Schleich paarden [deel5]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 16:25

Geen idee... we moeten eerst afwachten of zoiets mag van de mods :)
uhm,... en leeftijdscategorieën zijn denk ik ook niet toegestaan aangezien er geen besloten topics mogen zijn op bokt.
Maar dan zijn er in ieder geval 2 topics met voor beide duidelijke regels.
Dus wil de jeugd bij de volwassenen posten dan graag zonder bepaalde opmerkingen :D
Laatst bijgewerkt door Cyntje op 07-08-11 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

MarloesNatje

Re: Schleich paarden [deel5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 16:25

okee :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 16:48

aaha.. op die manier, tsja.. dus bij het 'volwassen' topic zouden jongere ook toegestaan zijn alleen dan geen offtopic praat? , als het mag tenminste.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 16:50

Offtopic gepraat mag nu al niet...daarom is er het HKtopic, maar toch gebeurd het veel te vaak.
Maargoed... ik kan het nu wel weer verder uit gaan leggen, ik geloof dat ik wel duidelijk heb gemaakt inmiddels wat het gros van de volwassen verzamelaars graag zou willen.
Eerst maar afwachten ;)

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:34

Nu praten we wel heel erg offtopic := .

Marritx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:36

ja dan vraag ik me wel af vanaf welke leeftijd het is want ik vind *penny* ook niet zo geweldig dat houd ik liever voor me

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:41

Haha idd wel grappig, denk dat ik dan in t volwassenen topic kom, hoewel ik me helemaal niet zo voel.
Maar vind dat je gelijk hebt cyn.
Er komen steeds dezelfde vragen terug.
Een tut zou dan ook wel handig zijn, al moet men zich wel de moeite doen om te lezen.
Wat nu ook vaak niet het geval is, heb ik zo het vermoeden

pacokuzies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:00

Ik snap niks waar jullie het over hebben en wat bedoelen jullie met
*Penny* dat is toch een tijdschrift

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:53

ik meld me ook weer

ik ga weer een paardje repainten :D
maar bij welke paardje past het beste helemaal zwart met een witte bles en 2 witte achtervoetjes
en een witte stip op welke model zal dat leuk staan

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:56

Van dat penny gedoe en die 'penny reacties' snap ik het ook niet zo goed wat jullie ermee bedoelen. Penny is gewoon een paardentijdschrift?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:40

Niemand hoeft hier zich aangesproken te voelen. Maar het is gewoon zo dat als je nog een jonge leeftijd hebt je hele andere dingen leuk vindt dan ouderen. Dat geeft niet dat is juist geweldig! Daar moet je van genieten en het is super leuk om met leeftijdsgenootjes daarover te kunnen kletsen! Daar is dit topic ook een ideaal voorbeeld voor (en dan met name deel 4 en 5 als voorbeeld nemende).

Het is een fase in je leven en daarom hebben ze voor jullie ook een apart forumdeel gemaakt, zodat jullie gewoon gezellig kunnen kletsen met allemaal kinderen.

Bij een topic gaat ook geen leeftijdsaanduiding komen. Waarom zouden we dat ook willen? Iedereen is vrij om te lezen en te reageren gezellig! Alleen dan wel op een normale manier en wil je gewoon lekker kletsen over hoe je pony nummer zoveel gaat noemen of een geweldig zelfgemaakt verhaal kwijt van je schleichjes dan kun je gewoon hier lekker kletsen. Nu tem ik 2-3x per week ongeveer op dit topic. Maar ben nog héél soepel, want hé ben zelf ook jong geweest ;). Als we in een ander topic bepaalde reacties krijgen dan ben ik niet meer soepel.

Maar goed eerst even afwachten wat de mods er van vinden van een ander modelpaarden verzamelaarstopic :)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:42

natasha1996 schreef:
ik meld me ook weer

maar bij welke paardje past het beste helemaal zwart met een witte bles en 2 witte achtervoetjes

Dat kan op allemaal dus gebruik je fantasie.

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:07

Thats_Me schreef:
natasha1996 schreef:
ik meld me ook weer

Dat kan op allemaal dus gebruik je fantasie.

