houd al niet van arabieren...
Arabier veulen:
Ah, die is wel leuk. Erg blokkerig gezicht, maar hij is ook wel schattig. Leuke uitdrukking.
naomi_g1998 schreef:.Is er een site waar je de waarde ziet van schleich paarden? Heb er nog een aantal waar ik mee heb gespeeld 'vroeger' maar zou niet weten uit welk jaar ze komen etc
naomi_g1998 schreef:Hier de paarden waar het om gaat, heb er ook een aantal dubbel maar dit zijn ze zonder de dubbele.Is er een site waar je de waarde ziet van schleich paarden? Heb er nog een aantal waar ik mee heb gespeeld 'vroeger' maar zou niet weten uit welk jaar ze komen etc
naomi_g1998 schreef:naomi_g1998 schreef:Hier de paarden waar het om gaat, heb er ook een aantal dubbel maar dit zijn ze zonder de dubbele.Is er een site waar je de waarde ziet van schleich paarden? Heb er nog een aantal waar ik mee heb gespeeld 'vroeger' maar zou niet weten uit welk jaar ze komen etc
http://i1345.photobucket.com/albums/p66 ... ad9b97.jpg
http://i1345.photobucket.com/albums/p66 ... 590e91.jpg
http://i1345.photobucket.com/albums/p66 ... 189246.jpg
http://i1345.photobucket.com/albums/p66 ... df4ab6.jpg
@degene met dat boek, ja maar ik ga geen geld betalen om te kijken hoe duur alles isBen ook al aan het zoeken op internet maar dat is best lastig aangezien ik de jaren en niet alle rassen weet.