Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Bedankt! Yamcha schreef:@ witvoetje: Als ze tekenen van pijn geeft, ben je als te laat en is er niks meer te genezen. Face it, je bent gewoon te groot, meid... zoek een lieve verzorgpony, die wat meer jouw maat is, dat is beter voor de pony en voor jou...
ik ga niet bij de rweg

Witvoetje schreef:Yamcha schreef:@ witvoetje: Als ze tekenen van pijn geeft, ben je als te laat en is er niks meer te genezen. Face it, je bent gewoon te groot, meid... zoek een lieve verzorgpony, die wat meer jouw maat is, dat is beter voor de pony en voor jou...
ik ga nooit meer bij haar weg ik ben helemaal gek op der...en zoerg te zwaar ben ik nie hoor...ik ben heel licht, en zo erg te lang ben ik och nie?
Maar een nieuwe verzogpony zoeken doe ik never nooit nieik ga niet bij de rweg
![]()
ik heb daarnaast nog 12 andere die er ook nog staan waarvan 1 haffie is ingereden daar rij ik ook wel op maar tog doe ik het meestje met juweel

superwoman schreef:Maar als ik in je profiel kijk Arabian_Girl, bij deze foto "NoomsJJ en pico @ dressuurtraining!"
Dan vraag ik me af wanneer het volgens jou niet meer zou kunnen. Ik vind die foto echt geen prettig gezicht

Chocotof schreef:Vind het ook erg raar dat Arabian_girl oordeelt over andere maar ondertussen wel zelf op een shet gaat zitten wat écht niet meer kan. Ook al is het maar voor éen keer.