Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:40

Zie mijn post van hiervoor nu, heb 't aangepast.

Lailaa schreef:
Ik hoop alleen nu dat ze tucker niet willen ophalen en dat heinneman er nu geen problemen door krijgt.

Dat hoop ik dus ook............ want een stalhouder wordt op een dergelijke manier ook erg in het nauw gedreven. Om die reden zou ik, die een eigen weiland 'huurt', nooit zomaar meewerken aan een dergelijke situatie als deze. Als stalhouder zou ik er al helemaal niet aan mee willen werken, maar goed, als Dickie maar het hele verhaal weet.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:02

JoyCiej007 schreef:
Zie mijn post van hiervoor nu, heb 't aangepast.

Lailaa schreef:
Ik hoop alleen nu dat ze tucker niet willen ophalen en dat heinneman er nu geen problemen door krijgt.

Dat hoop ik dus ook............ want een stalhouder wordt op een dergelijke manier ook erg in het nauw gedreven. Om die reden zou ik, die een eigen weiland 'huurt', nooit zomaar meewerken aan een dergelijke situatie als deze. Als stalhouder zou ik er al helemaal niet aan mee willen werken, maar goed, als Dickie maar het hele verhaal weet.

Inderdaad, maar ik denk dat Dick niet het hele verhaal weet ,anders had ie Dick kennende het niet toe gelaten.

Patty14

Re: Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:25

Hij vind het toch alleen belangrijk als ie klanten heeft :+. Volgens mij maakt hij zich daar niet druk over.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:29

Nee hoor, met zulke dingen echt niet hoor. :)

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:38

Bo_Cassey schreef:
Ik zal wel een vraag stellen die al gesteld is, maar om nou te spitten in 46 blz......
Stel die pony staat nu een aantal maanden gestald, TS betaalt alles. Op een gegeven moment kan je dat juridisch toch niet meer verliezen. Worden mensen die straks bijvoorbeeld na 5 maanden aankomen met: "Het is onze pony." nog wel serieus genomen?

Dus als ik morgen iemand zijn paard uit het weiland steel en er 5 maanden voor zorg en alles betaal, is het automatisch mijn paard? ;)

Als de (vorige?) eigenaren over een paar maanden komen met het verhaal "het is onze pony en zij heeft 'm gestolen" heeft de TS alsnog niets om te kunnen bewijzen dat het haar pony is. Daarom heeft juist iedereen 46 pagina's lang aangedrongen om iets op schrift te zetten.

Buffelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:41

Ja maar ze luistert toch niet, zou me niks verbazen als er nog 46 paginas vol met onzin komen, terwijl iedereen goed advies geeft. Ik tem even. Echt. Nutteloos dit.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:42

*zucht nog eens diep* het hele juridische aan dit hele verhaal is al méer dan uitgebreid besproken.
Ik denk dat een discussie daarover in dit geval al helemaal niet meer relevant is. En hoe vaker dit herhaalt wordt, hoe vaker mensen het verkeerd gaan uitleggen.....

TS heeft van mij een juridische brief gekregen die zij naar de 'eigenaren' kan sturen. Daar heeft ze geen gebruik van gemaakt. Haar keuze, maar in dit geval vind ik dat wel óer en óer stom. Mij is ze niets verplicht, heb zelf aangeboden die brief te schrijven en heb er dus zelf tijd in gestoken.

TS heeft zich met deze actie (pony verplaatsen voor die mensen, maar nog stééds geen zekerheid of 't wel of niet haar eigen pony is) alleen nog maar verder in de nesten gewerkt.

Ik trek dan ook bij deze mijn handen er vanaf, wat betreft hulp bieden.

Buffelo: ik snap alleen niet waarom je nu zou TEM'en...... dat een TS geen advies opvolgt lijkt me geen reden om een topic te sluiten.

Buffelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:46

Nou, omdat het verder eigenlijk toch niet op schiet. Er worden duidelijke adviezen gegeven, iedereen stelt zich behulpzaam op maar ze doet er helemaal niks mee, luistert niet en heb gewoon het gevoel dat ze er überhaupt niet eens blowen wat doet. Mijn advies voor ts, zoek een ander verzorg paard en zet dit paard uit je hoofd, het schiet toch niet op

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:49

Maar dat is geen reden buffelo, om te TEM'en, omdat jij denkt dat er niets gedaan wordt. En al doet TS er niets mee, dat moet ze helemaal zelf weten. We kunnen mensen niet verplichten het advies op te volgen (wat maar goed is ook, op bokt is echt 80% pure onzin en waanzin wat geadviseerd wordt) en als TS het niet doet, topics gaan sluiten.

Buffelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:55

Ach ja heb je ook wel beetje gelijk in. . .:) ha ha

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 14:25

Ben wel benieuwd naar Sharon haar eigen reactie hierop.. En wat haar ouders zeggen.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 17:40

Ik snap jullie reactie volkomen,echt waar.
Snap ook dat jullie vinden dat ik een 'domme' keus heb gemaakt.
Maar,ik ken die kampers daar langer dan vandaag.
Ja,ik was eerst 'bang' dat ze me wat aan zouden willen doen,maar waarom zouden ze dat willen? Ja ik heb tucker meegenomen maar nu hebben hun geen gezeik meer dat ze op de weg loopt/aangereden is.
Waarom zouden ze de moeitw doen haar terug te krijgen? Kost toch alleen maar geld.
Aangifte doen voor diefstal? Mm nee,denk het niet. teveel gezeur/moeite.

