Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:32

@ annicx: Zohee! Ze willen je echt dood hebben! Voor alle paarden een rijzetje neem ik aan.
Mijn bestelling zit er ook tussen :D
Wie is de eerste gelukkige?

Hoe gaat het met de verhaaltjes van iedereen?

horseloverzz@: hoe bedoel je priecies? Moet ik je erbij zetten? :o

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:36

@Annick,
Ik zou hetzelfde hebben gedaan! Ik heb ook weleens een grote bestelling van een tiener gekregen en deze heeft er ook erg lang over gedaan om te betalen.

@Telpeva,
Mooie kleuren verf!

Nou, eindelijk na een half jaar kan ik (met minder pijn) de foto's van mijn lievelingspaard Verlinda bekijken. Zij is helaas een half jaar geleden (onterecht) ingeslapen en dat heeft mij toen enorm geraakt. Helemaal omdat ik niet fatsoenlijk afscheid van haar heb kunnen nemen...

Om haar in ere te houden wilde ik graag een custom van haar maken, maar ik kon het toen destijds gewoon nog niet aan om haar foto's te bekijken. Ik heb zelfs op het punt gestaan iemand uit dit forum te vragen om haar na te schilderen, maar aangezien ik het zelf ook kan, heb ik geduldig gewacht tot dat ik het beter verwerkt had. Daarnaast had ik dan toch weer in haar album moeten kijken om foto's te verzamelen.

Nu kan ik eindelijk beginnen om haar te vereeuwigen! Ik gebruik hiervoor het holsteiner model, omdat deze qua bouw het meeste op haar lijkt. Het hoofd en de benen zijn er al af, dus ik plaats binnenkort een voorbeeldje :)
Laatst bijgewerkt door SanneLeoni op 20-02-12 18:53, in het totaal 4 keer bewerkt

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:39

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:46

daf3 schreef:
@ annicx: Zohee! Ze willen je echt dood hebben! Voor alle paarden een rijzetje neem ik aan.
Mijn bestelling zit er ook tussen :D
Wie is de eerste gelukkige?

Hoe gaat het met de verhaaltjes van iedereen?

horseloverzz@: hoe bedoel je priecies? Moet ik je erbij zetten? :o

nee ik kan niet ik heb niet zo veel tijd enzo omdat ik deze vakantie veel ga schleichen enzo
ik ga misschien een rijsetje maken voor mijn zus ze heeft ook schleich en ze heeft een dodelijke ziekte |( |( ik denk dat het klierkoorts ofzo noemt denk iik maar ze is al aant beteren want ze wil later een zwart paard met blauwe getjes ( ga eens proberen maken ;) ) en kopstuk en deken enzo maar het probleem is dat ik geen blauw lint heb dus kan ik niet :( :( ben zo boos -:(- -:(- en ik kan er waarschijnlijk geen kopen |(
annik ben je nu boos op mij of niet ?? %) Y;(
stepanie: ja misschien ik wil eens kijken welke modellen de andren denken en dan haal ik de beste er uit ;) maar dat model past er ook bij deznk ik
maar miss ook iets met een soort putje ( zoals arabier ) in de neus want de hanoveraan heeft een soort rond hoofd
:P
sanne : oh ik weet hoe het is ik heb ook een groote pony gehad die een spuitje heeft moeten krijgen en ik heb ook niets van afschijd kunnen nemen en het ergste is dat mijn moeder het superlang verzwegen heeft ik snap haar wel ze wou mij niet kwetsen maar ja het doet wel super veel zeer |(
Laatst bijgewerkt door horseloverzz op 20-02-12 18:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:48

Jeetje Sanne, wat erg!
Als je lieveling wordt ingeslapen doet dat echt pijn!
Heel veel succes met je custom en ik ben benieuwd naar het resultaat.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:53

Jeetje Sanne... heel veel sterkte, hopelijk kan dit project je helpen om het een plaatsje te geven. Veel succes toegewenst, maar jou kennende zal de custom geen probleem zijn, plus jij kent het paard het beste en zal haar het beste kunnen vereeuwigen. Heel sterk van je dat je de moed hebt verzameld om te beginnen.

:(:)

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:55

Veel succes sanne!
Ik denk dat het paardje het leuker had gevonden als jij hem maakte. Jij kan het zo ontzettend goed!
Heel veel sterkte, ik ben heel erg benieuwd. Ik wil ook echt zo graag bij jou laten repainten, maar mijn ouders vinden het te duur :(
Kost het echt 34 euro? Geen 20 ofzo?

@ horseloverzz: Heel erg veel stekte voor je zus. Beterschap Y;(

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:58

daf3 schreef:
Veel succes sanne!
Ik denk dat het paardje het leuker had gevonden als jij hem maakte. Jij kan het zo ontzettend goed!
Heel veel sterkte, ik ben heel erg benieuwd

dank je :)
weet iemand hoe je als je geen lint hebt mooie halsters en kopstukken kunt maken ???
keb aleen blauw lint die te groot is voor schleich en waar thanks opo staat -:(- -:(-

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:01

horseloverzz schreef:
daf3 schreef:
Veel succes sanne!
Heel veel sterkte, ik ben heel erg benieuwd

dank je :)
weet iemand hoe je als je geen lint hebt mooie halsters en kopstukken kunt maken ???
keb aleen blauw lint die te groot is voor schleich en waar thanks opo staat -:(- -:(-

Je kunt van het lint misschien een stuk afknippen? Of je kunt bij iemand wat bestellen :P Of je gaat naar de naaiwinkel en koopt een nieuwe lichtblauw??

