benen zullen wel niet te lang zijn maar mijn bovenlichaam ik denk dat het past maar twijfel toch een beetje. ze is mijn pony en ik ben 1.56m en zij ong 1.50 en stevig
Ik heb eventueel nog wel een foto.. maar dat is meer ernaast dan erop.. aangezien beestje nog niet beleerd is ( wat ik wel zelf wil gaan doen ) Dus weet niet of daar beoordeeld op kan worden
Amado7
Geplaatst: 09-01-13 20:16
Probeer maar.
Laatst bijgewerkt door Amado7 op 09-01-13 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Tess_C
Geplaatst: 09-01-13 20:25
Ik heb hier een dikke rode vest onder mijn jas aan.. Pony is gemeten op 1.467 ( is 5 jaar) ik ben 6 jaar terug op 1.68 gemeten.. maar volgens mij ben ik alweer gekrompen
Nog een foto van opzij.. ik ben net ietsje kleiner dan de jongen rechts op de foto. Paardje staat hier een beetje ongelukkig op de foto.. lijkt smaller dan hij daadwerkelijk is.. ( merk ik net op )
Laatst bijgewerkt door Tess_C op 09-01-13 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt
O dat is erg moeilijk te zien. Ik dacht dat je er wel opzat, omdat je zei: Ik zit meer ernaast dan erop.Ik denk dat je daar een foto voor nodig heb. Ik heb geen idee zo even. Misschien anderen...
Hmm lastig te beoordelen.. Denk dat het een net aan kwestie wordt, voor het plaatje zal het sowieso niet mooi meer zijn. (maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen)
Tess_C
Geplaatst: 09-01-13 20:28
ja denk beetje verkeerde zinskeuze .. sorry daarvoor! maar ik sta er dus inderdaad naast.
Ik durf het niet te zeggen.. zou op het moment eerder voor niet dan wel gaan.. Maar pony zit zo te zien ook nog helemaal niet in de bespiering of dergelijk.. als ze dat wel zou hebben zou het denk ik wel passen..