Tja,zo denk ik.
Ik ben blij met de hulp die ik kreeg van alle bokkers,maar je moet keuzes maken met wat op je pad komt en dit was 1van de keuzes.

Mijn ouders staan nogsteeds volledig achter mij en vinden het fijn dag ze weg is bij die wei.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 17:53

En in hoeverre hebben hun geholpen daarmee etc? Neem toch aan dat douraque en joyce een betere optie hadden in ieders volwassen ogen?!?!?!?!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:04

sharontucker schreef:
Als ik niets meer van hun hoor blijft ze gewoon bij mij.

Heb je niks geleerd van je hele topic? ZET IETS OP PAPIER!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:10

Joscaa schreef:
sharontucker schreef:
Als ik niets meer van hun hoor blijft ze gewoon bij mij.

Heb je niks geleerd van je hele topic? ZET IETS OP PAPIER!

Dat ja.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 18:16

Tuurlijk wel,maar dat vind elke kamper onnodig omdat de pony's altijd onderling verkocht worden.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:18

Ja, maar je weet hoe het vorige x verlopen was met je "het is mijn pony", als het er op aan komt, is het niet jou pony. Bevestig het nu maar gewoon, scheelt een hoop ellende.

Maak gewoon een contractje, laat het ze ondertekenen, onderteken het zelf. Geef er 1 aan hun, hou er 1 zelf, anders heb je over 2 maanden weer zo'n topic lopen.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:19

En jij bent een kamper???
Geloof me voor familie doen ze een moord maar in hun ogen ben jij niks.
Dat jij niet zo slim doet okee tot daar aan toe,dat is de leeftijd zullen we maar zeggen.
Maar dat je ouders dit goed vinden???
Echt ik ben stomverbaasd.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:32

En wéér heb je ze geholpen. 'want dan hebben zij geen gezeik meer dat tucker op de weg loopt'. Juist, dan hebben ZIJ geen gezeik meer. En als het hun uit komt, dan is het gewoon straks nog steeds hún pony.

Hoe vaak heb je ze 'geholpen'? Andere wei voor Tucker zoeken, naar de hoefsmid, naar de DA.

Volgens mij wil je maar niet snappen dat je nu alleen maar je eigen graf aan het graven bent.

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:41

JoyCiej007 schreef:
En wéér heb je ze geholpen. 'want dan hebben zij geen gezeik meer dat tucker op de weg loopt'. Juist, dan hebben ZIJ geen gezeik meer. En als het hun uit komt, dan is het gewoon straks nog steeds hún pony.

Hoe vaak heb je ze 'geholpen'? Andere wei voor Tucker zoeken, naar de hoefsmid, naar de DA.

Volgens mij wil je maar niet snappen dat je nu alleen maar je eigen graf aan het graven bent.

ik ga helemaal mee met joyce.
dat je hier nog steeds niet van geleerd hebt..
ik gun het je wel sharon maar denk nou is heel goed na dit is ook niet de oplossing |o

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 18:50

Oke,ja misschien ben ik echt niet goed bezig,dat kan en is misschien ook wel zo.
Ik ga even bellen.. Reageer straks weer.

friesje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:57

sharontucker schreef:
Tuurlijk wel,maar dat vind elke kamper onnodig omdat de pony's altijd onderling verkocht worden.

Ik zit nu dit hele topic te lezen ik ben ook een KAMPER en ik heb 4 paarden 3 friezen en een pony en ik voel me niet lekker bij wat jij allemaal zegt.
Ik ben heel goed voor mijn paarden en echt wel voor rede vatbaar en ook in voor een gesprek met wie dan ook.
Er klopt veel niet van je verhaal maar ik ga denk eens effe contact opnemen met "jouw" KAMPERS en dan hun verhaal eens even aanhoren.
Je spreekt steeds van KAMPERS maar ik ben hetzelfde als jou en inderdaad ook gewoon een mens.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:58

Sharon reageer je ook nog op mijn bericht?! :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 19:01

Ik word er ook niet goed van hoe de TS over kampers praat, en dat trek ik me, net als friesje75, persoonlijk best aan. Het is kamper dit en kamper dat, maar inderdaad, kampers zijn ook maar gewone mensen, die je niet allemaal over een kam moet scheren, en die heus goed voor hun dieren kunnen zijn. Ergens kan ik me natuurlijk voorstellen dat je als kind van 14 niet zo goed doorhebt, maar ik wil je wel meegeven TS: doe niet alsof je alle wijsheid in pacht hebt.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 19:08

Mensen, ts gebruikt hier gewoon het woord 'kamper' om die mensen wat makkelijker te beschrijven, het is echt niet haar bedoeling om dit iemand als persoonlijke belediging laten opvatten, dit heeft ze al eerder aangegeven.