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:02

Laatst bijgewerkt door LoverHorses0 op 20-02-12 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:09

LoverHorses0 schreef:
Ben bezig een advertentie op marktplaats te zetten. hoe doen jullie dat altijd, laten jullie de mensen het geld opsturen in een envelop??

Verder nog een deken met streepjes gemaakt. foto's komen later!

Nee, ik laat het altijd naar mijn bank overmaken :j
Ben benieuwd naar de foto's *D

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:09

daf3:maar ik wil het zelf maken ah ja ik ga miss woe naar de hobby winkel kben toch in de buurt vooor mijn geheime project de linten zijn tach maar 0.50 voor 1 meter

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:47

Telpeva schreef:
Dankje Stephanie :D

Is het een paard dat je wilt naschilderen Eclair? misschien dat we je kunnen helpen met het vinden van het paard als je ons een beschrijving geeft :) zoals welke kleur, ras, welke ruiter zit erop, dressuur of western, enzovoorts :)

onee het model van het paard waar ik nu mee bezig ben.
ik heb hem al gevonden :D

de percheron merrie!

LoverHorses0

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:11

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:16

ik heb al een tijdje jullie oudere topics gelezen, en toch maar een account aangemaakt, en ik zal me even voorstellen:
ik ben Rolin, en ik ben 12 jaar oud. ik heb 26 schleichpaarden en 16 andere dieren.
ik heb nog geen paarden gerepaint, maar ik denk dat ik het in de krokusvakantie toch maar eens ga proberen. ook bouw ik af en toe wat voor mijn paarden, en ik heb ooit geprobeerd halstertjes te maken, maar dat mislukte helemaal.

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:21

_roodvos_ schreef:
ik heb al een tijdje jullie oudere topics gelezen, en toch maar een account aangemaakt, en ik zal me even voorstellen:
ik ben Rolin, en ik ben 12 jaar oud. ik heb 26 schleichpaarden en 16 andere dieren.
ik heb nog geen paarden gerepaint, maar ik denk dat ik het in de krokusvakantie toch maar eens ga proberen. ook bouw ik af en toe wat voor mijn paarden, en ik heb ooit geprobeerd halstertjes te maken, maar dat mislukte helemaal.

Welkom! *\o/* Doe alsof je thuis bent!

Ik ben daf3 :P

@ lovehorses0: goeie advetentie! hopen dat er veel mensen opaf komen! :P

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:23

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:26

horseloverzz schreef:
weet er iemand voor een model voor deze http://www.mijnalbum.nl/Foto-WFLT8Z8O.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-BEBM3UWA.jpg
van een vriendin van mij waar ze op reed maar hij is weg van haar manege

@telpeva enzo : ik bedoel zoals bonjoy en paicehorses en andere die hier lijk niet meer op het topic zitten
@palmbierlover : moet veel werk zijn met al dat vlechten en ik kan niet wachten tot ik mijn schowhalster en halster krijg :P :D :+
@die die het deken voor de eerste keer maakte :D : leuk zoals rosan denk ik zei ik zou een beetje meer afwerken je hebt het al gezegd toch mooi
@horses007 : leuk dat je alles in eene keer moogt kopen van mijn ouders zou dat niet :P ogen :(:)
@iedereen : ik ga dan ook eens fotos maken van mijn kopstuk enzo
@daf3: leuke wedstrijd maar ik kan wel mij doen denk ik maar ik heb net meegedaan met pbl haar wedsstrijd en 3des geworden :D geloof het nog altijd niet hahah :o
@xdeena : is je wedstrijd nu afgelopen ? ik kan ook niet mee doen heb geen repaint :(:) miss later ga ik 1 maken :)
@manonfleur : kijk eens vanonder hahahaha :p
@iedreen: ik ben ook bezig aan een nieuwe stal voor die 2 maar die andere heeft niet echt een stal nodig stt ik moet zwijgen anders vertel ik mijjn geheime project :x :x :x
@iedereen : dit is heel mijn schleich colectie http://www.mijnalbum.nl/Foto-ONOAZ3OY.jpg sorry beetje wazig |( maar ik ga waarschijnlijk woe 3 bij hebben en 1 vand de 3 voor mijn geheime proyectje iemand nieuwshierig ????
@iedereen: ik ga woe waarshijnlijk veel fotos voor julie hebben ;)
zo veel @tjes hahaha *\o/* :+ :D

Neeej, mijn wedstrijd loopt nog door tot 1 maart, je kan ook nog meedoen aande andere wedstrijd, met thema wateer!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:52

xDeena_ schreef:
horseloverzz schreef:
weet er iemand voor een model voor deze http://www.mijnalbum.nl/Foto-WFLT8Z8O.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-BEBM3UWA.jpg
van een vriendin van mij waar ze op reed maar hij is weg van haar manege

