* Een eigen pony/paard (eigenlijk het liefst een shetje, goed, daar kan ik dan niet op rijden maar je kan er alsnog zo veel mee ) *krijg ik echt serieus toch nooit * * Roze/grijze spullen voor bij m'n setje * Touwhalster
Voor mezelf: * Ipod Nano, krijg ik voor mn verjaardag, * Horloge * Portemonnee * Strandrit bij het Ponyhof Aagtekerke *vinden mn ouders te ver weg en het kan ook dichterbij maar ik wil bij ponyhof * * Cadeau bon voor Divoza, kan ik lekker zelf uitkiezen
Laura_x_
Geplaatst: 01-05-10 09:14
Ik hoef eigenlijk niks, ben blij genoeg met datgene wat ik nu allemaal heb
- Roze amigo transportbeschermers - Amigo jersey cooler + bijpassende tr.besch.+ halster en touw - leer halster - stubben scandica dressuurzadel - nog een paar setjes in knalkleuren met bijpassende beenbescherming - eskadron zweetdekens - hoofdstel - licht bruin hoofdstel - licht bruin borsttuig met martingaal - licht bruin springzadel
In de afgelopen 3 maanden gekocht: - blauwe bandages - bit 13.5cm - dekensingel - burberry deken 300 grams - rhino deken 200 grams - amigo deken donkerblauw 200 grams - amigo deken roze 200 grams - amigo halster roze - oranje hp deken 300 grams - vliegendeken met hals maat 195 - antraciet bandages - grijze bandages - antraciet shabrak + naam - antraciet rijbroek - blue harbor shabrak - blue harbor bandages - blue harbor shirt - blue harbor pet - vliegendeken met hals maat 175 - regendeken HH thor - irh cap
Ik denk dat ik alles nu wel heb gehad
X_Biekeh_X
Geplaatst: 01-05-10 14:26
- Een nieuw zwart dressuurzadel - Nieuwe leren paardrijlaarzen - Nieuwe wedstrijd kledij - Een trailer (maar die komt waarschijnlijk binnenkort) - Zadeldekje Hv Polo - Zadeldekje Scapa Sports
En dat was het ongeveer
x_Milou
Geplaatst: 01-05-10 14:35
-Mooi hoofdstel voor Beautje -Mooie fronriem voor bij mooi hoofdstel -Nieuwe rijbroek -Misschien een Charles Owen cap
Equitana here I come
bibichaatje
Geplaatst: 01-05-10 20:01
een heel mooi licht bruin zadel en hoofdstel en een geblokte blauwe rijbroek