Je kan hierop wel zeggen gebruik je fantasie het past op elk paard persoonlijk vind ik dat niet.... op dit soort vragen kan er namelijk best serieus geantwoord worden om iemand verder te helpen......

-pinto merrie
-shire merrie
-mustang hengst

Deze 3 lijken mij het mooist voor zo'n repaint.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:12

Nathas schreef:
Je kan hierop wel zeggen gebruik je fantasie het past op elk paard persoonlijk vind ik dat niet.... op dit soort vragen kan er namelijk best serieus geantwoord worden om iemand verder te helpen......

-pinto merrie
-shire merrie
-mustang hengst

Deze 3 lijken mij het mooist voor zo'n repaint.

Daar ben ik het dan absoluut niet mee eens. Elk model is hiervoor geschikt. Neem bijvoorbeeld alleen al het tinker model. Die heb je ook in het zwart met witte aftekeningen maar ook alle andere modellen. Als er van een percheron al een prachtige fjord gemaakt wordt dan leent elk model zich voor een zwart paard met witte aftekeningen. Het is maar net het doel wat je er mee wilt berijken en daar is die fantasie belangrijk voor. Wil je een elegant zwart paardje = arabier, wil je een stoer paard = shire en alle modellen die er tussen vallen tja.. dus fantasie gebruiken in deze..

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:34

dankje nathas
ik ga het dan denk ik op de paint merrie doen :D

Marritx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 09:34

ja dat lijkt me wel echt super gaaf :D

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 10:22

Pfoei hele discussie over dat penny gedoe en 2 topics, dat zou wel een beter idee zijn denk ik :P
die fjord is echt supermooi!

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 11:43

Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar aangezien jullie bezig zijn met Sleich paardjes, ik dacht misschien heeft er iemand interesse in dit, of weten jullie iemand? Bedankt ;)
[EA-OV] Heartland boeken en sleich paardjes

Marritx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 12:16

dan moeten we effe wel elkaars leeftijd weten

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 12:25

Ik ben ook voor gescheiden topics. Ik geef ze geen namen en ben meer bezig met verzamelen en repainten. Ben nog steeds bezig met het lezen van de vorige topics en ik zie inderdaad ook dat het steeds meer penny is en niet meer zoals in het begin. Ik erger me al dood aan 'welke verf gebruiken jullie' in de vorige topics. Het is nu idd al zo vaak gezegd, in andere topics krijg je direct de mededeling probeer de zoekfunctie eens, terwijl wij hier nog braaf 1000 keer antwoord geven.
Dat hoeft niet, ze kunnen best even zoeken naar antwoorden. Anyway, ik ben voor!

Edit: ik denk dat leeftijden weten niet hoeft. Je weet van jezelf denk ik wel waar je "thuis hoort".

Dan nu ontopic! Ik heb net via eBay de toltende IJslander aangeschaft voor €9,79 incl. verzenden!
Helemaal geweldig! De dollar staat nu gunstig dus is kopen via eBay (VS natuuijk) heel voordelig!
Tipje voor de verzamelaars!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 12:30

Afbeelding

Venna85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:31

Hallo mensen!
Oprechte excuses dat ik jullie hier zomaar stoor maar bij gebrek aan bokt-ervaring en een zoekopdracht die nergens op uit draaide toch een vraagje!

Ik kwam op zolder mijn oude collectie Breyer paarden tegen en na een nostalgisch traantje te hebben weggepinkt heb ik besloten de handel de deur uit te doen. Snap dat ik een advertentie kan plaatsen maar aangezien het om redelijk bijzondere en vooral oude modellen gaat ( 1987-1997) vroeg ik me af of hier liefhebbers zijn en zo nee, waar ik die dan wel kan vinden?

Nogmaals sorry voor het binnenvallen en ik hoop dat iemand mij kan helpen!

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:02

@Venna85:

ik geloof dat natasha1996 laatst zei dat ze breyer wilde gaan sparen, kan me natuurlijk vergissen maar anders kun je haar misschien eens mailen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:24

Welke heb je allemaal? O:)
Foto of meer info is wel fijn :D

Marritx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:58

wow cyn mooie foto ja dat met die leeftijden klopt