jij past makkelijk op die zwarte pony en het is een ijslander die zijn heel sterk daar rijden zelfs grote mannen op je past er nog makkelijk op vindt ik
Anoniem
Geplaatst: 04-08-11 15:57
Heb helaas geen foto, pas ik denk je nog op een ezel van rond de 1,00/1,10 (daar tussenin) met 1,41 lengte? Ik heb er geen, maar op een kinderboerderij kan je ezelritjes maken en ben eigenlijk benieuwd
Na heel lang dit topic gevolgd te hebben mijn eigen situatie... Durfde het eerst niet echt omdat ik het misschien erg confronterend vindt. Aangezien het om mij met mijn eigen Poown gaat die ik dus niet ga weg doen
Sommige vinden me aan de zware kant voor mijn ielige paardje van 1.61m zelf ben ik 1.65m Ze is net 4 geworden en iets langer dan 2 maanden onder het zadel. dus ze zal hoop ik nog wel wat meer groeien en breder/bespierder worden zodat we beter passen..hoop ik dan..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-08-11 17:46, in het totaal 2 keer bewerkt
Past. heel veel mensen lees ik dat ze twijfelen. Maar een pony is nog altijd niet van suiker en als je gewoon een mooi gewicht heb en het plaatje niet mooi is past het gewoon!
zo vind ik pietaa ook nog passen!
jokenicky
Geplaatst: 04-08-11 18:00
de laatste past zeker, en Cindy, ik vind je er netjes op passen hoor!haflingers zijn sterk nu ik, ik ben zelf 1.65 ong, en de ijslander ong, 1.34 eigenlijk vind ik zelf dat ik er mooi op pas, maar ik wil jullie mening wel is horen!
Laatst bijgewerkt door jokenicky op 04-08-11 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt
amyyy55
Geplaatst: 04-08-11 18:01
Laatste zes passen.
Maar bij die shetlander. Dat meisje kan geen 1.65 zijn! Ik ben zelf 1.62 en bij een shet van 1.10 zelfs met zadel kom ik veel lager!
Laatste past makkelijk, ijslanders zijn heel erg sterk
Anoniem
Geplaatst: 04-08-11 18:03
past. bovenlijf wel iets aan de grote kant, maar in vergelijking met de pony kan het prima!
jokenicky
Geplaatst: 04-08-11 18:05
@janine, ja, dat weet ik! alleen vind ik het soms wel belachelijk hoor, van die grote kerels die erop rijden, we kochten hem van een man over, zijn voeten kwamen op zijn normale beugellengte tot bijna de knieën van de ijslander.. dat vind ik niet kunnen, maar dat is natuurlijk wel een extreem