@telpeva enzo : ik bedoel zoals bonjoy en paicehorses en andere die hier lijk niet meer op het topic zitten
@palmbierlover : moet veel werk zijn met al dat vlechten en ik kan niet wachten tot ik mijn schowhalster en halster krijg :P :D :+
@die die het deken voor de eerste keer maakte :D : leuk zoals rosan denk ik zei ik zou een beetje meer afwerken je hebt het al gezegd toch mooi
@horses007 : leuk dat je alles in eene keer moogt kopen van mijn ouders zou dat niet :P ogen :(:)
@iedereen : ik ga dan ook eens fotos maken van mijn kopstuk enzo
@daf3: leuke wedstrijd maar ik kan wel mij doen denk ik maar ik heb net meegedaan met pbl haar wedsstrijd en 3des geworden :D geloof het nog altijd niet hahah :o
@xdeena : is je wedstrijd nu afgelopen ? ik kan ook niet mee doen heb geen repaint :(:) miss later ga ik 1 maken :)
@manonfleur : kijk eens vanonder hahahaha :p
@iedreen: ik ben ook bezig aan een nieuwe stal voor die 2 maar die andere heeft niet echt een stal nodig stt ik moet zwijgen anders vertel ik mijjn geheime project :x :x :x
@iedereen : dit is heel mijn schleich colectie http://www.mijnalbum.nl/Foto-ONOAZ3OY.jpg sorry beetje wazig |( maar ik ga waarschijnlijk woe 3 bij hebben en 1 vand de 3 voor mijn geheime proyectje iemand nieuwshierig ????
@iedereen: ik ga woe waarshijnlijk veel fotos voor julie hebben ;)
zo veel @tjes hahaha *\o/* :+ :D

Neeej, mijn wedstrijd loopt nog door tot 1 maart, je kan ook nog meedoen aande andere wedstrijd, met thema wateer!

ik ga meedoen!
@laat maar, kan je site niet vinden
Laatst bijgewerkt door eclair98 op 20-02-12 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

horseloverzz

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:54

sorry maar niet veel tijd ;)

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:59

Ik zet hem nog maar een keertje neer want hij was al echt heel ver terug.....
Hallo allemaal,

Schleich repaint heeft weer een wedstrijd georganiseert!
Je kan een blauw dekentje voor jou schleich winnen! hier een foto:

Afbeelding
Ook de verzendkoste zijn gratis! *\o/* kost dus echt helemaal niks

Wat moet je doen:

Het is de bedoeling dat je een mooi verhaaltje schrijft. Het verhaaltje hoeft helemaal niet lang te zijn. Maar een kort verhaaltje dus. Zet in je verhaaltje een paar foto's ( die jij gemaakt heb ) die met jou verhaaltje overeenkomt!

Regels:

- er moeten 2 foto's in je verhaaltje voorkomen. het liefst nog wel wat meer.
- het mag geen boek worden ( dus niet ontiegelijk lang )
- geen foto's van internet stelen ( je doet niet meer mee als ik erachter kom )
- er moeten zoiezo 2 mensen meedoen. Anders gaat het niet door

Je kunt tot en met 3 maart insturen. Daarna zal de uitslag bekent gemaakt worden.
Stuur je verhaaltje op via mijn site: http://www.schleichrepaint.luondo.nl bij contact. Op mijn site bij wedstrijden zie je ook de lijst met wie meedoen.

Als je mee wilt doen, wil je dat dan even hieronder melden? Een mailtje sturen om je in te schrijven mag ook altijd
Alvast bedankt!
Veel succes!

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:07

daf3 schreef:

Ik zal ook wel eens even een leuk verhaaltje bedenken! :)

Heb van Telpeva een leuk roze halster gehad!
En omdat ik hem zo mooi vind mag mijn SE stijgenrende mustang hem dragen!
Afbeelding

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:08

LoverHorses0 schreef:
Wat vinden jullie van mijn deken?? (ik heb hem een paar post eerder gepost :P
hier nog even de link naar mijn advertentie: http://hobby.marktplaats.nl/overige-hob ... 9134e3a4eb

Leuke deken!
Ik vind het zo grappig staan;
"groetjes Manon" aangezien ik ook manon heet!
Edit;
xDena;
Miss doe ik ook mee.
Wiekemeisje;
Die is zo mooi ik wil hem ook (het paard!)
Laatst bijgewerkt door Manon_vdv op 20-02-12 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:09

Wiekenmeisje schreef:
daf3 schreef:

Ik zal ook wel eens even een leuk verhaaltje bedenken! :)

Heb van Telpeva een leuk roze halster gehad!
En omdat ik hem zo mooi vind mag mijn SE stijgenrende mustang hem dragen!
Afbeelding

Leuk dat je meedoet!
Ik zal je bij de lijst zetten!

Mooi halstertje <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 22:18

Heb een leuk bosal (hoofdstel) gemaakt voor de falabella merrie